Hakutulokset

  1. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    https://aijaa.com/BG3zUl Ps. Kolme ja puoli vuotta pois palstalta, ja en näköjään osaa enää lisätä kuvia tänne
  2. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    https://aijaa.com/hPZY68
  3. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    https://aijaa.com/rRJSwP
  4. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Lieköhän tästä mitään apua, mutta laitan liitteeksi kuvia, kun itse aloin odottaa esikoistani. Tein silloin ovistestejä koko kierron. Eka kuva on kp29 ja mulla oli tuolloin kierto noin 32päivää. Seuraava sitten oari päivää myöhemmin ja viimeinen on otettu viikko plussaamisen jälkeen. Viivat on...
  5. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tämän tyylisiä viestejä ei harrasteta tässä ketjussa. Täällä tuetaan, neuvotaan ja jännitetään yhdessä. Suosittelen etsimään jonkun muun keskustelupalstan.
  6. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Minä oon esikoisestani plussannut muistaakseni juuri sillä RFSU:n violetilla. Eka plussa oli hiukan haalea (kuukautisten oletettuun alkamispäivään tais olla silloin vielä pari pvää) mutta hyvin selvä plussa, ja seuraavina päivänä jo vahvistui kontrolliviivan väriseksi. En kyllä osaa sanoa...
  7. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla on normaalisti kierto 28 päivää ja ovulaatioplussa 14. päivän kohdalla. Nyt on menossa kp 21 tai 22.
  8. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos kaikille kommenteista. Tosiaan, ihan kuten joku sanoikin, tuo raskaustesti on toisinpäin kuin ovistikut, eli kontrolliviiva on tuo vahva viiva ja testiviiva tai "-viiva" on tuollainen outo hailu. Tein vielä nyt illalla ovistestin, ja se oli edelleen yhtä voimakas plussa. Mulla on nyt siis...
  9. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Apua, apua! En osaa tulkita tätä apteekin raskaustestiä. Tein siis testin täysin varmuuden vuoksi. Vauva ei ole nyt haaveissa, mutta olen tikutellut melkein joka kuukausi ovista, koska olen halunnut seurata, onko hormonitoiminta normalisoitunut raskauden jälkeen. Lapsi on pian 2vee ja menkat on...
  10. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onko sulla siis aina tullut noita vahvoja viivoja vielä loppukierrosta, vaiko vain nyt tässä kierrossa? Mä nimittäin päätin tasan kaksi vuotta sitten tikuttaa koko kierron ja tutkia omaa kiertoani, ja mulla tuli juuri noita kirkuvanpunaisia viivoja kun lähestyttiin menkkoja, joita ei sitten...
  11. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ovis on nyt niin lähellä tai just menossa, että nyt vaan ukkoa jallittamaan :)
  12. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onko nuo Sofin ovistestejä? Mulla tuo ei olisi ihan vielä plussa, mutta sulla voi ilman muuta ollakin. Testaa ihmeessä nyt tiuhaan. Lähellä on! Ehkä jo tänä iltana on tullut tummempi :)
  13. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ihan päivänselvä kaunis plussa! Mukavaa illanjatkoa sinne ;) Muoks: onko sulla siis säännöllisesti tuo 37 päivän kierto? Kun katoin noita tikkuja tarkemmin, niin tuli mieleen, että olisiko ovis voinut tosiaan olla jo silloin aiemmin, ja nyt tuo vahva plussa vihjailisi raskaudesta kuten mullekin...
  14. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ne alkoivat tummentua muistaakseni joskus dpo 8-9. Oikeastaan aika yhtäkkiä alkoivat tummua. Kuvan tikuissa ei ole päivämääriä, mutta ne on tehty oviksen jälkeen muistaakseni 6-11 dpo (ylhäältä alas). Noiden jälkeen sitten viiva meni ihan kirkuvan punaiseksi, ja dpo13 tein positiivisen r-testin...
  15. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heh, jos olisin tuon tiennyt, niin en olisi pelännyt niin kovasti PCO:ta, sillä mulla kyllä näytti ovistikut selvää negaa koko alkukierron ja samoin pian oviksen jälkeenkin.
  16. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos teille onnitteluista. Ne merkitsevät paljon. Kyllä tämä tuntuu vieläkin aivan uskomattomalta, ja koko ajan pelkään, että menkat alkavat. Samalla tuntuu melkein epäreilulta, että meillä tärppäsi ekasta kierrosta, kun niin monet ihanat miehet ja naiset joutuvat pettymään kerta toisensa...
  17. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    En saanut viime yönä unta, joten tekaisinpas kahdelta yöllä (dpo 13) ovistestin JA raskaustestin... Nyt on sydän sykkyrällä onnesta ja pää pyörällä pelosta. Toivon sydämeni pohjasta, että tämä pikkuinen pysyisi matkassa vielä kahdeksan kuukautta. <3
  18. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla on tällainen yhden naisen ihmiskoe menossa, eli päätin jo kierron alussa, että tikutan ovistikuilla kp10:stä menkkoihin asti. Tarkoitus oli tutkia, miten kroppa toimii. Käsittääkseni nuo loppukierron plussat voivat tarkoittaa raskautta (tai kiinnittymisyritystä) tai PCO:ta (?) Ovikseen...
  19. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onneksi mulla ei ole kotona r-testejä, joten en ole sortunut :) Tutkin kalenteria, ja mulla näyttäisi olleen pillerittömissä kierroissa luteaalivaihe 12-14 päivää. Nyt on dpo13, eli teen kyllä testin viimeistään alkuviikosta. Eilen ja tänään on tuntunut välillä menkkakipumaista jomotusta...
  20. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    En ole aiemmin testannut ovistestillä loppukierrosta. Ennen ovista ja oviksen jälkeen mulla on näyttänyt haaleaa vivaa tai blankkoa. Jännittää!

Yhteistyössä