Hakutulokset

  1. K

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Tänä aamuna oli nt-ultra, jossa kaikki hyvin. Huh mikä helpotus! Aloin jännittää koko juttua illalla niin, että heräsin aamulla jo ennen kuutta odottelemaan... Kätilö oli aika lyhytsanainen, mutta eipä sitä nyt tarvitsekaan lörpötellä. Yritti saada sikiötä poseeraamaan sivuprofiilissa, mikä...
  2. K

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Aika kivalta näyttää minusta nuo pakkauksen vaatteet -ihan mun makuun, mikä on tietty tärkeintä Olin tänään Kuopion Matkuksessa shoppailemassa ja etsin äitiysfarkkuja. Ei missään muualla kuin H&M:llä! Olin pöyristynyt. Toki olen kuullut, että äitiysvaatteita on hankala löytää, mutta että...
  3. K

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Voi onpa tosiaan moni saanut huonoja uutisia. Voimia kaikille! Itsellä oli tämä päivä huomattavasti parempi kuin eilinen, kykenin hiihtämäänkin muutaman kilometrin aurinkoisilla kevätladuilla. Ja mitä saammekaan lukea illan uutisista? Huomenna julkistetaan uusi äitiyspakkaus (y):) syyskuiset...
  4. K

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Huh, mulla oli eilen aivan karsea päivä. Nyt aamun valjetessa toivon ettei olotila jatku. Päänsärkyä, jossa oli kiva yhdistelmä niskojen jäykkyyttä ja silmien valonarkuutta (ja kirkkaana loistavat hanget ympärillä) sekä pahoinvointi joka iski joka kerta, kun söin jotain vähän enemmän + illalla...
  5. K

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Huhhuh, aikamoista... eli hyvin voi tehdä vatsalihasliikkeitä selällään niin kauan kuin se muuten vaan ottaa onnistuakseen. Harmillista, se kirja vaikutti muuten ihan pätevältä :)
  6. K

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Mä luin jostain urheilevan äidin kirjasta, että raskausviikon kuusitoista jälkeen ei kannattaisi enää nukkua selällään tai tehdä selältään vatsalihasliikkeitä. Kuulemma jokin painaa jotain lantion alueella (pääpointti jäi hyvin mieleen ) ja sikiön hapensaanti vaarantuu. Tämä oli kyllä aika...
  7. K

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Väsymys vaivaa täälläkin. Liekkö tämä sitten valmistautumista yövalvomiseen... äklöolokin jatkuu, jos unohtuu syödä tms. Mulla on tällä viikolla verikokeet nt:tä varten ja ultra viikolla 12. Olisko 12+5 tai jotain sen kaltaista. Kiva päästä katsomaan miten kaverilla menee.
  8. K

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Minäminä! Ehdottomasti haluan äitiyspakkauksen. Ja yhden söppänän vaatekerran ostin heti plussan jälkeen. Semmoisen ylikalliin.
  9. K

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Minulla oli myös tuon tyyppinen vuoto, joka meni ohi lääkärin määräämällä antibioottivoiteella. Kannattaa varmasti ottaa yhteys neuvolaan.
  10. K

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    @lehtileinikki Onpa onni, että olette siellä hyvän seurannan ja hoidon lähellä. Minulla väheni pahoinvointi tällä viikolla niin, että jo ajattelin etten olekaan raskaana. Onneksi nyt kuplii vähän, kun en ole sännännyt juomaan mehua heti herättyäni. Tallessa on toivottavasti :) Kerrottiin...
  11. K

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Kainuussa pääsee lääkärille kolmesti ja neuvolaankin niin monesti, että en jaksanut edes laskea :) oli tosiaan alkuraskauden ultra, sitten on niskaturvokeultra (joka on synnärillä), viikolla 20 rakenneultra jonka tekee taas lääkäri ja muistaakseni viikolla 35 lääkäri, jossa valmistaudutaan sit...
  12. K

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Kävin tänään hierojalla joka tekee myös akupunktiota. Hän kertoi, että akupunktiolla voidaan hoitaa raskauden aikaista pahoinvointia. Lisäksi, tämä kuulosti minusta jo "liian hyvältä ollakseen totta" on olemassa akuhoito, jossa raskausviikoilla 12 ja 20 ehkäistään perinnöllisten sairauksien...
  13. K

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    @FreeZone81 luuletko että pystyisitte salaamaan mahdollisen keskenmenon pojaltanne, jos hän on noin tarkkasilmäinen? Minä puntaroisin sitä että onko tarpeen huolestuttaa vaiko sittenkin kertoa. Muistan muuten itse, kun ykkösluokalla kuulin, että meille on pikkusisarus tulossa ja asia oli vielä...
  14. K

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Väsyttää kyllä ihan selkeästi enemmän! Ensimmäinen kun on tulossa nii voi nukkua miten tykkää (työt kyllä vähän rajoittaa ), näin viikonloppuna olen nukkunut kumpanakin päivänä päikkärit vaikka yölläkin on tullut unta vähintään kahdeksan tuntia. Ja hengästyminen! Hengästyttää teitä portaissa tai...
  15. K

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    16.9./kantris/30/kaks/1. lapsi 9+0 tänään, nyt jo uskallan rekisteröityä tänne. Tunteet on olleet odottavan yllättyneen iloiset ja samalla epäuskoiset. Oltiin ehditty juuri käydä lapsettomuushoitojen ensimmäisellä käynnillä ja odoteltiin lääkäriaikaa, kun plussa ilmaantui testiin. Meillä päin...

Yhteistyössä