Hakutulokset

  1. Tifa

    Lokakuun Lapsoset 2017

    Moikka pitkästä aikaa! Meidän pieni on tänään jo 5 kk, kylläpä aika menee nopeasti... mittoja hänellä on 65 cm ja 7600 g. Meillä on alusta asti ollut vähän nukkumisongelmia. Päivällä vaavi nukkuu vaunuissa hyvin, saattaa mennä 3-4 tuntia kerrallaan, mutta yöllä heräilee jatkuvasti. Saadaan...
  2. Tifa

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    Moi kaikki! Kylläpä aika menee hirveän nopeasti, meidän tyttö on tänään jo seitsemän viikkoa! Onnea kaikille vauvan saaneille ja tsemppiä jos joku vielä odottaa! :) Meillä on hyvin tullut painoa, nyt on mitat 5300 g ja 55 cm (syntyessä 3580 g ja 52 cm) Pää on myös kasvanut 35 -> 39 :D Meidän...
  3. Tifa

    Lokakuun Lapsoset Elo- Syyskuussa 2017 ❤

    Hei kaikille! Meidän pikkuinen syntyi tosiaan eilen lauantaina raskausviikolla 38+0. Mittoja hänellä on 52cm ja 3580 grammaa, olikin jo kasvanut isommaksi kuin ajateltiin. Torstaina lääkärin arvio oli ollut 3150 g. Synnytys meni hyvin ja tytöllä kaikki hyvin, ollaan nyt vain lepäilty ja...
  4. Tifa

    Lokakuun Lapsoset Elo- Syyskuussa 2017 ❤

    @Hiekkasärkkä79 Tikkien poiston jälkeen oli ihan hyvät fiilikset, ei ollu mitään kipuja tai muutakaan. Eilen oli myös hyvä päivä mutta tänään on ollut ihmeellisiä mahakipuja koko päivän. Ei mun mielestä tunnu supistuksilta mutta en tiiä mitä muutakaan vois olla. Ja aina kun koitan levätä...
  5. Tifa

    Lokakuun Lapsoset Elo- Syyskuussa 2017 ❤

    @Tassuttelija kiitos tsempeistä! :) Kaikki meni hyvin sairaalassa ja vauva pysyi masussa. :D Vielä kun viikon jaksaisi olla niin päästäisiin täysiaikaisiksi.
  6. Tifa

    Lokakuun Lapsoset Elo- Syyskuussa 2017 ❤

    Moikka! Mie oon menossa tänään sairaalaan tikkien poistoon. Vähän jännittää, toivottavasti synnytys ei ala saman tien... Se on kuulemma harvinaista, mutta tapahtuu joillekin. Pitää ottaa sairaalakassi varalta mukaan. :S Tänään siis meillä 35+5
  7. Tifa

    Lokakuun Lapsoset Elo- Syyskuussa 2017 ❤

    @Enisa82 Paljon tsemppiä ja voimia täältäkin! Sairaalassa makaaminen on kurjaa mutta se on vain vauvan parhaaksi. Mulla oli samanlainen tilanne esikoisen kanssa, tosin ehdin olla sairaalassa vuodelevossa vain viikon kunnes tyttö syntyi rv 33+1. Mutta pienen kokonsa (2135 g ja 44 cm) lisäksi...
  8. Tifa

    Lokakuun Lapsoset Elo- Syyskuussa 2017 ❤

    Hei taas! Mie kävin myös eilen taas lääkärillä ja nyt sain painoarvioksi 2300 grammaa. Tää arvio ei kuulemma oo kuitenkaan kovin tarkka, koska vauvan pää on jo niin syvällä että sen mittaaminen on vaikeaa. Lääkäri kehotti taas lepäämään mahdollisimman paljon, koska vauva vaikuttais jo olevan...
  9. Tifa

    Lokakuun Lapsoset Elo- Syyskuussa 2017 ❤

    Juu oon ollu kotona sairaslomalla nyt rakenneultrasta lähtien. Ihan täyttä vuodelepoa ei oo määrätty mutta mahdollisimman paljon lepäilyä ja makoilua kuitenkin. Oon silti käyny kaupassa ja kavereilla ja kevyitä kotitöitä kotona tehny. Toivottavasti teilläkin kotilepo auttaisi ja vauva ehtisi...
  10. Tifa

    Lokakuun Lapsoset Elo- Syyskuussa 2017 ❤

    Moikka! En oo kirjoitellut pitkään aikaan mutta oon käynyt lueskelemassa teidän juttuja. Jostain syystä en pääse kännykällä kirjautumaan... Meiän vauvalle kuuluu hyvää, tukiommel on pysynyt kiinni ja nyt ollaan jo viikolla 31+4 ja painoarvio 1880 grammaa eli kaikki taitaa mennä kuitenkin hyvin...
  11. Tifa

    Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

    Moikka! Mulle voi vaihtaa lasketun ajan 3.10 sekä tyttölupauksen. :) Kaksi eri lääkäriä on jo tyttöä veikannut niin voi varmaan sanoa jo aika varmaksi. :D Toinen tyttö siis meille tulossa. Mulla oli tosiaan rakenneultra ja sen yhteydessä lääkäri teki sisätutkimuksen, koska esikoinen tosiaan...
  12. Tifa

    Lokakuun lapsoset

    27.9. totoro-/23/ensimmäinen/ 1.10. 2.10. Hiekkasärkkä79/kolmas/HYS Ebbas-/25/ensimmäinen(set)/TAYS 3.10. emilllia/24v/2./K-SKS Tinnuli/26/ensimmäinen/SATKS 4.10. 5.10. idipu/29v/ensimmäinen/K-SKS Tifa/30/toinen/Saksa 6.10. 7.10. 8.10. 9.10. nnipsu!/25/toinen/KHKS 10.10...
  13. Tifa

    Lokakuun lapsoset

    Osanottoni ladygreen ja Fritang :( Mie oon koittanu koko viikon soittaa lääkärille mutta sieltä ei vaan vastata. Ei oo siis vielä ekaa aikaa :(
  14. Tifa

    Lokakuun lapsoset

    Moi! Olen uusi täällä, toinen lapsi ois tulossa, laskettu aika näillä näkymin 5.10. Esikoinen miulla syntyi tosin 7 viikkoa etuajassa, joten pelottaa vähän että tääkin tulee jo elo-syyskuussa.... Tänään pitäisi soittaa lääkärille ja varata ensimmäinen tarkistusaika. Jännittää, en tykkää puhua...

Yhteistyössä