Hakutulokset

  1. AuliMari

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Hei kaikki! Viimiset kuulumiset vielä teille ja sitten kai se on tästä keskustelyryhmästä luovuttava... Varhaisultrassa käyty ja sydänäänihän siellä oli. Pikkuhiljaa alkaa uskomaan todeksi ja onhan noita raskausoireitakin niin ei pääse unohtumaan :) Ihan hirmuisesti teille voimia ja toivotaan...
  2. AuliMari

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Huutelen täältä taustalta... niin noihin hiusvärjäyksiin jne niin latasin preglife sovelluksen ja sielä lukee viikossa 12 näin " hiusten värjäämistä raskausaikana koskevia rajoituksia ei tällä hetkellä ole vaikka ei voida täysin sulkea pois sitä mahdollisuutta, että kemikaalit siirtyvät ihon...
  3. AuliMari

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Kiitos! Ei tätä usko todeksi ennen kuin pääsee varhaisultraan. Ollaan ainakin n. 7 vuotta lasta yritetty ja parin vuoden taukokin oli ja sitten yritystä uudestaan. Mentiin sitten tutkimuksiin et syy selviäisi kun vauvvaa ei kuulu. Mitään varsinaista syytä ei löytynyt, mulla alhainen amh...
  4. AuliMari

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Moikka kaikille! Keväästä asti täällä käynyt lueskelemassa. Itse uutena täällä ja halusin minäkin hieman kertoa itsestäni. Kohta 2 v kirjoitellut satunnaisesti kauan plussaa odottanut -ryhmässä, mutta kirjoittelenpä kuulumiset tännekin. Itseäni lähinnä kiinnostaa hoitotulokset..niin niistä ...
  5. AuliMari

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Pahoittelut @Nonsk :( Tulin vain kertomaan testituloksen..johon pärähtikin että raskaana 2-3 vk! Vois sitä itkun ja naurun sekaista hysteriaa..elämäni eka plussa ❤
  6. AuliMari

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    3.päivänen siirrettiin. Kiitos tsemeistä <3 onpahan taas mitä odottaa kun piinailut menossa..jännää mut sit taas pelottaa että pettymys tulee..noh, tällästähän tämä!
  7. AuliMari

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Moi vaan kaikille pitkän hiljaiduuden jälkeen..aattelin että viitinkö enään kirjoitellakkaan mut ehkä kuulumiset kuitenkin kerron lyhyesti.. Täällä eka ivf takana ja testipäivä 14.9. Ei saatu yhtään pakkaseen..se harmittaa kyllä :( 6 kypsää joista yksi hedelmöittyi..siittiöissä ei siis mitää...
  8. AuliMari

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Täällä taustalla lueskelen...ihanaa että plussiakin tullut, tseppiä kaikille!! Meille tuli viestiä että heinäkuussa suunnittelutapaaminen eli pitkäänhän tässä saa vielä " lomailla".. yritän nauttia vaikka harmittaakin että näin pitkä tauko tulee..on jo ikävä piikittelyä hehheh.. käyn...
  9. AuliMari

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Moikka, liityn varmaan jossain vaiheessa joukkoonne. 4.inssiä takana ilman plussaa ja nyt ivf jonossa. Naikkarille ilmeisestikin olemme menossa kun julkiselta puolelta tullaan. @Elmuska olinkin tulossa täältä kyselemään noista jonoista. Mulle sanottiin et 3 kk sisällä olisi tapaaminen ja siitä...
  10. AuliMari

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Kiitos tsemeistä ja pahoittelut vuodoista! Sain soiton tänään meihän sairaalasta että laittavat lähetteen nyt naisten poliklinikalle vai mikä se on nimeltään, Helsinkiin ja about 3 kk sisällä on pariskunta tapaaminen siellä..ja siitä sitten jonoon joka on 6 kk. Oli tuo jonotus niinkuin...
  11. AuliMari

    Inseminaatio 2017

    Onnea ultraan @miimu80 ja jatkoja @janitainen . Käyn urkkimassa jostain sun kuulumisia. Itelllä menkat alkoi ja testi tehty..puhdas nega. Se siitä sitten vähäksi aikaan...odotellaan ivf jonossa. Ihanaa kevättä molemmille!
  12. AuliMari

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Ei tullu vauvvaa tällekään vuodelle...menkat alkoi ja testi tehty. Puhdas nega. Se siitä sitten vähäksi aikaan..4.inssi takana ja nyt sitten jonotellaan ivfään. Tsemppiä muille...ilmoittelen itsestäni kun tiedän enemmän ....
  13. AuliMari

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    https://www.hyvinvoinnin.fi/collections/parasta-ennen-tuotteet/products/moller-raskaus-imetys-parasta-ennen-30-03-2018 nyt saa edullisesti möllerin kapseleita jossa raskautta suunnittelevallekin tärkeät vitamiinit. 2 eur purkki! Päiväys mennyt. Tietty sitten ivf hoidokeille omegoita ei...
  14. AuliMari

    Inseminaatio 2017

    @janitainen juu en tiedä monta niitä inssejä saa kaikenkaikkiaan sitoumuksella mutta joku raja/järki niissä vissiin on mitä myönnetään. Itsekin kysyin että eikö voisi vielä inssejä saada lisää niin sanoi että kyllä se on nyt nähty ettei ne mun kohdalla tuota toivottua tulosta ( jos olisin...
  15. AuliMari

    Inseminaatio 2017

    Lueskelin vielä..@janitainen oliko teillä tarkoitus tässä inssissä kokeilla menopuria mut meni nyt ohi? Ehkä sitten jättäisin itse väliin tämän kierron ja kokeilisin sitten seuraavaan ne pistokset. Ei inssejäkään kovin montaa tehdä kuitenkaan..ellet itse maksele. Itse sain 3 inssiä...
  16. AuliMari

    Inseminaatio 2017

    @janitainen se oli viikko sitten to. Eilen alkanut tuntumaan menkkamaisia kipuja..ja hetki sitten alkoi migreenimäinen pääkipu..näiden hoitojen aikana on sillointällöin hyvissä ajoin ennen menkkoja ollut kovia pääkipuja ( menkkojen pitäisi alkaa 5 pv jolloin tietty myös testipäivä) että ehkäpä...
  17. AuliMari

    Inseminaatio 2017

    Hei @janitainen , pahoittelut negasta, Onnea @miimu80 plussasta, oliko teillä mones inssi? Kirjoittelin tänne jossain kohtaan mutta jäänyt kirjoittelematta niin ajattelin pikaisesti ja lyhyesti kertoa omat kuulumiset. Torstaina oli jo 4. Inssi, joka jää sitten viimeiseksi jos ei plussaa tästä...
  18. AuliMari

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Kiitos tsempeistä, pidetään peukkuja @Fritang Noista maksuista, mulle tulee aina inssin jälkee lasku kolmesta poliklinikka maksusta jotka on yhteensä n. 123 eur(3 krt käynti), en tiedä onko siinä ns miehen näytteen vienti/ pesu..vai eikö sitä laskuteta..koska käyn itse sen kolme kertaa per...
  19. AuliMari

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Kiitos @Tuimatar , totta puhut. Tsemppiä piinailuun!...perästä tullaan
  20. AuliMari

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Moi pitkästä aikaan..lueskellut välillä teidän kuulumisia..ollut niin hyviä kun huonoja uutisia <3 Omaa napaa Itsellä huomenna jo 4. Inssi menopurin voimin, tänään otettu irrotuspiikki. Tämä onkin sitten viiminen inssi jos nyt ei täräytä plussaa.. ja sitten olisi aika siirtyä...

Yhteistyössä