Hakutulokset

  1. A

    Marraskuun murut

    Tännehän on tullut paljon lisää odottajia :) Odottavan aika todellakin on pitkä, pitää vaan minun malttaa odottaa np ultraan asti.. no parin viikon päästä on neuvola kuitenkin :) Jonkin verran huono olo on edelleen, mutta hyvin pystyy syömään ja olee töissä. Ja tuota yöllistä heräämistä ja...
  2. A

    Marraskuun murut

    Mieki odottelen sitä np ultraa, en mene varhaisultraan, koska en ole käynyt aijemminkaan. Kerrottu on muutamalle kaverille ja vanhemmille. Muille tutuille sitten sen np ultran jälkeen. Hyvää vointia :)
  3. A

    Kolmannen kuumeilua <3

    Kyl vaan 3 testiä näytti 2 viivaa... kai se on uskottava :O toivotaan, että kestää loppuun asti, eli marraskuuhun :)
  4. A

    Marraskuun murut

    Kyl vaan taas aamulla tuli 2 viivaa rfsu testiin Ehkä se on uskottava et tää ois totta :) Me taidetaan ottaa pakkaus. Mie oon edellisenkerran ottanut esikoiselle pakkauksen ja sain sillon -07 pakkauksen. Toiselle en ottanut kun tuli nii pieni ikäero :) nyt ikäeroa tuleeki enempi esikkoon 9...
  5. A

    Kolmannen kuumeilua <3

    Toivotaan :) tää oli meijän yk 4 jo... ja aijemmin oon tullu jo toisesta yrityskierrosta raskaaksi.. kyl se ikä vähän vaikuttaa.... mut nyt kyl jännittää aamu :D
  6. A

    Marraskuun murut

    Moikka Minä voisin kans ihan tosi varovasti liittyä mukaan.... tein tänään päivällä ekan testin ja siihen tuli toinenkin haalea viiva :O pakko tehä huomenna aamulla uudestaan :) Tää olis 3. lapsi miulle ja meille 2. yhteinen :) aijemmat lapset on -08 ja -10 syntyneitä, joten ei ihan tuoreessa...
  7. A

    Kolmannen kuumeilua <3

    Tein kuiteki äsken testin ku ei malta oottaa... Ja rfsu näytti haaleeta kahta viivaa ... Jaiks.. Pitää aamulla koklata uusiks
  8. A

    Kolmannen kuumeilua <3

    Tää on kyl jännittämistä.. .en uskalla testata ku viikonloppuna... Ja varma melkein oon ettei kyl tärpänny... :/ aika harvoin on yritystäkin että senkään puoleen ei kauheesti mahiskii .. pöh
  9. A

    Kolmannen kuumeilua <3

    Mulla meni miehen suostutteluun useampi vuosi :D :D mut nyt hän on myöskin lämmennyt ajatukselle tosissaan :) Mulla pitäisi alkaa kans menkat tällä viikolla.. toivottavasti ei alkaisikaan.. Mut en oo vielä uskaltanu testata kun kuiteskii ne menkat taas alkaa.. :D
  10. A

    Kolmannen kuumeilua <3

    Täällä uusi kuumeilija liittyisi seuraan :) Olen 32 vuotias :) aijemmat lapset on syntyneet -08 ja -10, nyt vielä haluttais kuitenkin se "iltatähti" Plussaa ei vielä oo kuulunut, kierukka otettiin pois joulukuussa.. mut vielä on toivoa :)

Yhteistyössä