Hakutulokset

  1. H

    www.facebook.com/hannentekosia

    www.facebook.com/hannentekosia
  2. H

    Lokakuun Lapsoset huhtikuussa 2017 ♡

    Mitä kaikkee sä ompelet? Noin niinku yleensä? Mä ompelen joka päivä jotain, yleensä tilausjuttuja mut omallekin porukalle aina välillä kun on tarvetta. Onx sulla jotkut sivut?
  3. H

    Lokakuun Lapsoset huhtikuussa 2017 ♡

    Mä sanoin samantien neuvolassa etten sokerirasitukseen mee enää jos ei ole selkeetä tarvetta. Ikinä ei oo mitään ollu vaikka oon niissä ravannu. Mut laitettu sen takii sinne kun paino noussut raskausaikana yli 20 kg mutta suurin osa on nestettä siitä painosta. Kauheet lommot jää sääriin ym kun...
  4. H

    Lokakuun Lapsoset huhtikuussa 2017 ♡

    Mulle tulossa 6. Lapsi ja synnytyspaikka KSks
  5. H

    Lokakuun Lapsoset huhtikuussa 2017 ♡

    Musta vois vaihtaa joka kuukaus uuden kun mä en ainakaan koskaan muista mitä oon lukenu niin pitää selata pitkästi ennenku löytää missä on menossa.
  6. H

    Lokakuun Lapsoset huhtikuussa 2017 ♡

    Eilen oli ultra ja niinku omien laskujeni perusteella arvasinkin niin viikot tänään 11+5 ja menkkojen perusteella ois jo 13+0. Kaikki näytti olevan ok ja seulonnoissa ei hälyä. Pituutta oli 4,7 cm (pää-perä) Laskettu aika 28.10. Saa lisätä listaan joku jos haluaa. En saa kännykällä laitettua.
  7. H

    Lokakuun Lapsoset huhtikuussa 2017 ♡

    En päässyt läpi mutta ihan mielenkiintoista oli. Nyt voi keskittyy taas muihin hommiin. Vajaan kahen viikon päästä on Jyväskylässä Lastenvaatekarnevaalin pop up ja sinne pitäisi vielä ahkeroida lisää myyntiin. Ennen raskautta ilmottauduin Tampereen lastevaatekarnevaaleihin ja nyt oon todennu et...
  8. H

    Lokakuun Lapsoset huhtikuussa 2017 ♡

    Mä oon kahteen kertaan nähnyt hammasunia. Ekassa aikoja sitten multa iteltä lähti ISO hammas ja tässä joku yö sitten katsoin nuorimman lapsen suuhun ja sieltä tipahteli hampaita ja paikkoja kämmenelle vaikka kuinka paljon Vaalivalvojaisissa tässä istuskelen ja jännitän pääsenkö...
  9. H

    Lokakuun lapsoset

    Neuvolassa käyty maanantaina ja terkka oli uus mulle ja vähän ehkä outo. Naureskeli omille jutuilleen ja mua ei naurattanu ollenkaan kun oksetti ja väsytti vaan. Menkoista l.a. 18.10. Mut sanoin et pitkän kierron takia voi laittaa ainakin viikon lisää mut näkeepähän ultrassa sitten. Tänään ois...
  10. H

    Lokakuun lapsoset

    Mullei oo aikaa alkaa lukeen kaikkii 15 sivua. Jonkin verran oon selaillu mut ei oo osunu silmiin. Saisko sen listan jotenki kiinnitettyy ekaksi viestiketjuun? Tai siis saahan sen ku osaa
  11. H

    Lokakuun lapsoset

    Heippa! Uutena änkeen mukaan tänne. En tarkkaan viikkoja tiedä mut 7-8 välillä todennäköisesti mennään. Eka neuvola on ens maanantaina. Pari viikkoa sitten tein plussatestin mutta mun kierto on n. 50 pv niin ei mikään kalenteri pidä paikkaansa ja edellisen raskauden jäliltä vasta kahet menkat...

Yhteistyössä