Hakutulokset

  1. L

    Maaliskuiset 2018

    Tää on jo kuudes lapsi mutta oon ihan hakoteillä viikkojen kanssa. Voitteko auttaa. Oma alkuperäinen kierto on 31-33, mutta nyt ovis tuli yllättäen kp 14 eli 28 kiertoinen. Silti menkat yrittivät vasta kp 33kivuilla vaikka olin testannut haalean plussan kp 27. Eli paljonko viikkoja on kasassa...
  2. L

    Migreenilääkkeet ja raskautuminen

    Ei, muutamista kk noin 6kk. Olen keskenmenoihin taipuvainen mutta tämä ei kuulema johdu lääkkeestä. Selvitin aikoinaan hedelmoityslääkäriltä.
  3. L

    Migreenilääkkeet ja raskautuminen

    Itse olen syönyt yritysajan ja odotusajan toki määriä silmällä pitäen sumatriptaania. Buranaa välttänyt sekä naprokseenia. Panadolia pakottavaan. Normaalit lapset, normaalit raskaudet, alun odotuksen jälkeen migreenit rauhoittuneet alkaakseen kovina synnytyksen jälkeen.
  4. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Haamu siellä on!! Onnea odotukseen :love:
  5. L

    Maaliskuiset 2018

    Digi ilmoitti vuorenvarmasti raskaana ja viikoiksi 2-3. Oloja on vain jatkuva kakkoshätä :whistle: Ja hieman vilu iltaisin. Pahoinvoiti alkaa noin vkolla 7, niin kuin aijemmin. Luultavasti.. :p
  6. L

    Maaliskuiset 2018

    Merkkaan tähän. 15.3. La. Paljon ikää ja monta lasta. En siis vielä halua listoille epävarman pysyvyyden takia. Normaalisti lääkkeillä ei luomuna. Ihanaa odotuksen alkua kaikille ja tarra sukkia!! Luen taustalla kunnes on varmaa.
  7. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    http://aijaa.com/k3CiTo Aamun tulos. Kamalaa, ainut mistä epäilin oli etten ole polttanut vuosiin tupakkaa ja nyt karmeat himot ja tullut poltettuakin...:sick: Tämä on vaan ristiriitainen tulos. Tätä toivottu, mutta ei vielä vaikka ehkäisyttä. Helmikuusta asti ja nyt juhannustaikoja..
  8. L

    Toiveena vauva 2017-2018

    Lukka, Itsellä on muutama kierto käyny juurikin niin, että päivää paria ennen mennkoja juurikin himottanut.. Toivotaan kierron tasaantuvan pian.
  9. L

    Toiveena vauva 2017-2018

    Olet aikaisessa kookospieni. Sulla on vielä viisi jännittävää päivää aikaa! Omassa navassa mutäön uutta. Oviskipujen laannuttua muutaman päivön ajan nyt oikea munasarja välillä ilmoitellut että täältä se muna irtos.. Piinapäivät.. huokaus, samaa rataa, ajattelen että en ajattele mutta sorrun...
  10. L

    Toiveena vauva 2017-2018

    Huomenta Itse testailen kiinanihmeillä, ebaystä tilannu. Neljä viidestä tullut perille ja hinta on usen ihan naurettavanpieni. N. 2-10 € setti testejä. Ja kun vielä valitsee free interntional shipping, on sulla todella halvalla. Tähän asti on toimineet vaaleanpunaiset ja sinipäiset testit. Tuli...
  11. L

    Toiveena vauva 2017-2018

    En tiedä onko ollut keskustelua. Mutta, on hormonit kummallinen asia. Ehkäisy on poistettu kolmisen viikkoa sitten ja onnellisena oottelin niitä menkkoja alkaviksi. Kaupassa salskea nuori mies kulki ohi toissa päivänä, voi luoja mun maha veti voltin ja naama punasena selvitun mun ajatuksia siinä...
  12. L

    Toiveena vauva 2017-2018

    Alinah92, sitten mekin piinaillaan yhdessä.. Vanhemmuten mun oviskivut vaan kovenee ja kovenee.. tänään sai kyllä kovin keskittyä muuhun että sai säryltä huomion muualle... panadoli ei auttanut o_O Tässä on ollu kaks pvää o+ eli millos tää nyt sitten poksahtaa dpo 0....? Meillä vika oli...
  13. L

    Toiveena vauva 2017-2018

    Greippimehua tosiaan minäkin juonut jo noin 3vkoa. Vehnänalkiota ei ole tullut kokeiltua mutta kokeillaan kaikki jälleen jos ei tuota luomusti tulosta :whistle: Poppaskonstit on unohtunut ajan saatossa jo, mutta greippimehu muistui :rolleyes: Perehdyn ketjuun hieman paremmin ja tutustun tähän...
  14. L

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heippa! Ilmoittaudun tänne. Vielä ei ole vasta kuin kutsu klInikalle, niin en oikeen lapsettomuuspuolellekkaan kuulu. Kuumeillaan vikaa lasta tällä kertaa. Jopa puoliskon kanssa keskusteltu, ei vain minun harras toive ainoastaan. Tämän päivän ovulaatiotikku antoi toivetta luomuraskautumisesta...

Yhteistyössä