Hakutulokset

  1. N

    12/17 ❤

    12/17 ❤
  2. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Heii, onko muilla liittynyt ihan ekoihin viikkoihin hurjaa väsymystä? Mulla on nyt rv 4+4 ja yli viikon ajan oon ollut ihan silmät ristissä. Ei mitään uupumusta, vaan siis ihan kirjaimellisesti meinaan nukahtaa jatkuvasti. Olo on kyllä muutenkin aivan kumma, rinnat on ihan hullun arat ja...
  3. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Ja LA tosiaan 12.12. !
  4. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Heippa hei, liityn joukkoonne! Sain tässä mainion synttärilahjan, täytin eilen 21 ja tänä aamuna sain testitikkuun 2 viivaa! Saatiin esikoinen alulle heti ekalla yrityskerralla.. on tää aika jännittävää! Oireita mulla on tässä ollut viikon aikana, että lämmöt vähän koholla, rinnat kipeät...
  5. N

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hei vain, mulla on teille kerrottavana iloisia uutisia! Tein tänään kp 28/n.29 raskaustestin ja sehän pamautti heti ihan selkeen plussaviivan! Eli näin vain kävi, että yk1 ja heti tärppäsi. :D Viime viikolla mulla oli lämmöt kevyesti koholla ja loppuviikolla mua alkoi nukuttaa aivan...
  6. N

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    @mimmi92 la olis 12.12. netin laskurin mukaan! Joulu vauva tekeytymässä! <3 Kiitos kaikki!!!
  7. N

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Hei naiset, hui apua apua huii! Just vartti sitten tikkuun pamahti ihan selkee raskausviiva! <3<3 Eli epäilykset osuivat oikeaan, olen raskaana!!!
  8. N

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    @Fritang Mä en meinaa uskaltaa testata! :D Kauheesti jännittää! Mietin, että pitäiskö vielä odotella keskiviikkoon ja katsoa, että alkaisko menkat, vai tehdä nyt jo vielä ehkä vähän aikainen testi... @mimmi92 Aivan super paljon onnea nyt! <3
  9. N

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    @Siim en oo vielä testannut, mutta kovasti tuntuu siltä, että vois olla mahiksii plussata! La-ke pitäis alkaa menkat ja mulla on ollut tässä muistaakseni 5 päivän aikana aika ajoin lämmöt koholla, jatkuvasti tuntuu pientä polttelua alavatsalla, rinnat on turvonnut ja kipeät (tosin aina ennen...
  10. N

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Täähän menee jännäks! Nyt on kp 22/29 ja luultavasti dpo 6 tai 7, ja tänään herätesä lämpö kipusi lähelle 37. Yöllä yhessä vaiheessa myös heräsin siihen, että vilutti ja tärisytti. Yleensä lämpö on oviksen jälkeen mulla vähän päälle 36. En oo ennen tätä kiertoo mittaillu mun lämpöjä, mutta aika...
  11. N

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onpahan ollu melkonen kierto kyllä.. Luulin hoksanneeni oviksen kp 10, mutta itseasiassa vielä varmemmalta tuntui kp 16, kun siitä seuraavana aamuna nousi ruumiinlämpö puolella asteella ja limat itseasiassa vieläkin (kp 19) ihmeellisen runsaat. Tänään siis todennäkösesti dpo 5... On tää kyllä...
  12. N

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Huhhuijaa, oon tosi hämmentynyt tästä kierrosta nyt kyllä! Mulla oli kp 9 ja 10 ihan kevyiden menkkakipujen kaltasia alavatsa kipuja ja reilunpuoleisesti valkovuotoo, ja tulkitsin sen sitten, että olisko joku aikainen ovis sillon ollut, mutta yllättäen limat onkin nyt jatkunu tänne kp 19 asti...
  13. N

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Tiiättekö sen tunteen, kun ei meinaa kyetä elämään normaali arkee edes, kun on vaan vauvat ja raskaudet mielessä... Mulla on nyt kuukauden aikana mennyt aivan sekasin opiskelut (olis pitänyt lukee muutama kirja jo ajat sitten) ja muut arkiaskareet, kun olen ihan haavemaailmoissa. Toivon, et jos...
  14. N

    Mikäs tässä ootellessa...

    Mikäs tässä ootellessa...
  15. N

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heippa hei, tääl ihan tuore jäsen ja plussan odottelija! Olen pian 21-vuotias tuore vaimoihminen Savosta. :) Viime kierrolla kroppa ja mieli teki temput ja luulin olevani odottamattomasti raskaana. Juuri potenttiaalisena kiinnittymisajankohtana tuli selittämätön tunne raskaudesta, aloin nähdä...
  16. N

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Oi jee tämmösiäkin keskusteluja on olemassa! Ihan uus jäsen ja plussan metsästäjä täällä terve! Viime kierrolla mulle tuli yllättäen ihan raskauden oireilta tuntuvia juttuja juuri niiden päivien jälkeen, kun kiinnittyminen olisi voinut tapahtua. Näin unia vauvoista, vatsaa turvotti ihan hullun...

Yhteistyössä