Hakutulokset

  1. Titityytyyy

    Kaksosten odottajia 2017?

    Löytyykös täältä muita kaksosten (tai miksei kolmostenkin odottajia) tälle vuodelle? Itsellä eka raskaus ja kaksoset tulossa marraskuun lopulla. Aikamoinen ylläri oli, kun varhaisultrassa näkyikin kaksi. Ei ollut tullut pieneen mieleenkään moinen mahdollisuus. Suvussa ei ole kaksosia...
  2. Titityytyyy

    Kaksosten odottajia?

    edit: nyt huomasinkin oman osion monikko-odottajille... sinne siis. :)
  3. Titityytyyy

    Marraskuun murut

    Mulla on mennyt tällä viikolla unirytmi ihan sekaisin. Tai lähinnä heräilen yön aikana x miljoonaa kertaa ja herään tosi tosi aikaisin. Normaalisti en meinaa millään päästä aamulla sängystä ylös ja viikonloppuna nukun helposti vähintään kymmeneen, yleensä pidempäänkin. Onkos muilla ollut vastaavaa?
  4. Titityytyyy

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    @miu84 kiitti! :) Fiilikset on ihan hyvät. Jännittyneet, epäuskoiset. :) Testejä on kulunut "aika monta", ei vaan meinaa uskoa. Mulla on tosiaan ollut tiputtelua ennen menkkoja ja nytkin se taas alkoi, mutta vähän myöhemmin kuin yleensä, joten oletin, että ei taaskaan tärpännyt. Eipä sit...
  5. Titityytyyy

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Moikka, täällä yksi35v ensimmäistä odottava. Plussa vasta juuri tehtynä, joten alkuvaiheessa ollaan. Tai onhan tässä siis jo kohta viikko plussasta. :LOL: Aika tuntuu jotenkin matelevan...
  6. Titityytyyy

    Marraskuun murut

    Ihan samoissa päivissä mennään. :) Jostain syystä yksi laskuri antaa mulle la 24.11 ja kaikki muut 25.11.
  7. Titityytyyy

    Marraskuun murut

    Mäkin soitin sitten tänään ajanvaraukseen. Vähän hermostutti, kun olen meidän toiselle toimistolla jossa seinät on paperia. :) Nyt on aika sitten 24.4, jouduin ottamaan keskellä päivää (työreissuja oli kaikilla muilla päivillä mitä ehdotti). Silloin olis sitten jo 9+2.
  8. Titityytyyy

    Marraskuun murut

    Moikka! Itsellä on plussasta nyt pari päivää. Edellistä menkoista laskettuna olisi nyt siis menossa viikot 4+3. Ehdittiin yrittää 8 kiertoa ennenkuin nyt sitten tärppäsi. Silti olen ihan yllättynyt, mulla oli se fiilis, että tässä menee vieläkin pidempään (mm ylipainon takia). Ja ensimmäinen...

Yhteistyössä