Hakutulokset

  1. khissu

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Mä en kyl tolla Joulukuiset 2017 nimen löydä ainuttakaan ryhmää : O en siis mitään 2017versiota. hmmh?
  2. khissu

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Onko se fb ryhmä ihan tolla Joulukuiset 2017 nimellä, koska en löytäny yhtään. Onko se jo salainen?
  3. khissu

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Ihan tuolla facebookin julkisessa vauva 2017 ryhmäs tällänen ku Mari Helvamo kerto tästä salasesta ryhmästä, hälle piti pistää yv ja kaveripyyntö ni hän lisäsi sit ryhmään. :) Mut must vois kans olla kiva kaksplussan oma ryhmä :)
  4. khissu

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Salainen joulukuu ryhmä on jo luotu ? Tai ainakin olen yhdessä sellaisessa, tehdäänkö me sit tällä porukalla mitä tänne tulee ihan oma?
  5. khissu

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Voi ku sulla on pieni ikäero 11kk ja tulevan vauvan kanssa :D Mulla myös! tytöt 4/14 ja 2/16
  6. khissu

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    oon 24v :D Sen voi tonne lisäillä listaan
  7. khissu

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Joo sellanen lista vois olla ihan kiva. Ois myös mielenkiintosta tietää onko täällä ekoja raskauksia vai usempiaki lapsia jo? Mulle tämä on kolmas lapsi.
  8. khissu

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Jes, ihanaa että on muitakin. :) Plussasin viime to-pe haaleaa plussaa, nyt se onkin jo voimakas. Vauva on hyvin odotettu. Mies on innoissaan :D Neuvola varattu, vasta huhtikuun lopussa. La on 3.12

Yhteistyössä