Hakutulokset

  1. A

    04 syntyneet vauvat

    Meillä poika syntyi 24.4. paino 3110 g, pituus 48,5 cm ja pää 34 cm.
  2. A

    odottaja kysyy..kokemuksia käynnistyksestä

    Minulta käynnistettiin rv 39+1 raskausmyrkytyksen vuoksi. Olin ollut sairaalassa reilut pari viikkoa. Kätilö laittoi kohdun suulle tabletin (en muista nimeä). Sanoi vielä ettei se varmaan vielä lähde tulemaan. Parin tunnin päästä tunsin supistukset mutten tajunnut et ne oli niitä. Sitten...
  3. A

    Kalusteet

    Moikka! Ollaan pyydetty tarjouksia ok-talon kalusteista. Loppusuoralla ovat Petra, Parma ja Isku. Petrasta on kokemuksia (hyviä) ja Parmahan on samaa tavaraa mutta entäs Iskun kalusteet. Löytyisikö kokemuksia käyttäjiltä? Olisi kiva tietää ennen kuin tehdään päätös. Eli millaista laatua...
  4. A

    Paljonko teillä on asuntolainan marginaali

    Nykyisessä pienessä alle 30000e lainassa 0,7 ja tulevassa ok-talolainassa n. 90000e 0,48.
  5. A

    Synnytyssairaalasi ja pikainen arvio +++ vai ---

    Mikkelin KS Synnytyksestä aikaa kymmenisen kuukautta. Hyvät muistot jäi! Eli pelkkää plussaa. Olin osastolla aika pitkään, joten kätilöt tulivat tutuiksi. Lastenhoitajat ohjasivat ja neuvoivat hienosti. Ja vaikka minulla on sairaalakammo ja pelkään myös piikkejä, ei jäänyt traumoja. Kätilöt...
  6. A

    G: KOULUTUS/AMMATTI?

    Heippa! Minä olen koulutukseltani tietojenkäsittelyn tradenomi ja ammatiltani atk-erkoissuunnittelija, mies on luokanopettaja. Ja kesäkuussa pitäisi mennä töihin, kun mies jää kotiin pojan kanssa. Poika on nyt 9 kk.

Yhteistyössä