Hakutulokset

  1. Marsha

    Synnytys lähellä ?

    Ompas ollut kurja lääkäri! Jos vaan on mahdollista niin itse kävisin yksityisellä seuraavaksi oman mielenrauhani takia. Mutta muista myös, ettei vauvallasi ole enää mitään hätää vaikka vähän ajoissa päättäisi tähän maailmaan tullakin :)
  2. Marsha

    Huhtikuiset 2018

    @Bluebelle joo, mekin ollaan kauppareissuja lukuunottamatta (nukkuu makoisat päikkärit kun on viileää) :D kylvyssä käydään myös usein ja muutenvaan ollaan vaippasillaan kotona. Päkkärit ei oikein meinaa tytölle maistua näillä lämpöasteilla, alkaa olla vähän ideat loppu millä tän pätsin viilentäis.
  3. Marsha

    Huhtikuiset 2018

    Meillä on isänsä näköinen tyttö :) silmät ovat minulta mutta muuten on kyllä enemmän iskän näköä. Täällä kärsitään kuumuudesta ihan todenteolla. Ulkona 29C ja sisällä 27, ei oikein enää tiedä miten päin olisi.
  4. Marsha

    Huhtikuiset 2018

    @Bluebelle joo, mun oma äiti puhui, että meillä kaikilla sisaruksilla on unirätti auttanut tohon levottomuuteen. Ei toikaan sitä heti tajunnut, mutta kun aina vaan yöunille mentäessä laitoin sen sinne käsien väliin ja hieman naamaakin vasten, niin siitä tuli tosi tärkeä uniapuri :) meillä...
  5. Marsha

    Huhtikuiset 2018

    Täällä on muuten myös tuulimyllykädet :D ja ovat myös löytäneet tiensä visusti suuhun, välillä on vaikeuksia aloittaa ruokailu kun nyrkkikin tahtoisi siellä samaan aikaan olla :D illat etenkin menee "hepulissa" kun uusia opittuja taitoja on pakko päästä kokeilemaan vielä väsynkin tullessa...
  6. Marsha

    Huhtikuiset 2018

    Heips ja hyvää heinäkuuta :) täälläkin lähennellään kohta kolmea kuukautta ja sellainen "aktiivimalli" löytyy että kohta alkaa olla äitillä varmaan kiire :D typy saa aina ihmetteleviä katseita, kun on niin kovin tarkkaavainen (ja pitkähiuksinen!) "onko se oikeasti vasta 2kk?" :D erityisesti...
  7. Marsha

    Huhtikuiset 2018

    Heipsan vaan kaikille :) Ristiäiset oli ja meni. Nyt on sekin suoritettu, stressin määrä laski huimasti heti :D oli sujuvat juhlat, kukaan ei jäänyt tuntikausiksi kahville :D Täällä myös pakattu jo pienimpiä vaatteita pois. Tuntuu että vauva kasvoi ihan yhtäkkiä ulos ensimmäisistä vaatteistaan...
  8. Marsha

    Huhtikuiset 2018

    @Sano Pirkka kai niitä joskus harvoin tuolloin jo alkaa tulemaan, meillä tosin vauva 7vko tekee tuota samaa. Toivottavasti ei vielä nyt hampaita olisi :D
  9. Marsha

    Huhtikuiset 2018

    @Bluebelle mua on kanssa huvittanut tää et mistä kaikesta sitä voi ihmiset keksiä ruoskimisen aiheita :D itse ja muut myös. Meillä mennään vallan korvikeella, kun ei se imetys yrittämisestä huolimatta lähtenyt käyntiin, ja siitäkin on saanut jo kuulla että vauva saa karsinogeenejä ja ties mitä...
  10. Marsha

    Huhtikuiset 2018

    Joo mua on myös hirvittänyt nämä kokomustat vaunuviritelmät joihin ei kyllä pääse mitään ilmaa sisälle. Meillä on hyvin "ilmastoidut" vaunut joissa kiertää hyvin ilma ja silti vauva on melko lämmin kun hänet sieltä nostaa pois. Ja hui, sielläkään ei sitä pipoa pidetä päässä, kun ei sinnekään...
  11. Marsha

    Huhtikuiset 2018

    @Bluebelle @Sano Pirkka sitä minäkin. Sain taas eräältä suvun rouvashenkilöltä kauhisteluja että ikkunat auki koko kämpässä eikä edes hattua päässä. Joo ei tuokaan siinä ikkunan alla ole, mutta tälle ihmiselle oli jo liikaa koko tuuletus ilmeisesti. Mä saan niin typeriä kommentteja ja ohjeita...
  12. Marsha

    Huhtikuiset 2018

    Tässä kuumuudessa kärvistelyssä tuli mieleeni, miten vauvan kanssa uskaltaa tuulettaa kämppää? Mä olen pitänyt ihan surutta ikkunoita auki melkein kaikissa huoneissa (meillä on muuten sietämättömän kuuma, yöllä asunnon lämpötila 24C) ja nyt kuulin, että niin ei vauvan kanssa saisi tehdä. Miten...
  13. Marsha

    Huhtikuiset 2018

    Kiitos vinkistä @Lellu83 :) otetaan testiin! Ja @Bluebelle tsempeistä, sitä tarvitaan aina välillä :D Hauska nähdä millainen tyyppi noiden mahavaivojen takaa kuoriutuu :) typy hymyili 5,5 vko iässä ja nyt hymyjä tulee jo päivittäin. Kovin on aktiivinen mimmi muutenkin, katselee esim tauluja...
  14. Marsha

    Huhtikuiset 2018

    Heippa vaan kaikille, hetki on mennyt kun on tullut kirjoitettua. Täällä ollaan... Noh, hengissä ainakin jos ei muuta positiivista meinaa keksiä :D eletään vauvan elämän kuudetta viikkoa, mahavaivoja on enemmän tai vähemmän. Viimeaikoina on alkaneet ihan säännölliset iltaitkut. Onko kellään...
  15. Marsha

    Huhtikuiset 2018

    @Korallikala kiitos vinkistä, pitääkin katsastaa tuo fb :) aina parempi jos löytyy vähän neuvoja alkuun, vaikka tuollainen rengasliina vaikuttaakin melko simppeliltä systeemiltä :) @Bluebelle joo, tuo vaunuihin pukeminen on myös yksi taitolaji :D lämpö pakkautuu sinne yllättävän hyvin, vaikka...
  16. Marsha

    Huhtikuiset 2018

    Ristiäispäivä varattu! :) Koko kesäkuu yhtä juhlimista juhannusta lukuunottamatta, on rippijuhlaa ja muidenkin ristiäisiä. Mä olen ulkoistanut kaiken - kutsut tilasin netistä ja leipomiset jätän muille sukulaisille :D Oon ihan kohtuullisen hyvä tekemään ruokaa ja leipomaan, mutta isommalle...
  17. Marsha

    Huhtikuiset 2018

    @Bluebelle on kyllä tosi inhottavia vaivoja ja kun ei heti osaa paikantaa että mistä johtuu :/ meidän pitäisi ilmeisesti myös aloittaa nuo D-tipat (kiitos @Korallikala vatsaystävällisestä vinkistä!) mutta pitää kyllä kysyä tuota annostusta, äidinmaidonkorvikkeessa D:tä on jo lisättynä. Josko se...
  18. Marsha

    Huhtikuiset 2018

    @Lellu83 joo, tuota osteopaattia olen myös harkinnut, olen itse käynyt selkävaivojen takia ja oli kyllä tehokasta. Meillä lähin ammattitaitoinen osteopaatti on n. 100km päässä, kun aika landella asutaan, mutta ajatuksena olisi kyllä käydä kunhan vauva on hieman isompi (nyt 2vko niin en ihan...
  19. Marsha

    Huhtikuiset 2018

    18.4 Marsha, tyttö, rv 38+3, 3280g, 47cm Hei kivaa, uusi ketju :) ompas muuten ollut tyttövoittoista näin pikakatsauksella :D viimevuonna synnyttäneillä tutuilla tuntuu olevan enimmäkseen poikia, liekö nyt tasapainon vuoksi sitten tyttövuosi :D Täällä opetellaan uutta arkea. Pikkutyyppi on...
  20. Marsha

    Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

    @Sano Pirkka joo, niin oon asennoitunutkin, että toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos asiattomat kommentit. Eräskin puolituttu ei edes onnitellut, vaan töksäytti suoriltaan että "niin kai sä imetät?" Joo, tekisin niin jos pystyisin. Oon aika itsevarma persoona enkä yleensä välitä muiden...

Yhteistyössä