Hakutulokset

  1. U

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    Mulla näkyy vatsa jo selvästi, mut tää onkin jo toinen raskaus. Nyt 15+2. Muutaman viikon näkynyt, eilen illalla oli oikee pallo :D painoa on tullu 2kg, vaik oon syöny kyllä niin liikaa, ja ihan liikaa tulee käytyä Hesessä. Mut Heset laitan Turun piikkiin, koska mun on pitäny nyt monena päivänä...
  2. U

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    En nyt ala koko keskustelua lukemaan, mutta siirryn tänne huhtikuisiin tuolta toukokuisista. Viime perjantaina käytiin nt-ultrassa ja vauva olikin viikkoa isompi ja laskettuaika siirtyi 25.4. Eli voisin tulla mukaan listalle: 25.4./ Uidi/ 29/ 2./ TYKS Ultrassa myös selvisi, että istukka on...
  3. U

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Me käytiin viime perjantaina ultrassa ja kaikki oli hyvin. Vauva olikin viikkoa edellä ja näin ollen laskettuaika siirtyy huhtikuun 25. päivään. Luulen, että mäkin hipsin tuonne huhtikuisiin.. Me meinattiin, ettei kerrota vaan jos joku kysyy niin sitten voidaan sanoa. Eli toistaiseksi miehen...
  4. U

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Ai et vaan 90, se on aika vähän kun ei kaikki välttämättä niin kirjoittele vaan haluaa vaan seurata keskusteluja. Kävin kattomassa just, et kesäkuisten 2016 -ryhmässä jäseniä on vähän yli 700. Et jos ette pääse tähän nyt perustettuun toukokuisten fb-ryhmään, ni varmaan joku muukin perustaa...
  5. U

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Me käytiin tänään alkuraskauden ultrassa, siellä se pieni 3mm pitkä vauvanalku oli :)viikot täsmää ja syke kuului :) kiva tietää, että toistaiseksi kaikki on kunnossa. Tänään 6+0
  6. U

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    1.5. Uidi/29/toinen lapsi/TYKS Huomenna ar-ultra, jännää Täällä ei oikein oo mitään oireita, paitsi turvotusta.
  7. U

    Toukokuun tulokkaat 2018

    La 1.5. Uidi, 2. lapsi, TYKS
  8. U

    Toukokuun tulokkaat 2018

    Täällä myös plussaa, laskuri näyttäis lasketuksi ajaksi 1.5. Esikoinen tuli kylläkin maailmaan jo 38+5. Varhaisultra ois vajaan parin viikon päästä ja eka neuvola kuukauden päästä :) sain neuvolan kautta varhaisultra-ajan, kun esikoinen olikin ekassa ultrassa neljä viikkoa pidemmällä kuin luultiin.
  9. U

    Toiveena vauva 2017-2018

    Menkat piti alkaa eilen, menkkakipuja mut ei merkkiäkään vuodosta. Ostin Rfsu:n testit, vaikka oon vaa huonoa niistä kuullu.. Tänään testasin ja plussa tuli heti näkyviin :) Epätodellinen olo, jännittää, pelottaa ja kuitenkin niin onnellinen :)
  10. U

    Miten Ceridal-voide pois hiuksista?

    Kiitos, kokeilen tätä.
  11. U

    Miten Ceridal-voide pois hiuksista?

    Onko joku muu tehnyt tätä samaa virhettä, että on laittanut vauvan päähän Ceridal-voidetta? Nyt se ei lähde hiuksista millään :( Pesty vauva-saippualla, normi shampoolla ja fairyllä, mut en saa sitä pois. Itkettää, onko hiukset nyt pilalla? Mikä avuksi?
  12. U

    Toiveena vauva 2017-2018

    No jopas täällä on plussasade! Onnea! Toivotaan, että kaikki menisi hyvin :)
  13. U

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kiva, kun joukkoon on tullut uusia kuumeilijoita :) Täällä on kp 13 menossa, kp 11 oli limoja ja himot oli huipussaan, tiedä sitten, oisko ovis ollu silloin.
  14. U

    Toiveena vauva 2017-2018

    Puuh. Kp1 täällä taas. Jotain ihme vuotoa oli viime viikolla kahtena päivänä ja eilen, mut nyt alkoi kunnon niagarat. Jännä juttu, et menkat on nyt ollu ihan kummallisia, voikohan johtua imetyksen lopettamisesta ja hormoonitoiminnan palautumisesta. Imetys loppui reilu kuukausi sitten. Imetyksen...
  15. U

    Toiveena vauva 2017-2018

    Plaah, tais tulla uus yrityskierros. Tein raskaustestin kp 27 (ti) ja se oli nega. Menkkojen piti alkaa vasta tänään (to). Pientä vuotoa siis viikonloppuna, mut maanantaista lähtien kunnolla. No, nyt siis kp 4. Käytättekö te jotain sovellusta, mihin voi merkata menkat ja kaikki oireet? Mulla...
  16. U

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä menossa kp 26/28. kp 22 ja 23 oli tosiaan paineen tunnetta alavatsassa, kp 24 tuli pientä vuotoa. Olo oli heti optimistinen, mut nyt alkaa epäilyttää, kun vuotoa on tullut vielä kp 25 ja 26. Testin ostan, kunhan vaan kauppaan kerkeän, mutta en ehkä uskalla tehdä sitä vielä, odottelen ehkä...
  17. U

    Toiveena vauva 2017-2018

    Moi kaikille! Toiveissa olis toinen lapsi, esikoinen on nyt vuoden. Nyt menossa kp 22, kierto on n 28 pv. Tänään ollut tuntemuksia, ehkä sellaista paineen tuntua. Eilen piti ottaa päikkärit, väsytti niin paljon. Ovis ollut mahdollisesti viikko sitten, en oo testaillu, eikä kyllä oo mitään...
  18. U

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Paputoive, ei niitä oireita välttämättä ole: mä tein testin vasta rv6, kun kahvi maistui pahalta ja menkat oli myöhässä. Kuitenkin ekassa ultrassa paljastui, että raskaus olikin neljä viikkoa edellä, eli testin aikaan oli rv10 o_O
  19. U

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Onnea Paputoive! Luin tätä keskustelua jo silloin, kun keskustelu tässä ketjussa alkoi. En itse ole kirjoittanut, mutta seurasin ja kuumeilin. Nyt toisesta haaveilen (esikoinen on vuoden) ja tämä palsta tuli eteen ja päätin kurkata, että vieläkö samat nimet täällä pyörii. Ilokseni luin sinun...

Yhteistyössä