Hakutulokset

  1. R

    Helmikuun hippuset 2018 *elokuussa*

    Aivotar en pahoinvointi niin rajua ole ollut, että tippaan asti olisi joutunut. Ja juuri kun kehuin, ettei ole enää ollut, niin jo sai taas viikonloppuna halailla pöntöllä :censored: ääh.
  2. R

    Helmikuun hippuset 2018 *elokuussa*

    Ihania ultrakuulumisia tullut, onnea kaikille :love: täällä on vihdoinkin huono olo väistynyt ja voi alkaa nauttia energisemmästä keskiraskaudesta :LOL: viikkoja huomenna tasan 15 (y) aika menee ihan liian nopeasti. Haluaisin nauttia tästä tilasta ja pienestä masusta mahdollisimman pitkään. Tää...
  3. R

    Helmikuun hippuset 2018 *elokuussa*

    Dand3lion miten nopeasti ultran jälkeen sait tiedon seulan hälytyksestä ja tiedätkö mitä sun veriarvot olivat? Tsemppiä kovasti tulosten odotteluun (y) varmasti miettii kaiken mahdollisen... Minua vähän huolettaa omissa labroissa melkoisen matala papp-a arvo, joka oli vain reilu 400 :unsure...
  4. R

    Helmikuun hippuset 2018 *elokuussa*

    IHANIA ultrakuulumisia tullut, onnea kaikille! itsekin kävin eilen pientä ultrassa katsomassa. kaikki vaikutti olevan hyvin, siellä se pikkuinen heitti kuperkeikkaa ja taputteli kädellä jalkaa :love: seuraava aika varattiin 25.9 gynelle veren vasta-aineiden takia. mutta sehän on jo ensi...
  5. R

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    Ja piti vielä omakannasta käydä katsomassa oma pH, joka oli tasan 7,0 eli ei taida edelleenkään kuplia :D
  6. R

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    Hah, piti Googlettaa... Hapanta virtsaa, niin kuplii ja poika. Emäksistä niin ei tapahdu mitään ja tyttö :whistle::ROFLMAO:
  7. R

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    Ihania ultrakuulumisia tullut tänne, paljon onnea kaikille :love: minulla on ultra ensi To, jolloin viikot 12+6. Mitään toivetta päivälle ei ollut, mutta sattuipas juuri sopivasti ykkösvapaalle :D vähän alkaa jo jännittää, että onhan kaikki kunnossa. Minä olen normaalisti tosi kova saunomaan...
  8. R

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    Tsemppiä papupata vuotojen kanssa. Kyllä ne vaan aina säikäyttää :( Paputoive laitetaan vaan ylös tyttö ja poika oloja ym. Mulla ei ole mitään fiilistä kumpaankaan ja nyt oon sillä mielellä, ettei tulla kysymään sukupuolta. Se ois niin ihana yllätys synnytyksen päätteeksi :love: Me ei olla...
  9. R

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    Voi iik, ollaanko me jo niin pitkällä, että 12-viikon ultrat on alkaneet :love: Onnea Keijunkainen hyvistä uä kuulumisista. (y) omaa ultraa saa odotella vielä n. Puolitoista viikkoa. Olo on aika huono edelleen. Joka päivä saa kakoa pää pöntössä ja jatkuva kuvotus ei vaan meinaa hellittää...
  10. R

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    Pahoitteluni papupata ja puhuriina :cry: Täällä myös käyty eilen ultrassa ja kohdusta löytyi yksi viikkoja vastaava elossa oleva sikiö. Sieltä löytyi myös muutaman sentin läpimitaltaan oleva hematooma alue, josta varoitteli, että jos alkaa vuotelemaan verta, niin ei tarvitse säikähtää. Huono...
  11. R

    Helmikuun hippuset 2018

    Puhuriina jatka ihmeessä imetystä kun tosiaan imetettävä on vielä pikkuinen. Jos hän vaan rintaa huolii ja kärsit imettää. Sittenhän voit vauvan syntymän jälkeen imettää molempia tandemina:love: Meillä kunta tarjoaa ilmaisen alkuraskauden uän kun sitä vaan osaa ja älyää kysellä ja vaatia. Nyt...
  12. R

    Helmikuun hippuset 2018

    Täällä vau.fi laskurin mukaan viikkoja kasassa 7+4. Ens ma uä, sen jälkeen varaan vasta neuvola ajan, jos kaikki kunnossa. Viimeksi kun oli keskeytynyt km Kerkesin jo käydä ekan neuvolakäynnin, siellä kerroin huolesta, että raskausoireet on vähäiset ja on tunne ettei kaikki ole ok, mutta terkka...
  13. R

    Helmikuun hippuset 2018

    Onnea hyvistä ultrakuulumisista :love: Ei minullakaan ole mitään oloja sukupuolen suhteen. Poikaa vahvasti veikkaisin, vaikka varmaan salaa toivoisin tyttöä :oops: rakenneultrassa tulee luultavasti kysyttyä sukupuolta, jos nyt ei mieli muutu matkalla. Oishan se toisaalta ihana yllätys...
  14. R

    Helmikuun hippuset 2018

    Tervetuloa uusille :) jänniä hetkiä tosiaan eletään...itsekin olen kokenut useamman keskenmenon joista yksi keskeytynyt keskenmeno, niin kyllä sitä tässä alussa on aina vähän varpaisillaan :unsure: Me ei olla kerrottu raskaudesta kenellekään. Ajattelin, etten kerrokaan. Saavat huomata sitten...
  15. R

    Helmikuun hippuset 2018

    Rouvakook / la 9.2 Ilmoittaudun minäkin joukkoon. Laskettuaika on 8 tai 9.2 vähän laskurista riippuen. Alkuraskauden uä on varattu ja on reilun 2 viikon päästä ma. Jännää. Kauhean huono olo ja väsymys on jo saapunut ja olen nähnyt vaikka mitä ihme unia. Monissa niistä olen saanut kaksospojat...

Yhteistyössä