Hakutulokset

  1. T

    Syyskuiset 2020

    Huh, on kai se itsekin uskottava ja uskaltauduttava mukaan. Eli meille olis tulossa helmikuisen2018 kaveriksi nyt sitten tämä syyskuinen. LA 28.9. ja Espoon sairaalassa synnytän. Jotenkin jännää kun esikoisesta olin niin naiivi ja ajattelin, ettei mikään vois mennä pieleen. Nyt koko ajan...
  2. T

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    @iinesankka: Mä ainakin sain neuvolasta purkin ja putkilot mukaan. Hoitaja sanoi, että otan labra-aamuna aamuvirtsasta. Eka neuvola siis käyty viime viikon tiistaina. Sitä edeltävänä viikonloppuna heräsin taas aamuyöstä huolehtimaan, ja varasin sitten tuskissani varhaisultran, joka olikin...
  3. T

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    Hiljaiseloa vietellyt näköjään tällä puolella. Nyt rv 6+5, ja olo aikamoinen. Kuvottaa kun mitään ei tee mieli syödä ja sen takia sitten kuvottaakin lisää. Eilen ja tänään oksennellut aamusta, hapankorppuja olen onnistunut imeskellä, mutta nytkin taistelen lounaswokkia alas. Uni maistuu...
  4. T

    Helmikuun hippuset 2018

    twixx/29 v./1. lapsi/LA 21.2./Helsinki Hei hippuset! Täällä myös yksi, jonka toivottua esikoista odotetaan saapuvaksi helmikuun lopulla <3 Testi näytti maanantaina ja tänään selvää plussaa, mutta silti vaikea rentoutua ja alkaa uskoa, ettei ole vain jokin kemiallinen raskaus kyseessä...

Yhteistyössä