Hakutulokset

  1. P

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    @Lily79 meillä on ehkä nimi tytölle kokonaisuudessaan. Pojan nimi onkin haastavampi. Ei olla varsinaisesti nimiä mietitty, mulla itelläni on vaan ollut teinistä saakka sellanen hassu tapa, että keksin tuleville lapsille nimiyhdistelmiä ja tytön nimi on tälläsen ajatusleikin tulos joka yllättäen...
  2. P

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Tänään 17+0, hurraa! Ehkä, siis EHKÄ joitain liikkeitä olen tuntenut parina iltana. @Madre18 mä teen tenttilukemisen kanssa yleensä niin, että käyn sisällysluettelon kautta läpi mitä luen ensisijasesti (siis jos on monta kiraa sisäistettävänä). Jotenkin mukavampi lukea paloina kun kahlata...
  3. P

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    @Suikku1 mulla on myös iho erilainen. Finnit tai näpyt ei kummemmin ole ennen vaivannut, nyt on naama, rintakehä ja selkä näppyjä täys. Noh, ehkä niiden kanssa pärjää.. :D Mulla olotilat on aika normaalit, ei pahoinvointia enää ja ruoka maistuu. Väsymys on ainoa ikävä seuralainen. Helposti...
  4. P

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Mun väsymykseen ilmeni tänään muitakin syitä kuin raskaus ja nyt pitää lepäillä töistä viikko. Epäilin itse, että ei ole normaalia ja menin päivystykseen. Päädyin lopulta ihan mielenterveyspäivystyksen hoitajan puheille. Ihanaa kun joku kuunteli! Ironista kyllä,sairasloman tuli kirjoittamaan...
  5. P

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    @Tuut1kk1 mä kävin vaateshoppailemassa viimeviikolla äitiys ja lastenvaatekirpparilla ja löysin kolmet tosi kivat ja siistit mammafarkut kympillä. Helpottaa ja piristää oloa kun on vaatteet jotka sopii ja mahtuu hyvin päälle. :) Tänään 15+0! :)
  6. P

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    @iiel ihanaa että en ole yksin! Mä olen myös aina kuvitellut että raskaus ei mieltä hetkauta ulkonäköasioiden puolesta. Olen aktiivinen treenaaja mutta treeni ei koskaan ole ollut ulkonäkötavoitteellista vaan suoritus ja taitokeskeistä. Nyt treeni aikalailla jäänyt, kun laji ei sovi raskaana...
  7. P

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Huomenna neuvolalääkäri. Eniten kuumottaa mitä paino sanoo. On niin iso ja laajentunut olo! Tein kirpparilöydön: kolmet äitiysfarkut kympillä. Ja arvatkaa tuntuuko taivaalliselta kun housun kaulus ei painu jonnekkin turvonneen mahan uumeniin. Vauvamahaksi tätä ei vielä voi sanoa hyvällä...
  8. P

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Meilläkin on jo käytetyt Emma Ljungan vaunut ja kaukalo. Yks rengas pitää vaihtaa, mutta muuten oli hyvässä kunnossa ja tulee tutulta, joten saadaan ihan ilmaseksi :) löytyy myös autoon turvaistuin telakalla joka menee ihan vauvasta vähän vanhempaan. Samoin tää saatiin ilmaseks. Ollaan kaverin...
  9. P

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Mulla jatkuu facebook boikotti, joten täällä olen lueskellut tekstejä ja välillä kirjotellut. On muuten aika paljon kevyempi olo kun face ei ole päällä! Kohta kahteen viikkoon en ole siellä käynyt. Mulla väsymys meinaa ottaa yliotteen. Nukun 12h yöunia ja silti oon ku ruumis päivän ajan. Lisäksi...
  10. P

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    @anni00 osta kaupasta jotain hyvää, istu autossa hetki. Kuuntele musiikkia ihan täysillä ja huuda vähän mutta tosi lujaa. Mene kotiin ja totea miehellevain, että hän aiheuttaa sulle oahan mielen ja tekee surulliseksi. Jos se yrittää aloittaa uutta riitaa jätä sä asia siihen. Jatka päivää vaikka...
  11. P

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    @Cumina onpa inhottava tilanne! Odottaminen on varmasti todella raastavaa. Toisaalta, koita hengitellä rauhassa, omaan tuttavapiiriin mahtuu kumpikin tarina: seuloissa ei häikkää ja lapsi syntyi downlapsena toisella taas riskilukuja reilummin ja lopputulos oli terve vauva! Toisaalta tämä...
  12. P

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Listaan voisi päivittää mulle LA 15.3. kun se ultrassa muuttui :) kiva oli päästä faceryhmään, mutta nyt lomailen sieltä tovin. Mulla on faceboikotti kun siellä pommitetaan ihan liikaa työasioilla. Eikä mun mielestä työasiat ja niistä tiedottaminen kuulu faceen :D Koirista ei hölmömpi idea toi...
  13. P

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Huomenta tai päivää pitkästä aikaa! Hirveesti ehtinyt tulla taas viestejä, syksyn työpiikki on pitänyt otteessaan ja jäänyt tyystin kirjoittelu. Nyt laitoin @*Louhi* viestiä fb ryhmästä, ehkä siellä pysyisi perässä paremmin :D Nt ultra oli viime viikolla ja uusi LA 15.3. Eli viikolla siirtyi...
  14. P

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Huomenta! Paljon on tullut juttuja, pitää palata niihin myöhemmin. Kohta pitäisi jaksaa labraan verikokeisiin. Uutinen paljastettiin viime perjantaina ja huh kun on kiva elellä ihan normaalisti ilman piilottelua. Kaikki on kovin innoissaan, mutta kivasti ymmärtänyt että ei aloteta hössöttämistä...
  15. P

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Ps. Mutkin vois varmaan jo listaan lisätä näillä tiedoilla: Pharaoh, 27v., esikoista odotan, LA 9.3.
  16. P

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    @*Louhi* minäkin mielellään harkitsisin sitä fb ryhmää myöhemmin, ihanaa jos jaksat perustaa! Katselen ja kuulostelen sitä sitten kun on ajankohtaista :) Pahoinvointi jatkuu edelleen ja syöminen on tasapainottelua. Pari päivää sitten tein älyttömän hyvää nakkikeittoa ison sammion ja harmikseni...
  17. P

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Poika/ tyttöolosta oon nyt kaks kertaa nähnyt unta pojasta. Merkkaiskohan se jotain? Kaveri veikkas tyttöä pahoinvoinnista päätellen. :D onpa jännää!! Pitäsköhän laittaa perhe ja kaveriporukassa vedonlyönti pystyyn ;) Paljon jaksamista ikäviä uutisia saaneille! Ei varmasti ole helppoa. :(...
  18. P

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Tänään saapui kutsu ultraan hurraa! Ei tarvii oottaa ku kolme ja puol pitkää viikkoa... :D Paha olo 24/7, kramppeja, ihan kohta halkee tissit, turvottaa eli eiks tää lähentele sitä olotilaa josta kumpuaa se raskauden hehku? Välillä iskee paniikki, mitä jos käy jotain tai joku ei oo ok kun...
  19. P

    Maaliskuiset 2018

    Hirvee kuvotus /oksetus koko päivän. Kävin treenaamassakin pari tuntia. Piti ryhmäläisille selittää huonosta grilliruoasta joka pyrkii pihalle. En muuten suosittele reipasta jumppailua joka sisältää akrobatisia liikkeitä jos on kova pahoinvointi päällä...selvisin. Ja mielikin vähän piristy :D
  20. P

    Maaliskuiset 2018

    @Tuut1kk1 täällä myös huijariolo! Neuvolassakin mietin eilen, että mitäs tässä touhottamaan koko asiasta kun ainoa todiste toistaiseksi on pissainen tikku :D :D Jotenkin sellainen olo että sitten kun ultraan asti päästään niin todetaan vaan että oon kuvitellu koko jutun. Jännitystä elämään...

Yhteistyössä