Hakutulokset

  1. M

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *syyskuussa*

    Moi! Siis millasia noi harjoitussupistukset on? Mulla on alkanu yöllä pakottaa lonkkia kun nukkuu niin paljon kyljellään. Taitaa vaan loppua kohden lisääntyä nämä vaivat :LOL:
  2. M

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *elokuussa*

    Mäkin haluun mukaan faceryhmään jos perustetaan Minkä kokonen litku siinä sokerirasituksessa pitää juoda? Vähä hirvittää jos se etoo niin paljon että tulee ylös.. Meillä on muuten 4 hlön kanssa perustettu wa-ryhmä esikoista odottaville ja joilla on loppuvuodesta LA. Oisko täällä halukkaita...
  3. M

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *elokuussa*

    Mulla huomena neuvola. Jokohan sais kela-asioita käsiteltyä.. Tahtoo saada äitiyspakkauksen jo tilaukseen
  4. M

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *elokuussa*

    Aivan ☺️ Enpäs hoksannut itse katsoa
  5. M

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *elokuussa*

    Moi! löytyyköhän esikoisten odottajille omaa keskusteluketjua? Koitin hakea vaikka millä hakusanalla mutta tuotti hakutuloksia vain jostain vanhenmista ketjuista.. Eikös täällä joulukuisten listoilla kuitenkin ollut esikoisten odottajiakin :)
  6. M

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *heinäkuussa*

    Heips! Täällä uusi jäsen ilmoittautuu mukaan keskusteluihin LA 13.12.2017 / 31v / ensimmäinen Ensi viikolla onkin rakenneultraan meno, jännää! @MomToBeM laitoin sulle viestiä faceryhmästä

Yhteistyössä