Hakutulokset

  1. H

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Meillä siis nyt viime kuu eka kierto puoleen vuoteen kun ei ole mitään hormonia käytössä.
  2. H

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Juu, niin siinä kävi että kemialliseksi kai jäi.. Testailin tänään vielä, mutta ei mitään tullut.. turhauttavaa.. Meillä oli 1% mahdollisuus onnistua luomusti. Ainakin jotakin yritti tapahtua, kai siitä saa vähän voimaa tulevaan. Onnistuisipa ennen helmikuun ivf hoitoja.
  3. H

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Joo. Se eilinen olikin liian hyvää ollakseen totta. Vuotoa ei tule ja testit muuttuivat negaksi, niinkun arvasinkin.. Noh ivf kutsuu helmikuussa..
  4. H

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    https://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Faijaa.com%2Ffw6VMK][img]http%3A%2F%2Fi4.aijaa.com%2Fm%2F00612%2F14491320.jpg[%2Fimg][%2Furl&h=ATN3ynEl8nCSRQlN8SjOK3Z82iunm43Djq0ZzJ2gyVRmlLsQVMlv1Uh2uHu9zz0pLIxGsQ_cxsz9_2Zip7XQFY7t2JT_tUup9egs_5UL5J87z4oBBv-kRZGYJ7QNsgJGrn-LSDFI3R_LsaMR Täällä...
  5. H

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @kiuski Ihan super paljon onnea sulle ja sun miehelle <3 Vitsiiiit. Täällä vimppo inssi käyty viikko sitten. Oli niin pettynyt fiilis sen jälkeen, kun miehen siipat olivat ei niin hyvät. 15milj lähti pesun jälkeen matkaan ihan hyvillä a+b prosenteilla, mutta silti olin ihan maani myynnyt. dpo 4...
  6. H

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @kiuski Miten huonot ne sitten ovat :(
  7. H

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @kiuski Lähtötilanne A: liikkuvat 0% B liikkuvat: 38%. Pesun jälkeen 12% ja 38%. Nyt vitamiinien jälkeen A liikkuvat: 0% B liikkuvat: 48% pesun jälkeen: 48% ja 52% :) Sulla siis piinailu alkaa pian <3
  8. H

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Moi kaikille uusille ja vanhoille typyköille <3 Täällä eletty hiljais eloa nyt. Täällä menossa kp 29/30-? toissa perjantaina tehtiin inssi. Miehen siimat parantuneet vitamiinien ansiosta yli 60% joten suosittelen niitä kaikille, kenen miehillä on ongelmia niiden kanssa. Mulla kasvateltiin...
  9. H

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Josia Tottakai saat :) Minulla löydettiin selästä 3 välilevyn pullistumaa toukokuussa. Ne oli niin kipeitä ettei kävelläkkään pystynyt :(
  10. H

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Moi typyt! Täällä kans sama juttu kun @Nonsk illa. Olen seuraillut foorumia kyllä, mutta kirjoittaminen on jäänyt esiasteen esiasteelle. Viime inssi kierron jälkeisen aikaisen keskenmenon jälkeen päätettiin, että pidetään tämä elokuu lomaa hoidosta. Ollaankin nyt rentouduttu ihan täysillä, eikä...
  11. H

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Ei hittoooo.. kp 40/30.. eikä vieläkään ole tapahtunut suuntaan eikä toiseen :( :(
  12. H

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Jennipä niimpä. Ei kyllä oo niistä tietoakaan. ei niin mitään :D
  13. H

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @-dino- En usko, että mulla aletaan käynnistämään, kun ei ole ennen ollut kierrossa mitään ongelmaa. Eiköhän mun täydy odottaa vaan :) Tää voi olla, kun söin ensimmäistä kertaa ikinä hormoonilääkitystä raskauden tueksi, niin se varmaan heittänyt kierron tällä kertaa sekaisin. Pieni toivon...
  14. H

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Jennipä oon lopettanut luget lauantaina.
  15. H

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Mutta missä menkat?
  16. H

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    '][/URL] Puhdas nega. Eikö?
  17. H

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Josia Niin mä teen :) Ootte ihania sielun siskoja <3
  18. H

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @kiuski niimpä :(
  19. H

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Soitin. Mun piti mennä verikokeeseen tänään, mutta siellä oli tullut sairastapaus niin en sit päässytkään. Nyt sit vaan päätin että odotan.. Ois ollu kiva tietää ennen lomaa. Lähdetään sunnuntaina kreikkaan.
  20. H

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @kiuski en mä ottanut kuvaa aamulla kun tein :( Huomisen aamun testissä voin laittaa kuvan kun otan :) Hieman on joo kummallinen tilanne kun näin ei ole kyllä koskaan tapahtunut... :o

Yhteistyössä