Hakutulokset

  1. Jahapa

    Elokuiset 2019

    Huh ihanaa kuulla @hsh Täälä kans ihania uutisia. Kaikki hyvin, viikot 7+0 tänään ja ultrasta kaksi pientä löytyi. Aika uskomaton olo, koko päivä on itkiessä mennyt, on kerinnyt tunteet seilata ees ja taas. Olin jotenkin varma, ettei sielä mitään ole ja kun löikin kaksi sydäntä, niin on kyllä...
  2. Jahapa

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Oon palstaa kyllä seurannut taas omien plussauutisten jälkeen. Kirjoittelu jäänyt vähemmälle. Tänään kävin varhaisultrassa ja kaksoset oli kyydissö. Viikkoja 7+0
  3. Jahapa

    Elokuiset 2019

    @hsh meillä myös huomenna varhaisultra. Polille sain ajan, sillä lapsettomuushoitojen tulosta tämä raskaus. Aivan hermoheikkona oon meinannut olla. Ja vielä luin keskenmenoista, jotka on tullut varhaisultran jälkeen. Ja osa viä nt ultrien jälkeen. Huoh. Joo kesken voi mennä missä välin caan...
  4. Jahapa

    Elokuiset 2019

    @hsh mua huolettaa. Ei niinkään muutokset, eikä lapsi, sillä niin kauan oon tätä lasta toivonut. Myös meillä nyt vuoden ollut koira, joka muuttanut jo arjen täysin, myös omia menoja piti suunnitella pentuvaiheessa paljon. Lisäksi ylätyin, miten täysivaltaisen vastuun mies otti koirasta, ei...
  5. Jahapa

    Elokuiset 2019

    @Laura☘️ pääsee mukaan .Ekalla sivulla taisikin olla ohjeet, kuinka liittyä :)
  6. Jahapa

    Elokuiset 2019

    @Tiialiina83 vautsi! Onnea pienestä! Mitäs viikkoja alkuun itse laskitkaan, luen puhelimella, niin hankala selailla taaksepäin. Ja eikai sitä nyt pois heitetä, saattaahan se silti mennä yliaikaan, ja vaikka syntyisikin aiemmin, olis hankala kahteen ryhmään liittyä.
  7. Jahapa

    Elokuiset 2019

    @Siltsu aaa ihanko totta! Eipä tässä tarvi ku viikko piinailla niin ehkä vähän voi sitten hellittää! Täälä kaikki entiseen malliin. Eipä näinä ekoina viikkoina hirveästi mitään kummempia tunnubeteen tulevan.
  8. Jahapa

    Elokuiset 2019

    Täälä vielä oireita odotellaan. No kai näillä viikoilla närästys ja nänniennkipuilukin jotain kertoo. Neuvolaan soittelin ja rauhoitteli, ettei digin viikot nouse, ellei jotain oo tapahtumassa. Sinne sain ajan viikon päähän varhaisultrasta. 31.12 ultra ja 7.1 neuvola. Millä sitä nyt sitten...
  9. Jahapa

    Elokuiset 2019

    @vau819 pitäis kantaan mennä kattoon mitkä ne koot ja määrät ny oli. Kertoo paljo miten toivoni olin tähän kiertoon jo menettäny. Mutta siis koko kiertohan meinattiin keskeyttää juuri sen vuoksi, että kasvoi liian monta. Annosta pienentämällä sitten lähti selkeästi vain yksi kasvamaan. Yksi oli...
  10. Jahapa

    Elokuiset 2019

    @vau819 en muista yhtään minkäkokoisia follit oli, kun irrotuspiikin pistin. Mutta käytännössä joo ja varmaan kolmosillekkin jos huono säkä käy. Mä oon varmaan tässä poikkeus, kun kaks olis jotenki ihan maks mitä jaksaisin huoltaa kerralla. Toki jos kolmosetki tulis, sopeutuishan siihen. Mutta...
  11. Jahapa

    Elokuiset 2019

    @vau819 pregnylin pistin 23.11 joten siitä sit 24-25.11 on hedelmöittyminen. Joten 12 päivää oletetusta plussasin. Onneks huvikseen tein aiemmin raskaustestin ja näytti negaa, joten en tollon itsenäisyyspäivän plussaa enää luullu pregnylin plussaksi. Muuten varmaan olisin ajatellu, että vielä...
  12. Jahapa

    Elokuiset 2019

    @vau819 apua, huh, en koskaa pystyisi moiseen. Ja joo, mulla ne pienetki oireet on kadonnut. Joten en tiedä miten olla. Odottelen nyt ensviikkoon rauhassa ja sit varaan. Sen verran kyllö testiö oon katsonut, et viivat vahvidtunu tälläviikolla ja digi lauantaina näytti 2-3 vk ja nyt eilen 3+
  13. Jahapa

    Elokuiset 2019

    @vau819 nojoo siltä se itsestäkin tuntui. Nyt harmittaa, kun aikaa ja rahaa sinne niin tuhlasin. Kun perhesuunnitteluneuvolassa sitten otettiin todesta ja huomattiin, ettei kertakaikkiaan mitään elämää ole.. Haha joo tiedän tunteen, meillä kaks elaa kiertoa oli juuri tuon takia aika kamalia ja...
  14. Jahapa

    Elokuiset 2019

    @vau819 joo siis en ymmärrä miten meni niin kauan. Ja pienellä annostuksella. 2,5 mg ja kolme kiertoa niin, vaikka aina huomattiin, että mitään tulosta ei tullut. Neuvolasta siis neuvolalääkäri lopulta kirjas lähetteen. Mulla tuli vain sellanen olo, ettei yksityistä juuri kiinnostanut asian...
  15. Jahapa

    Elokuiset 2019

    @onnellinen(ko) fb ryhmässä on vasta n 26 henkeä, joten sinnekin kyllä mahtuu vielä liittymään. Ellei jo mielestäsi iso ryhmä. Jostain n 50 hengestä väki on sielä puhunut, osa ei kuitenkaan ole kovin aktiivinen. @vau819 mulla lähes täysin sama tilanne! Pcos tosin todettu jo 2012 kun olin vuoden...
  16. Jahapa

    Elokuiset 2019

    @Tiialiina83 no mulla vähä sama juttu! Pahpinvointia ei oo, sunnuntaina viimeks, kun jäi ruokaiut vähä hunningolle. Alavatsa on ainut, mitä iltaisin nukkumaanmennessä kivistää oikein olantakaa. Muuten mitään ei oo, mitä ei normaalistikaan olisi. Varhaisultra naistenpolilla on 31.12 ja sinne asti...
  17. Jahapa

    Elokuiset 2019

    @Hilma29 ohoh! Tsemppiä kovasti ! ❤️Nyt vaan paranemisia, keuhkokuumeesta pitää rauhassa toipua, ettei pitkity. Sanoivatko mitään, pysyykö pieni matkassa lääkekuurin vuoksi? Muoks. Pakko muokata, kun ei tarkoitus ollut kuulostaa tylyltä!
  18. Jahapa

    Elokuiset 2019

    @Apustaja koitin jo naistenpolille perjantaina soittaa. Mutta en saanut yhteyttä. Meillä siis lapsettomuushoitoja ja kontakti sinne. Jatkossa ekan käynnin jälkeen varmasti neuvolaan siirrytään. Mutta siis toisaalta varmaan ihan hyvö maanantaille siirtää, sillä kuukautiset olis tänää pitäny...
  19. Jahapa

    Elokuiset 2019

    @pandanen mulla ihan samoja tuntemuksia. Oon testaillut ku mikäkin itsenäisyyspäivän plussan jälkeen. Nyt aamulla tein sitten digin ja raskaanahan se kertoi olevan 2-3 vk. Nyt pitää testien kanssa itekki rauhottua. Huomaan vaan googlen laulavan kokoajan ja edelleen ajattelen, että kyseessä...
  20. Jahapa

    Elokuiset 2019

    Alkuraskauden oireita joku kyseli. Oon ihnetellyt kun mitään oireita ei oo. Mutta ummetus. Siis alkanut 1,5 vk sitten eikä meinaa helpottaa. Tämä ilmeisesti yleinenkin vaiva. En vaan osannut uskoa, että näin alusta vois jo vaivata. Nyt siis laskujen mukaan 3+6

Yhteistyössä