Hakutulokset

  1. Abby87

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Kaikki on hyvin ja kotiuduttiin sairaalasta 2.1. 2kk iässä. Nyt sitten opeteltu yhteiseloa ja on tää ihanaa <3 3kk mitat oli 53cm ja 3,9kg ja ens viikolla jo 4kk neuvola.
  2. Abby87

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    @Minji Jatkettiin yhdessä, ratkottiin ongelmat ja nyt tuntuu, että ollaan taas vahvempia kuin aikaisemmin. Joo 11.kierrosta vihdoin tärppäsi. Virallisesti mentiin luomun, mutta oikeasti söin siihen kiertoon letrot ja terot. Joko sattumaa tai sitten oli siitä kiinni, että plussasin juuri...
  3. Abby87

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Täällä käynyt raskauskausaikanakin välillä lueskelemassa kirjoituksia :) on kyllä ihana ryhmä josta sai paljon tsemppiä ja tukea yritysaikana. Plussa tuli huhtikuussa ja pikku poika syntyi 4.11. 1264g painoisena rv31+6 kiiresektiolla, raskausmyrkytyksen takia. Ensimmäinen viikko meni mullakin...
  4. Abby87

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Taas kävin lueskelemasa ja ajattelin kirjoitella kuulumisia. Menossa 13+2 <3 Pikkasen laittoi vaavi jännittämään, kun nt-ultrassa oli liikaa turvotusta ja verikokeet perseeellään, mutta tänään tuli kromosomi tutkimuksen tulokset ja tervettä poikaa odotellaan uudeksi vuodeksi <3
  5. Abby87

    .

    @miniminimini Mulla dpo10 näytti vielä puhdasta negaa. Hyvin hailakan haamun sain dpo12 ja oikea viiva dpo16
  6. Abby87

    Tammikuun tarrasukat 2019

    @Noups Mulla on välillä jomottelua ja sit ihan kunnon pistelyä ja viiltokipua. Enimmäkseen juuri tuolla vasemmalla mistä ovulaatiokin lähti. Välillä kovemmat viillot pelottaa, mutta minkäänlaista vuotoa ei ole ollut ja noi on todella satunnaisia.
  7. Abby87

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Mut voi varmaan siirtää plussanneisiin. :) eli plusannut 4/18 5+5 tänään ja 2vko päästä varhaisultraan katsomaan, miltä siellä näyttää. AIka vähässä vielä oireet. Päällimmäisenä kamala väsymys.
  8. Abby87

    Tammikuun tarrasukat 2019

    vajaa kaksi viikkoa ultraan :D toisaalta menee hitaasti aika tän raskauden suhteen, mutta sitten taas tuntuu päivät kohisvan ohi ja loppuvan, kun yritän kevään viimeisiä koulutehtäviä saada viimeisteltyä :LOL::ROFLMAO: väsymys on kamalaa iltapävästä. 13-14 välillä vois vaan kaatua sänkyyn...
  9. Abby87

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Ei ole vielä mitään tarkkaa ollut puhetta. Olisi kiva sellainen pieniryhmä, että pysyisi mukana muiden kuulumisista ja kuka kukin on. Tutustuu paremmin ja pysyy kärryillä mitä kelläkin on menossa. :)
  10. Abby87

    Tammikuun tarrasukat 2019

    @Helmiila kuulun myös vauva 2019 ryhmään, jota kautta sinne löysin :) Jäseniä nyt tammivauvoissa 19
  11. Abby87

    Tammikuun tarrasukat 2019

    mä olen jo yhdessä salaisessa faceryhmässä. Tammivauvat 2019
  12. Abby87

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Mullakin on väsymystä, mutta heräilen öisin enkä saa nukuttua yhtä jaksoisesti aamuun asti. Nyt oon sitten sortunut nukkumaan päiväunia, kun ei niistä öistä tule mitään.
  13. Abby87

    Tammikuun tarrasukat 2019

    3.1. / HUS / 31v / 1. Tänään soitettu ensimmäinen neuvola aika :D varhaisultraan on myös varattuna aika 21.5. hiukka jännää. Turvotusta on ja lievää kuvotusta, mistä selvinnyt napostelemalla kirsikkatomaatteja ja suolakeksejä. Vielä ei ole kerrottu kuin molempien vanhemmille ja miehen...
  14. Abby87

    .

    Kevät on selvästi lisääntymisen aikaa :D:ROFLMAO::ROFLMAO:
  15. Abby87

    .

    ihanaa @Eppis27 :love: onnea.
  16. Abby87

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Nemi_K voi ei. Toi on niin kamalaa kun ehtii jo nostaa toiveita. :( paljon tsemppiä ja voimia itsensä nostamiseeen.
  17. Abby87

    .

    @Wintersun kai sinne uskaltaa kohta siirtyä. Eilisessä testissä oli jo tummmtummempi viiva. :) jos pessimistinä odotan vielä viikonlopun yli ja testaan vielä maanantaina :D:ROFLMAO:
  18. Abby87

    .

    @vuuti älä vielä luovuta :) Mulla oli dpo10 puhdas nega ja sitten 13 haalee haamu.
  19. Abby87

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @syystyttö vapaa aamu ja heräsin jo kuudelta kamalaan vessahätään, vaikka kävin vasta puolilta öin nukkumaan :D Enkä saanut unta enää uudestaan.
  20. Abby87

    Keventävät kuumeilijat -tsemppiketju

    @äiti_82 Laskuri antaa 3.1. Hedelmöityksen mukaan laskettuna.

Yhteistyössä