Hakutulokset

  1. Jullapulla

    Huhtikuiset 2018

    Täällä ollaan, meinaa vähän unohtua kiireessä tämä kirjoittelu.. Ihanaa kun on muitakin "aktiivimalleja"!:ROFLMAO: Kädet huitoo nykyään sellaista tuulimyllyjä yöt ja päivät ettei nukkumisestakaan meinaa tulla mitään...:unsure: Ns. vauva-asennossa käsivarsilla ei viihdy kuin unessa, kaikki pitää...
  2. Jullapulla

    Huhtikuiset 2018

    Hei vaan ja iloista kesäkuuta jo!:eek::love: Hengissä täälläkin ja vahvasti hyvin aktiivisen neidin ehdoilla mennään.:LOL::love: Ei uskoisi että on kohta vasta 1,5kk kun tuijottaa, tarkkailee, kuuntelee, häseltää käsiensä kanssa ja valvoo ennätyksellisen pitkiä pätkiä...o_O Mutta siis vaan...
  3. Jullapulla

    Huhtikuiset 2018

    Heippa vaan pitkästä aikaa! :) Vihdoin ehdin teidän kuulumisia lueskella... meinaa tämä viisihenkisen perheen elämä olla sen verran menevää ettei ehdi todellakaan ihan kaikkea sitä mitä on suunnitellut kuten esim.pestä hampaita tai käydä vessassa...:ROFLMAO::LOL::p Ne siis tämän aamun...
  4. Jullapulla

    Huhtikuiset 2018

    28.4. JullaPulla, tyttö, tv 40+3, 3680g & 50cm :love: Kiitokset uudesta ketjusta!(y) Täällä siis toista päivää kotona ja hormonit pistää tunteet melkoiseen vuoristorataan...:ROFLMAO: Vauva on maailman ihanin ja voisin tuijotella häntä loputtomasti!:love: Tissillä ollaan usein ja paino olikin jo...
  5. Jullapulla

    Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

    Hän on täällä, vihdoin ja viimein! :love: Eilen illalla pieni neitonen saapui luoksemme hurjan pitkine ja tummine hiuksineen ja minun maailmani on raiteiltaan, maailman ihanin ja reippain pikkueukko!!:love::love::) Viikkoja kerkesi tulla 40+3 ja painoa 3680g eli arviota isompi. Kaikki meni...
  6. Jullapulla

    Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

    Kiitos tsempeistä!!!:love::love: Mukava on lukea teidän vauva-arjesta... eiköhän se kohta tännekin taas rantaudu.;) Kuopus tuli aamulla kyöhnäämään syliin ja aikamme siinä jutskailtuamme sanoi yhtäkkiä että "...niin ja se vauvakin syntyy tänään!" :eek::love: Sanoin heti vähän naurahtaen että...
  7. Jullapulla

    Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

    Tadaa, kolme tuntia vuorokauden vaihtumiseen ja se ois 40+0 täynnä 25.4.2018. Ei merkkiäkään että mitään tapahtuisi. Alan luovuttaa.....o_O Neuvolassakin heräsi hieman huoli vähäliikkeisyydestä. Sykkeellä reagoi "ärsytykseen" mutta unohtaa jostain syystä liikkua. Ukaasi tuli että suoraan vaan...
  8. Jullapulla

    Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

    @Sano Pirkka Mä TODELLAKIN olen vielä täällä.....:cautious::LOL: Yhtenä isona, voihkivana ja kivuliaana kappaleena!!!:confused: Eilisen superlenkin ja tämän päivän vain hieman lyhyemmän lenkin jäljiltä paikat on tuolla alhaalla niiiin kipeänä että toivon todella että tuo Panadol tuo vähän...
  9. Jullapulla

    Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

    @Sano Pirkka Nuo on kyllä kinkkisiä juttuja ja valokuvausasia on aika pinnalla varsinkin kun lapsista kyse. Olipa se päätös mikä tahansa niin se on teidän päätös koskien teidän lasta ja muiden tulee nyt vaan kunnioittaa sitä. Minulla on monta kaveria, ystävää, tuttavaa, puolituttua molemmista...
  10. Jullapulla

    Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

    Lämpöiset onnittelut @IlonaSu ja @Marsha !!:love::love: Ja kivutonta ja nopsaa toipumista teille toivon, onneksi se vaavin tuijottelu ja nuuskuttelu saa pahimmat säryt unohtumaan!;):love: @Korallikala ihanalta ja kovin tutulta kuulostaa teidän arki!:) Minäkin luotin esikoisen kohdalla etenkin...
  11. Jullapulla

    Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

    Maaginen 39+1 on täällä ja ei, tämä tapaus ei tule seuraamaan veljiensä jalanjälkiä vaan pötköttää sinnikkäästi yksiössään.:eek::love: Eilen käväistiin taas liikehälyn takia käyrillä, asiat onneksi kunnossa!!(y) Nautin siis mielettömistä kevätkeleistä, pitkistä lenkeistä (tänäänkin jo kaksin...
  12. Jullapulla

    Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

    Huomenta vaan täältäkin... Sinä sen @Marsha sanoit, tämä välitila on ihan hanurista.:( Mullakin supisteluja tuli eilen illalla jo vähän silleen rytmikkäästikin mutta kai ne jonnekin haihtui kun sain unen päästä kiinni ja nukuin sitten suoraan tuonne yli neljään (suorastaan ihme!). Useampana...
  13. Jullapulla

    Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

    Kiitos @Bluebelle! :love: Sitä odotellessa ja itseasiassa tämän viime öisen jäljiltä vois sanoa että ei kiirettä kun unet tosiaan niin vähissä... :ROFLMAO::poop: Ja sittenhän se varmaan alkaa kun oon kuoleman väsynyt mut hei, niitä hormoneja tässä vasta odottaakin kun muuttuu ihan...
  14. Jullapulla

    Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

    Uskokaa tai älkää naiset hyvät, mutta huomaatte kuukausien/vuosien päästä että juuri tuo arki sen pienen kakka-/huuto-/kitinä-/jne jne koneen kanssa on sitä vauvakuplaa!:ROFLMAO:;):love: Aina se ei ole pelkkää hattarahöttöä ja ruusuisia hetkiä pienen käärön vieressä... muistelen reilun neljän...
  15. Jullapulla

    Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

    Voi onnea @Lellu83!:love: Ihana Kyllikki! Poks 38+0..... millä mä häädän tämän täältä yksiöstään?!?:D:love: Taidan hurtat ottaa liean päähän ja lähteä tuonne teitä tarpomaan ees sun taas. Sellaisen olen kyllä pannut merkille että liikkeet koskee edelleen paljon JA ilmeisesti aiheuttaa...
  16. Jullapulla

    Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

    @Marsha En tykkää munuaisaltaan laajentumasta :oops: mutta tykkään että täällä on muitakin malttamattomia vielä jäljellä!:LOL::love: On tosiaan pitkiä päivä...huhhuh... ja olin jotenkin aivan 120% varma että tämän viikon alussa alkaisi tapahtumaan kun on lasten hammaslääkäriä ym menoa ja...
  17. Jullapulla

    Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

    Mukaan vaan @pps77 !(y):) Facessakin on siis (ilmeisesti huomattavasti aktiivisempi :LOL: ) ryhmä mutta se taidettiin alussa rajata ettei ihan yli pursua..vai muistankohan oikein. Paljon on tainnut jo vaaveja tulla, myös tänne aktiivisimmille, kun on ketju hiljentynyt mutta toiset täällä vielä...
  18. Jullapulla

    Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

    Kiitos liivisuosituksista täältäkin, imetystyyny ja -liivit vielä hankkimatta (jos nyt ensi hätään ne verkkomalliset tietty sieltä sairaalalta, niitä ei kyllä tunne yölläkään!).. niin ja se pumppu.:p Vielä ehtii...:ROFLMAO: Enkä mä nyt tiedä onko tuo tyyny ihan must-hankinta mutta kuopuksen...
  19. Jullapulla

    Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

    Ihanasti @Bluebelle kyllä suhtaudut tuohon että vaikka naama "kukkii" ja kipeää on tehnyt (kurjaa että ponnistusvaihe venyi noinkin ja sattui kovasti :( ) niin se palkinto kyllä saa unohtamaan kaiken sen tuskan ja muun "shaissen" mikä siihen hommaan väkisin liittyy!:LOL::love: Kiva kun...
  20. Jullapulla

    Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

    Oi että, tuplaonnea siis teillä @Sano Pirkka!:love: Onnea siis ja miksipä ei kaksia juhliä yhdellä iskulla, itseäsi vaan säästät kun kaikki juhlat samaan syssyyn!(y) Mä taisin myös nukkua ne verkkoliivit päällä ja tuplatissinsuojat paikoillaan! Ja sitten vaan pumppasin ja imetin ja pumppasin...

Yhteistyössä