Hakutulokset

  1. Pikkuviuhti

    Huhtikuiset 2018

    Miten aikasin kotidopplerilla voi kuulla äänet?
  2. Pikkuviuhti

    Huhtikuiset 2018

    Eka neuvola vasta 18.9! Eikä sielläkään kuunnella sydänääniä, kun neuvolan doppler on niin surkea. Aivan pyllystä. No, kunhan eka ultra on takana menee viikot nopsaan, sitten alkaa jo liikkeetkin pian tuntua.
  3. Pikkuviuhti

    Huhtikuiset 2018

    Mulla useampi kaveri vannoo eteeristen öljyjen nimeen. Laventeliöljyä kun hieroo illalla jalkapohjiin, tulee kuulema uni hyvin.
  4. Pikkuviuhti

    Huhtikuiset 2018

    Meillä on niin aataminaikuiset vermeet neuvolassa, ettei ala alkuraskaudessa ettimään sydänääniä. Tympeää sellanen. Mäkin oon molemmissa aiemmissa raskauksissa ja nyt kans paininu varhaisultraan menemisen kanssa, mutta jättänyt sit kuitenkin käymättä. :)
  5. Pikkuviuhti

    Huhtikuiset 2018

    Josko minäkin esittäydyn. Viime viikolla plussasin kolmannesta raskaudesta. Tytöt syntyneet 11/10 ja 07/13. Tätä viimeisintä arvottiin pitkään jaksetaankl vielä, mutta haluttiin kuitenkin yrittää. Nyt muutaman kuukauden yrittämisen jälkeen tärppäsi ja olo aika hämmentynyt ja innostunut. Aion...
  6. Pikkuviuhti

    Huhtikuiset 2018

    Joko nyt ei oireettomuus ole paha asia. Kyllä masussa on varmasti kaikki hyvin. Mulla jo kaksi aika oireetonta raskautta takana ja terveet tytöt syntyneet. :)

Yhteistyössä