Hakutulokset

  1. M

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    @Uidi voi ku ihanaa :love: ei malttais oottaa ekaa ultraa!
  2. M

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Kiitos tsempeistä :) hetken jo luulin, että ruoka ois hetken pysynyt sisällä, mutta ei kun aloin taas oksentamaan :cry:. Voi ku joku helpotus tulis tähän oloon!
  3. M

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Hei, onko muilla ollut pahoinvointia? Mulla on nyt viikon ajan ollut ja päivä päivältä pahentunut.. ei oo ollu pelkästään aamupahoinvointia, vaan koko päivän kuvottava olo ja välillä tulee kunnon oksetus päälle:sick: Tänään sitten oon oksentanu koko päivän(yli10 krt), eikä mikään pysy...
  4. M

    Toukokuun tulokkaat 2018

    @sinipingviini eikä :cry: pidetään peukkuja et kaikki menis kuitenkin hyvin!
  5. M

    Toukokuun tulokkaat 2018

    Mullaki jatkuvaa mahan nippailua ja varsinki iltaisin maha ihan järkyttävän turvonnut :oops: hankala iltaisin peitellä tota pinkeää palloa.. Tekis mieli itelläki tehä lisää testejä jos sais jotain varmistusta vielä(n) Olin yhteydessä neuvolaan joskus viimevkolla jolloin sovittiin jo tapaaminen.:)
  6. M

    Toukokuun tulokkaat 2018

    Meen siis yksityiselle varhaisultraan :) neuvolasta kehoitti menemään, että saadaan selville oikeat viikot!
  7. M

    Toukokuun tulokkaat 2018

    Moikka :)Pikkuhiljaa uskallan liittyä jutteluihin mukaan! Viimeisten menkkojen perusteella 4+3 nyt, mutta tein plussatestin jo ennen menkkoja ja oireita ollut myös pidempään ennen oletettua menkkojen alkamista, sekä edelliset menkat oli tosi niukat normaaliin verrattuna.. Saapa nähdä ollaanko jo...

Yhteistyössä