Hakutulokset

  1. S

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Mulla on pahin pahoinvointi jo helpottanut, mutta väsymys vaan yltyy. Esikoista odottaessa väsymys helpotti raskauden puolivälissä ja sen jälkeen oli ihanaa. Toivon, että tälläkin kertaa helpottaa jossain kohtaa. Tuntuu kuin olis jo 2 kuukautta ollut krapula :LOL: Siraliina 12+4
  2. S

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Mä oon jo kertonut aika monelle :whistle: Muutamalle lähimmälle ystävälle, lähimmille työkavereille, äidilleni ja miehen perheelle. Oli tarkoitus odottaa nt-ultraan ennen perheelle kertomista, mutta oon ollut niin nuutunut ja huonovointinen, etten oo millään jaksanut feikata et kaikki olis...
  3. S

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Mäkin olen pitänyt hiljaiseloa, kun vointi on ollut niin huono. Mies on ollut ihana ja hoitanut kaikki kotityöt ja puuhannut esikoisen kanssa, kun mä olen välillä ihan poissa pelistä, makaan vaan peiton alla ja pidätän oksennusta. Toivottavasti pian alkais helpottaa. Kaksi viikkoa vielä...
  4. S

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    24.4. / Siraliina / 31 / 2. / TYKS Mulla oli eka neuvola tänään ja vähän muuttui toi laskettu, en tiiä millä laskurilla oikein ite sain 22.4. :D Teille joilla on tiputteluvuotoa: Mulla tiputteli esikoista odottaessa varmaan noin rv 7-10. Olin tosi huolissaan, mutta ei ollut syytä olla vaan...
  5. S

    Huhtikuiset 2018

    5.4. / Korallikala / 28 / 1. / K-HKS 18.4.18 / Lellu / 34 / 3. / KYS 22.4.2018 / Siraliina / 31 / 2. / TYKS 24.4.2018 / Miala / 25 / 1. / KYS taiMKS 24.4.2018 / sekopo/ 34/ 3./ K-hks 26.4.2018 / jokonyt / 24 / 2 / OYS
  6. S

    Huhtikuiset 2018

    Mihinköhän toi miehes tieto perustuu et sisältää alumiinia? :eek: Rennie on mun käsittääkseni ihan vaan kalkkia eikä edes sinänsä oo samanlainen lääke kuten esim särkylääke. Ja todella yleisesti raskausaikana käytetty. Hyvä toki, jos pärjäät ilman, ei siinä mitään. Itse en ois ekassa raskaudessa...
  7. S

    Huhtikuiset 2018

    Moikka kaikille! Täällä 31v. toista lasta odottava. LA 23.4. Oireita ei juuri vielä ole, mutta täytyy koittaa olla asiasta tyytyväinen vaikka vähän huolestuttaakin. Muakin kiinnostaa se salainen fb-ryhmä :) Laitan siis pillipöllö sulle viestiä :)
  8. S

    3-kymppiset toista odottavat

    Moikka! Täällä myös 31v toista lasta odottava :) Ihan alkuraskaudessa mennään. Laskurin mukaan LA on 23.4.2018. Ikäeroa esikoiseen tulee 2v10kk. Mulla ei ole juurikaan vielä oireita ja se vähän huolestuttaa, vaikka pitäisi varmaan olla vaan tyytyväinen :D Viime kerralla muistan et tässä kohtaa...

Yhteistyössä