Hakutulokset

  1. IsabellaO

    Yksinäinen parisuhteessa

    Meillä tilanteeseen tullut uusia käänteitä. Olen lukenut netistä monenlaisista persoonallisuushäiriöistä ja yksi on miestäni erittäin hyvin kuvaava ja sopiva, se on Introvertti narsismi. Tätä asiaa yritän nyt sisäistää. Miehenihän ei tietenkään näe itsessään juurikaan mitään häiriötä...
  2. IsabellaO

    Yksinäinen parisuhteessa

    Sama tilanne. Meillä yhteiseloa vasta 5 vuotta. Suhde muuttunut miehen osalta ns kaverisuhteeksi. Olen kapinoinut tätä vastaan , yrittänyt puhua asiasta . Yksin on todella vaikeaa yrittää pitää suhdetta yllä. Olen luovuttanut. Olen pettynyt ja surullinen. Usein mietin eroa.
  3. IsabellaO

    Nyt ottaa päähän

    Näköjään tehosi, toisen naisen alapää kuvat , jopa niin pitkälle menivät että piti oikeen testata miltä tämä alapää tuntui.
  4. IsabellaO

    Rajat aikuiselle?

    Toki on asioita mitkä ovat itsestään selvyyksiä , juuri nuo jotka luettelit. Ihmiset joko kehittyy taikka jumittuu, suhde myös joko kehittyy taikka jumittaa Saattaa tulla esiin asioita, uusia piirtetä jne . Pelisäännötkin kaipaa joskus päivitystä
  5. IsabellaO

    Rajat aikuiselle?

    Heips Lapsille asetetaan rajat , luonnollisesti. Mutta kun rajat pitäisi asettaa omalle puolisolle ? Miten? Yhteiset pelisäännöt? Ollaan oltu yhdessä pian viitisen vuotta. Ongelmia on , toki ja niistä on puhuttu. Nyt pitäisi sopia yhteiset pelisäännöt suhteelle , asettaa ne rajat . Varmasti...
  6. IsabellaO

    Yllätin kesken puhelinkeskustelun

    Jos olisi ollut ihan tavallinen puhelu kaverilleen niin ei olisi säikähtänyt eikä reakoinut millään muotoa . Jotain salaista on nyt meneillään. Tarkkaile muutakin käyttäytymistä. Kyllä hän kiinni jää , ennemmin tai myöhemmin. Eikä aina suhteen tarvitse olla onneton taikka mennä huonosti, jos...
  7. IsabellaO

    Seksinpuute parisuhteessa

    Kyllä minä meillä haluaisin seksiä ainakin kerran viikossa. Haluaisin seksiltä paljon muutakin, sitomista yms mutta miestä se ei kiinnosta. Hän haluais toisinaan pikasesti hoitaa hommat, osaksi myös itsekkäästi ajatellen nopeaa seksiä , vaikkapa yhtäkkiä vain keittiössä, spontaanisti. Olen...
  8. IsabellaO

    Nyt ottaa päähän

    Just tämä että netti tekee niin helpoksi monenlaisen toiminnan. Kun mietin , mikä niiden sukukalleuksien esittelyssä niin viehättää? Mitä tunnetta mies sillä hakee? Kehuja? Seikkailua? Kenties jossain vaiheessa toisen isapuolen tapaamusta? Tuollanen esittelyhän voi johtaa vaikka mihin...
  9. IsabellaO

    Seksinpuute parisuhteessa

    Kuulostaa aivan minun miehelleni. Ihan kun olisin itse tekstin kirjoittanut. Meillä se ero että ollaan 10 vuotta vanhempia kuin te ja meillä ei ole lapsia. Miehelleni seksi on vain seksiä , sen kummempia tunnelatauksia. Hän osoittautui 2 seurustelu vuoden jälkeen tunneköyhäksi, ei siis näytä...
  10. IsabellaO

    Nyt ottaa päähän

    Ota asia puheeksi, eipä siinä oikein muuta voi. Kerro miltä sinusta tuntuu moinen käytös, kysy syyt? Meillä kun mies on tunnekylmä niin on erittäin vaikea saada mies tajuamaan saati yärtämään miltä mikäkin tuntuu.
  11. IsabellaO

    Mikä on pettämistä? - miehen näkökulma. Kerro omasi.

    Nakukuvien pyytäminen / lähettäminen Seksistinen viestittely jonkun muun kanssa Kaikki fyysinen kosketus ( mikä johtaa seksiin ) toisen kanssa. Mieheni kävi vieraissa noin vuosi sitten. Tätä oli jatkunut useamman kuukauden ajan , useampia kertoja. Myös yhden yön olivat viettäneet ystävän...
  12. IsabellaO

    Nyt ottaa päähän

    Tiedän tunteesi. Ehkä jotain seikkailun halua, jännitystä , itsetunnon kohottamista miehelläsi, kokeilua saako vastunetta. Mä en myös ymmärrä tätä, miks suhteessa olevalla on tarve esitellä itseään vieraille??? Ajatteleeko että on vain harmitonta leikkiä? Eikö mies / miehet ymmärrä kuinka...
  13. IsabellaO

    Miten saada toinen suostumaan uusiin leikkeihin

    Saman ongelman kanssa painin täällä . Haluaisin myös tulla sidotuksi mutta ukko kokee sen alistavaksi eikä näin ollen suostu siihen . Mä en ymmärrä ton ajatus maailmaa kun muuten saattaa kyllä olla rajukin ihan omasta halustaan muttei suostu sitomaan. Puhuttu on ettei sen tarkoitus ole tuottaa...
  14. IsabellaO

    Jääkö saamatta - O -

    Ei jää saamatta . Sais vaan seksiä aina kun haluais mut toi ukko kulta pihtaa ja se ei ole kivaa . Kait tässä pitäs pian hakea sitä seksiä muualta kun omatunto sallis
  15. IsabellaO

    Joka päivä on tänään

    Joka päivä on tänään

Yhteistyössä