Hakutulokset

  1. M

    Alle vuoden ikäisen päivähoito

    juu, ymmärrän sen teidän näkökulman tästä asiasta, ja arvostan teidän mielipidettä asiasta. Ja kyllä minä istun lattialla pojan kanssa ja leikin ja kutittelen jne...Mutta täytyyhän minun muitakin asioita hoitaa, koti työt jne. Ja en minä omaa lastani hylkää jos vien pikku-miehen syksyllä...
  2. M

    Alle vuoden ikäisen päivähoito

    \ aivan eli tarkoitin sillä että täytyy myös oppia olemaan toisten kanssa ilman äitiä,ei äiti aina tuu mukana/vieressä olemaan vaikka haluaisikin. Meillä on sellainen ongelma kotona että tämä pikku-herra on kiintyny muhun liikaa ja toki se on hieno asia,että oma vaavi pitää äipästä. Mutta kun...
  3. M

    Alle vuoden ikäisen päivähoito

    \ Toki menen katsomaan sen paikan ennen kuin pojan sinne vien, ja haluan tietää että millä tavalla he hoitavat vauvoja siellä. Jonkin verran mulla kuitenkin on tosta paikasta kokemusta,kun itse olen ollu siellä muksuna ja samoin mun pikku-veljet, eli siinä mielessä tuttu ympäristö. Oli kiva...
  4. M

    Alle vuoden ikäisen päivähoito

    mä meen töihin takaisin Elokuussa ja vien pojan päiväkotiin 7-16:00 ja poika on sitten 8kk ikäinen. Palaan itse töihin sen takia koska jos jään hoitovapaalle niin mun tulot tippuu rajusti, ja muuta tukea ei saada kun miehelläni niin hyvät tulot. Ja nyt saan kuukaudess n.950eur äityysrahaa ja...
  5. M

    Mikäs suoliston liike tää nyt on

    \ Jaa-a :whistle: Ainahan se on mahdollista. Rv 7 näkyi vaan yksi mut gyne sanoi et voi et jää varjoon toinen. Pari viikkoa vielä np:n niin sithän se selviää :D
  6. M

    Mikäs suoliston liike tää nyt on

    Eihän nämä voi olla vauvan liikkeitä? :o Kolmas tulossa rv 10+1 ja kutittelua tuntuu :x Mut paikka erikoinen, navasta hivenen sivuun. Eli eihän kohtu niin ylhäällä vielä ole. Voiko olla liikkeiden heijastuksia? Vähän väliä tuntuu, välillä pitkäänkin. Mikäs elohiiri mulla nyt hyppii masussa...
  7. M

    Nopeaa ja edullista leivonnaista

    VIIPALE PIKKULEIVÄT 200g voita 2½dl sokeria 1 kananmunan keltuainen 2rkl siirappia n.5dl jauhoja 2tl soodaa 3tl vaniljasokeria - vaahdota voi ja sokeri, lisää keltuainen hyvin vatkaten, lisää siirappi. - Tee kuiva-aine seos ja lissää joukkoon - Muotoile taikinasta n. 2cm:n...
  8. M

    Laihat miehet, paksut vaimot

    Heippa! Ole onnellinen kun miehesi välittää ja haluaa näyttää sen myös muille ihmisille! Minäkin olen viimeisilläni raskaana ja ylipainoa on jonkin verran. Mieheni taitaa hävetä minua :'( ja kotonakin hän muistaa vihjailla kiloistani. Tiedänpähän että raskauden jälkeen alaln kuntoilla ihan...
  9. M

    Refluksista

    hei ap! Meillä vastaavat oireet olivat refluksia- Tehtiin PH.mittaus joka vahvisti asian. Sitten lääkitys päälle ja nyt pojan elämä ollut helpompaa. Nukkuminen on edelleen huonoa (herää yöllä 1,5-3 tunnin välein) mutta se voi johtua muista asioista. Hoitona on tosiaan myös tuo sängyn päädyn...
  10. M

    Kemiläiset äidit,onko meitä?

    Kiva huomata että täällä on muitakin =) Me ollaan vasta muutettu Porvoosta tänne,enkä tunne täältä yhtikäs ketään :( Asuttekos te muut missä päin kemiä/keminmaata?? Onko täällä mitään toimintaa tuollaselle vuoden ikäselle? muskaria,uintia,kerhoja??
  11. M

    voi tätä halun määrää..

    meillä oli tässä pahemman luokan kriisi miehen kanssa ja siitä kun selviydyttiin niin voi tätä rakkauden määrää.. :heart: sekstailla voisi koko ajan.. :p Onko muille käynyt näin? Mä haluan tota ukkooni koko ajan, mä sanoinkin sille että musta on ihan selvästi tullu nymfomaani.. :whistle: :p
  12. M

    Jauhelihapiirakka

    Saanko udella millainen pohjaohje sulla on? Olen etsiskellyt pohjaa, johon tulee kaurahiutaleita.
  13. M

    Carena X-line kolmirattaat

    Onko kenelläkään kokomuksia ko.rattaista?Ovatko niiiiin vaaralliset käytössä kuin tutkimukset väittävät???(googletin testejä..)

Yhteistyössä