Hakutulokset

  1. S

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Aamuska: Hedelmällisyyden laskeminen iän myötä on toki hyvä tiedostaa. Ikävää, jos sitä tietoa ei ole saatavilla ajoissa :(. Toivottavasti saat toivotun lopputuloksen jossain vaiheessa, hoidot ovat varmasti rankkoja.
  2. S

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Susanna38, totta kai ikä on tärkeä tekijä ja mietittävä asia. Kuitenkin, elämän arvaamattomuudessa 20 vuoden päähän miettiminen on aina puhdasta spekulaatiota ja ainakaan tässä vaiheessa minulle se, onko ikää raskauden alkaessa esimerkiksi 38 vai 42 vuotta ei ole ratkaisevaa. Toisaalta en ole...
  3. S

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Aamuska: Kiitos! :) Jännittävät viikot sinulla edessä, tsemppiä (y)Mulla toki on sitä mietintäaikaa vielä iän puolesta ja miettiä pitääkin. Ensisijainen toive mulla kuitenkin olisi saada lapsi parisuhteeseen, mutta jos sellaista kumppania ei tule vastaan niin sitten tämä. Ja voihan se olla...
  4. S

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei! Hyppään mukaan taustailemaan :). Ihana lueskella, että täällä on aktiivista keskustelua aiheesta. Itse olen kolmekymppinen yksin elävä nainen, entuudestaan minulla on yksi lapsi jolle olen tällä hetkellä etä-äitinä. Sain ensimmäisen lapseni parikymppisenä ja pikkulapsiaika oli niin...

Yhteistyössä