Hakutulokset

  1. Toiveinen

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Onnea ultrakuulumisista @Kiira29 ja @marrrsipaani !:love: Tällä myös eilen käyty rakenneultrassa, pieni poikamme vastas paria päivää eteenpäin lasketusta, eli 20+3 oli eilen. Kovasti liikkui, sormi ja varvas vuoronperään menossa suuhun. :LOL: Kaikki oli pikkusella kunnossa, ja me miehen kanssa...
  2. Toiveinen

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    @Jasuuu Mulla oli alkuraskaudessa päivittäin etovaa oloa aamusta ehtooseen oikeestaa, oksentanut en, huhhei! Tosi väsynyt olin kokoajan ja nälkäkin oli kokoajan, vaikka etova olo olikin. :coffee::) Närästystäkin hieman alkoi tulla joskus vkon 10+ jälkeen muistaakseni enemmän.:confused: Onneksi...
  3. Toiveinen

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    @Jasuuu me käytiin miehen kans tossa 15+ viikolla yksityisellä ultrassa ja saatiin kuulla, että pikkunen poika tuolla masussa kasvaa. :love: Mulla oli ennen ultraa ihan poikaolo, mutta epäiltiin kyllä tyttöä, kun meil molemmilla kasa siskoja. :D Mutta ihana ylläri oli tämä poikauutinen, on...
  4. Toiveinen

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Täällä varhaisultra 30.4., jolloin viikot 20+3. Ei siis kovin montaa päivää enää jäljellä, mutta liikaa kumminkin. :ROFLMAO: Nyt menossa siis 19+1. :barefoot: Meille myös ekassa ultrassa kerrottiin, että on takaseinämässä istukka. Potkuja alkanut tuntumaan lähes päivittäin, aamuin ja illoin...
  5. Toiveinen

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Kiitos :love: Ja @Jasuuu etovaa oloa oli päivittäin, järkky väsymys, nenä on täysin tukossa edelleen, päänsärky alko tossa pariviikkoa sitten ja kaikkein kurjin, tää valkovuodon määrä!! Seki vois jo vähentyä. :LOL: Mäki aattelin, että ku miehelvaan siskoja, mulla vaan siskoja ja suvussa...
  6. Toiveinen

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Oli kyllä niin selkeät poikamerkit(lue=tiitti siellä jalkojen välissä:giggle:), että lääkäri lupas eläkkeelle jäädä, jos se vielä tytöksi muuttuisi. :LOL: Voi ihanaa tietää, että kumpi tulossa, ollaan niiiin onnellisia. :love: Jotenki vielä enemmän konkretisoitui ajatus vauvasta. Ja vielä, kun...
  7. Toiveinen

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    @Jasuuu jep keksit jotai ja pyydät tsekkaamaan, kuitenki niin iso juttu nähä se pikkukamu siellä masussa. :love: Toivotaan, että onnistuu! Täälläkin painoa on tullu siis +3kg,ja oon syöny samalla tavalla ku aiemmin, ni oon ollu ihan järkyttynyt, mut nla lääkäri just rauhotteli, että ei ois...
  8. Toiveinen

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Me ollaan ostettu vaan sukat, että on ollu jotain mitä hiplata, mutta ei muuta.. Vielä. :whistle: Huomenna mennään sinne yksityiselle ultraan ja ajateltiin miehen kans että jos/KUN kaikki on hyvin, niin mennään ostaa jotain pikkuselle. :love: Vitsi ku sais jo sukupuolenki kuulla, on vähä...
  9. Toiveinen

    Syyskuiset 2018

    @Kiira29 kiva kuulla sinustakin! :)Täällä on alavatsalle pieni erilainen pömppö tullut, pikkuhiljaa siis masu kasvamassa, aika hurjalta tuntuu.:love: Joku sellanen kevätketju vois olla kiva, tekiskös joku? :barefoot::D Me nyt varattiin tosiaan miehen kanssa yksityiselle ultraan aika ensi...
  10. Toiveinen

    Syyskuiset 2018

    @hill4 vaikkakin uuden ryhmän nyt faceen tein, niin yritän kyllä täälläkin käydä kirjoittelemassa. :) Mukava kuulla, että siellä olo ihan hyvä! Täälläkin jo parempaan päin kaiketi, etovaolo loppunut, jipii! Mut väsymys ja nenäntukkosuus on edelleen päällänsä, puh. Mulla nenä aamusi siis aivan...
  11. Toiveinen

    Syyskuiset 2018

    Helou, loin nyt salaisen ryhmän Facebookiin, jos haluat liittyä, niin laita yksityisviesti minulle täällä kaksplussassa, jossa kerrot nimesi ja profiilikuvastasi, niin osaan lisätä sinut facekaveriksi tekaisemalleni facebookkäyttäjälle, jolloin saan lisättyä sinut ryhmään:) ryhmään sinut...
  12. Toiveinen

    Syyskuiset 2018

    Täällä myös itsekin vasta nyt fbryhmään olen ajatellut liittyä, harmi, että kaksi ryhmää jo ovat täynnä. Pitäs siis tosiaan uusi perustaa, mut itsellä ei toi faceryhmien perustaminen oo ollu helpointa kauraa. Voin kyllä yrittää tehdä, jos joskus koneelle pääsen niin, että ei ylimääräiset urki...
  13. Toiveinen

    Syyskuiset 2018

    @PinskuPinsku paljon voimia täältäkin:unsure:<3 @marrrsipaani helpottavaa kuulla, ja kiva jos sulla migreeni rauhoittunut nyt! :) En muistanutkaan, miten kurjalta päänsärky tuntuu! o_O Millane sulla muuten vointi nyt ollut? :)
  14. Toiveinen

    Syyskuiset 2018

    Vitsit eilen särki päätä aika paljon illasta ihan puoleenyöhön asti.. Ei oo aiemmin tällästä särkyä ollut ja nyt tietty pelottaa ihan kauheasti et enteilikö jotain.. Onko teillä muilla ollut päänsärkyjä? :oops: Oon nyt pari päivää ollut kyllä taas ihan hermoheikko ja stressannu, kun km pelot...
  15. Toiveinen

    Syyskuiset 2018

    @Ravishing voi kurjuus, tsemppiä todella paljon<3 Voi kumpa tilanne olisikin lopulta hyvä, varmasti nyt superinhottavaa vaan odottaa ja odottaa. :(
  16. Toiveinen

    Syyskuiset 2018

    Näin aamutuimaan on hyvä kirjoitella, ku tulee herättyä, niin uni ei sit enää ookkaan tullakseen.. :cautious: No mutta, eilen oli nt-ultra, ja kaikki näytti hyvältä! Siellä se pikku kamu heilu ja ojenteli raajojaan. :love: Oli ihanaa nähdä erilaisia kehonosia jo noin pienellä ja etenkin, kun...
  17. Toiveinen

    Syyskuiset 2018

    Vitsit että jännittää, kun nyt keskiviikkona nt-ultra! :X3: Kumpa kaikki olis hyvin! Km:n pelko on jo jonkin verran haihtunut, takaraivossa tokikin muistuttaa aika-ajoin. Viimeksi eilen taas miehen kanssa kotidopplerilla kuunneltu Pipunan sydäntä, on se ihana kuulla ja ihanaa nähdä miten...
  18. Toiveinen

    Syyskuiset 2018

    @Ravishing tsemppiä piinaaviin päiviin, nuo aiemmat km ja kkm kyllä niin kolkuttelee mieltä aika ajoin.. Toivon kaikkea parasta sinne.:love: Ja niin @marrrsipaani , mulle voi muuttaa sen la, joka siis nyt: la 16.9.18 nlan tädin mukaan. :) Täällä päivittäin etovaa oloa on ja jos hetkenkin...
  19. Toiveinen

    Syyskuiset 2018

    Täällä hätähousuna doppler tilattu ja tullutkin nyt, sain kuuluviin pienen äänet:love: Nyt voi tarv kuunnella, jos ja kun alkaa ahistaan. :ninja: nt-ultra 2vkon päästä.. Toiveinen ja Pipuna 9+2
  20. Toiveinen

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    @haavelapsi halaus sinne<3 nuo tunneaallot on hirveitä, kun tuntuu, että on niin yksin ajatusten kanssa vaikkei olekaan eikä tarvitsisi olla. Täällä oli samat fiilikset kun 5+4 kieppeillä oltiin, ja sillon viimeks km tapahtu, niin luuli että taasko se käy, mutta onneks kun sen ohi pääsi, niin...

Yhteistyössä