Hakutulokset

  1. E

    mitä kummilahjaksi?

    Eli mitä muuta voi ostaa kummilahjaksi kuin niitä tavanomaisia kehyksiä tai pankkeja tms tinahärpäkettä? pikkuruinen sormus oli mielessä, mutta eihän silläkään loppupeleissä mitään tee, vaikka kiva muisto onkin...
  2. E

    Mitä tarkoittaa ryökäle?

    En ollut edes ajateelut että tuolla sanalla voisi olla useampikin merkitys.... eli valaiskaapa mua mitä se teidän mielstänne tarkoittaa...
  3. E

    Mistä pojalle yksivärisiä trikoo puseroita?

    Eli siinäpä se kysymys olikin :D löytyskö netistä jostain?? h&m:llä oli jotain, mut muualla?
  4. E

    emma tuotteista reklamaatio

    Eli tietääkö kukaan mihin osoitteeseen voisi reklamaation tehdä? koitin etsiä mutta ei minulla ainakaan silmiin mitään osoitetta sattunut...
  5. E

    2v synttärit tänään!

    Niin ne vaan nuo meijän vauvat kasvaa.... *huokaus*
  6. E

    Mitä mummulle äitienpäivä lahjaksi?

    Olisiko kellaan antaa vinkkiä mitä voisi ostaa mummuille lahjaksi? Viime vuonna oli molemmat mummut saivat tyynyliinat, joten jotain muuta nyt. Kortit kyllä askarrelaan lasten kanssa itse, mutta olisi kiva viedä jotain muutakin kuin pelkkä kortti... ajatus vaan lyö tyhjää... :/
  7. E

    Monikkoperheille oma kerho...

    Kerhot osiossa on nyt monikkoperheillekkin oma kerho, kaikki vaan sinne mukaan juttelemaan... :D
  8. E

    mikä on se biisi mikä menee jotenkin näin......

    sä vaan lähdit käveleen sanomatta edes moi....
  9. E

    muistaakos kukaan biisiä vanha suola....?

    eli ilmeisesti movetronin biisi... oisin tosi kiitollinen jos jollakin ois sanat tähän... :whistle: youtubesta koitin ettiä, mut sielläkään ei ollu....
  10. E

    Etä osaakin ahistaa...

    sain eilen puhelun että olis töitä tarjolla. ihan ok homma, hyvät työajat ja muutenkin kaikinpuolin ok duuni... mutta mutta... ois vaan niin ihana olla vielä hetki kotona poikien kanssa... kahden vaiheilla lähtäkkö töihin vai jäädäkkö vielä kotiin... :o
  11. E

    isopiltti keräilykampanja

    ei kellään sattus olemaan yhtä (1) koodia ylimääräsenä... :wave:
  12. E

    oiskos kellään sanoja älä unohda minua biisiin?

    tuossapa tuo jo tulikin, kiitos jo etukäteen jos joku voi auttaa :)
  13. E

    Muumi vaatteita?

    elikkäs siinäpä se otsikossa jo tulikin, mistä löytyisi kivoja muumiaiheisia vaatteita? lähinnä nyt netistä etsiskelen, kun ei mahdollisuuksia ole päästä esim helsinkiin shoppailemaan...
  14. E

    hormonikierukan jälkeen

    Onko teillä kokemusta kuinka pian hormonikierukan poiston jälkeen kuukautiset alkavat? Mulle sano terkka, että jopa kahden viikon päästä, mutta mulla alkoi kahden päivän päästä, eli olen vähän ihmeissäni.

Yhteistyössä