Hakutulokset

  1. Muura

    Tammikuun 2007 taaperot

    Hop hop ylöspäin. Villellä on alkanut joku ihmeen paastokausi. Poika ei syö kuin pikkiriikkisiä suupaloja ja pärjää sitten nähtävästi sillä. Suklaakalenterin sisältö maistuu sen sijaan vallan hyvin. ;) Taitaa itsellänikin olla sama vaihe meneillään. :D
  2. Muura

    Tammikuun 2007 taaperot

    Toivottavasti Jeren yöt rauhottuisivat. Hyvä alku ainakin on. :D Ville näkee öisin paljon unia = pölisee ja pölpöttää. Usein poika näkee painajaisiakin tai sitten jotain, että tappelee veljensä kanssa tms. kun huutaa ja herää siihen. Ihanaa, kun on tullut taas lunta hiukan enemmän. Tänään...
  3. Muura

    Tammikuun 2007 taaperot

    Ou nou. Onko teillä vielä pinnis jemmassa? Jos laittaisi Jeren sinne tutimaan? Ville saa nukkua omassansa niin pitkään kuin tilaa riittää. Onneksi meillä on tuollainen isompi malli. :D
  4. Muura

    Tammikuun 2007 taaperot

    Villellä oli jo tänään 2-v neuvola, kun terkka otti isoveljen 5-v reissussa pikkuveljenkin mitat + kuulon ja näön. Eli näin alle 2- vuotiaana mitat oli: No voi helevata, eihän se ollut merkannut niitä neuvolakorttiin...tää on just niin tätä tuon hoitajan kanssa... :kieh: No, muistaakseni...
  5. Muura

    Tammikuun 2007 taaperot

    Mun kaverin tyttö joutui juuri Levolac-kuurille, kun kakkaongelma paisui jo tosi kamalaksi. Mikään syötävä tai juotava ei auttanut ja tyttö jemmasi päiväkausia kakkaa joka tullessaan olikin jo miehisissä mitoissa, kivikovaa ja todella tuskallista. Voi pikkuista. Nyt tuo kuuri jatkuu niin...
  6. Muura

    Tammikuun 2007 taaperot

    No johan on. :o Minä taas en ymmärrä sitä, että täällä käydään lukemassa tuttujen juttuja ja kehdataan vielä tunnustaa se. Siis ymmärrän sen, jos mun likkakaverit käy lukaisemassa täällä mitä meille kuuluu mutta että alkaisivat jotenkin kommentoimaan...?! Eihän minun kirjoittamiseni täällä...
  7. Muura

    Tammikuun 2007 taaperot

    Pulleroballerinalle :hug: Minäkään en tajua tippaakaan miten tuosta Kränän viestistä voisi joku loukkaantua tms. No, ehkä se kylähullu sitten... Minäpä vuorostani kiroan täällä, kun mieheltä lähtee työpaikka. Koko tehdas lopetetaan. Ja kylläpä vituttaapi.
  8. Muura

    Tammikuun 2007 taaperot

    Voi pikku Räyhää. :'( Kärsiikö se koko ajan? Olisiko siis raskas päätös senkin kannalta paras? Me käydään välillä Ronjan haudalla viemässä sinne yksi kivi. Romu tykkäsi leikkiä kivillä. Isoveljelle hautausmaareissut on hyviä, kun siten hän tietää missä koira on. Me ollaan puhuttu koirien...
  9. Muura

    Tammikuun 2007 taaperot

    Täällä ollaan. Käyn aina vilaisemassa mitä kaikille kuuluu. Meille ei kuulu oikeastaan muuta kuin sitkeätä flunssaa. Tai tekihän Ville tuossa yksi päivä kakat pönttöön. En ole saanut poikaa innostumaan potasta ollenkaan kai se haluaa käydä samalla kuin muutkin. Mutta eipä tässä ole mitään...
  10. Muura

    Tammikuun 2007 taaperot

    Pulleroballerinalle täältäkin :hug: Mä "nukutin" esikoista kanssa löhöilemällä viereisellä sängyllä ja kirjoittelemalla päiväkirjaa. Tulikin aika paksu opus, kun nukahtaminen kesti aina niin kauan. ;) Ville on ollut ihana, kun on aina mielellään rauhoittunut itsekseen. No, ei tietysti...
  11. Muura

    Tammikuun 2007 taaperot

    no voi hyvänen aika mitä kaupan tätejä! Villellä oli juuri oikea nukke-vaihe, leikki ihan onnessaan mun vanhoilla nukeilla. :D isovelikin röyhtäytteli ja vaihtoi vaippoja. mietin jo ihan tosissani, että pitäisikö pojille ostaa nuken rattaat lahjaksi, kun niin tykkäsivät. mutta nyt se vaihe...
  12. Muura

    Tammikuun 2007 taaperot

    Onpas Lilillä inhottava puhelinhäirikkö. Voikohan tuollaisesta sanoa jonnekin? Jos joku pystyisi tekemään jotain. Pidemmän päälle tuollainen ärsyttää varmasti ihan tajuttomasti. Nää hoitopaikan saamis ongelmat taitaa olla joka paikassa samanlaisia. Kunnat vetää päivähoidon aina niin kireälle...
  13. Muura

    Tammikuun 2007 taaperot

    Meillä on alkanut "minä itse"-kausi. Huoh. Täällä meillä taas pitäisi kai alkaa vuoden vaihteessa Tre-lisä 140? aina 3-vuotiaaksi asti. Helpottaisi kummasti, toivottavasti se tulee. Täytyy vaan toivoa ettei lainojen korot nouse hirveästi, kun vuoden alusta on meidän asuntolainan tarkistus...
  14. Muura

    Tammikuun 2007 taaperot

    Enterorokko kestää viikon. Sairastin sen juuri itse kiitoksena siitä, että olin sijaisena päiväkodissa. :kieh: Sitä on ollut nyt ihan kamalasti liikkeellä.
  15. Muura

    Tammikuun 2007 taaperot

    Aina, kun näkee lapsia hoidettavan kaltoin kannattaa/täytyy tehdä lastensuojeluilmoitus. Sen voi tehdä nimettömänä, jos haluaa. Ja tässä kohdassa pää työ lyhjää....just... pää lyö tyhjää mihin. No tässä on linkki mistä saa neuvoja...
  16. Muura

    Tammikuun 2007 taaperot

    Kiitos myötätunnosta Poio ja Eppa. =) Tunnustan teille, että olen tekevinäni koulutehtävää ja mummu hoitaa lapsia. Tein sen homman jo ja nyt surffailen vähän aikaa ihan rauhassa. Hihhihhiii....
  17. Muura

    Muita joilla on/ollut kireä kielijänne?

    Meidän pojalla oli todella kireä kielijänne. Se ei liikkunut oikein mihinkään ja syöminen oli todella hankalaa. Jänne nipsaistiin poikki 1-v synttärien kieppeillä mutta kieli oli jo kasvanut vähän sydämen muotoon. Puhetta alkoi tulemaan 2,5-vuotiaana ja todella nopeasti löytyi s-kirjain. R on...
  18. Muura

    Tammikuun 2007 taaperot

    Ville kasaa kanssa sänkyynsä kaikkea ja pistää roskiin vaikka mitä. Meillä on mennyt tutteja roskiin ja kahvikuppeja meinannut, täytyy aina tutkia roskapussi ennenkuin vie roskiin. Ihanaa, kun siellä on lunta. Toivottavasti tännekin tulee sitten joskus pysyvät lumet. Viime talvi oli niin...
  19. Muura

    Tammikuun 2007 taaperot

    Juttelin tuossa naapurin kanssa meidän kylän hoitopaikkatilanteesta. Hän oli laittanut lähipäiväkotiin hakemuksen jo kesäkuussa ja johtaja oli tänään puhelimessa sanonut, että turhaa odottaa saavansa paikkaa ensi keväänäkään. :/ Mun täytyy varmaan kirjoittaa hakemukset heti tänään, jos...
  20. Muura

    Tammikuun 2007 taaperot

    Voi vehjes. Oltiin tänään kirurgin tarkastuksessa ja näyttää siltä, että Villen kives on taas juuttunut tiukasti kiinni väärään paikkaan. Puolen vuoden kuluttua on uusi kontrolli ja sitten päätetään mahdollisesta leikkauksesta. Hyvin todennäköisesti Ville joutuu taas leikkauspöydälle...

Yhteistyössä