Hakutulokset

  1. C

    Ryhmä esikoista odottaville

    Mä voisin liittyä myös, tietty jos on salainen :) Tuo joulukuisten faceryhmä on hyvä kun sieltä saa näkökulmaa asioihin kokeneemmiltakin, mut semmonen keltanokkien ryhmä olis kyllä kans kiva! Ja parin kolmen kk:n sisällä la:t kuulostaa hyvältä myös. Mulla siis la 16.12.
  2. C

    Joulukuiset 2018

    @Nekku// Hienoo, että kaikki hyvin! Ja kuulostaa ihanalta, että oot tuntenut liikkeet :love: Meillä myös kaikki oikein hyvin! Pääperämitta 58, joten vastas just viikkoja 12+2. Nt 1,1 ja riskiluvut kun laskettiin, niin down oli 1:48000 ja se toinen 1:100000. Eli ihan huikeen hyvät :LOL: Ja...
  3. C

    Joulukuiset 2018

    Kiitos @Tuutiluu <3 Laitahan sit @Nekku// tietoo, että mitä näkyi :) mielenkiintoista olis tietää teidän muksun mitta kun mennään just tasoissa :)
  4. C

    Joulukuiset 2018

    @Nekku// Joo, mua pelottaa kans enemmän se, että onko elossa. Luin, että tuo alhainen hcg voi viitata istukan vajaatoimintaan ja se voi olla tosi pahakin juttu. Monelta sulla aika tiistaina? Mulla 11.30. @äiti_82 Mä oon kans kattonut jo vaunuja ja haluan Britax go bigit kaikkine vermeineen :)...
  5. C

    Joulukuiset 2018

    @äiti_82 Ei olis minunkaan pitäny käydä kattoo, koska myös superhyvä googlaamaan kaikki kauhujutut kaikesta :whistle: Kyllä se laskee, mut tuolloin kun kokeet otettiin, niin viitearvojen mukaan olis pitäny olla 60-70.
  6. C

    Joulukuiset 2018

    @äiti_82 Ei oo muuta syytä epäillä kun tuo arvo ja ikä. Tiiätkö oliko sulla millaset arvot?
  7. C

    Joulukuiset 2018

    @SiniMaarit Mulla oli vähän päälle 22. Ja kun ikää on 35, niin aika varma oon, että lisäseuloihin mennään. Paitsi jos turvotus jää alle 1, niin sit saatettais välttää.
  8. C

    Joulukuiset 2018

    @justiina4 Mullakaan ei näy pappa, mut hcg näkyi ja se oli tosi alhainen. Nyt sit ihan murheellisena ollu eilisestä asti kun huolettaa niin paljon :( ultra tiistaina ja alkoi pelottaa se ihan hitosti. Eikä mua silleen pelota se down, sen kanssa vois elää, mut pelkään, että se ei elä enää. Miks...
  9. C

    Joulukuiset 2018

    @Lilmi89 Meillähän siis piti olla vaan dopplerilla kuuntelu, mutta ultraksi se lopulta muuttui :) Ja kaikki oli oikein hyvin, kovasti pikkuinen sätkytteli siellä ja oli jopa vähän viikkoja isomman kokoinen :love: Nyt siis 10+3 mulla. Eli nyt pystyn helpottuneena komppaa sua, että...
  10. C

    Joulukuiset 2018

    Täällä on taas vähän sekalaiset fiilikset.. Innostuin tänään jotenkin hirveesti siitä, että jo reilun parin viikon päästä saa olla ihan julkisesti raskaana! Kunhan nyt joskus tulis postissa se ultra-aika.. Ja sit alkaa jo toinen kolmannes. Sit heti perään ahdistuin ihan hirveesti siitä, että...
  11. C

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tuo on kyllä niin kamalaa @Jantzu :cry: Pikaista paranemista ja toipumista myös henkiselle puolelle <3
  12. C

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tällähän on piinailijoita hirmu nippu tälle kuulle :LOL: Toivon niin paljon plussia teille!!
  13. C

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mulla myös kävi nin, että tankkasin rakkoa täyteen ennen siirtoa ja meilläkin oli lääkäri sit myöhässä. Kävin siinä odotellessa vähän tyhjentämässäkin, mut silti oli ihan tuskanen pissihätä kun mentiin huoneeseen. Lääkäri sano, että melkein liiankin täynnä oli rakko, että sekin voi haitata...
  14. C

    Joulukuiset 2018

    Onko teillä muilla maha sellainen ihan oikea vauvamaha? Kun mulla on vaan sen näköinen, että oon vaan lihonut joka suuntaan.
  15. C

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @BabyMaybe Aa, ok eli siitä viive. Eihän sitä tiedä mikä ryntäys polille on tullut, mutta toivotaan, että teillä etenee yhtä nopeesti kuin meillä (y) Kys on maan kärkeä onnistumistilastoissa (älä kysy mistä oon tuon tiedon kaivanut kun en muista), niin sinne on hyvä mennä :) ja lääkärit ja...
  16. C

    Joulukuiset 2018

    @Ludo Meillä pitää täyttää neuvolatiedot sekä nettiin, että korttiin. Kylläpä eilen hartaudella niitä tietoja pitkään täyttelin ja lisäks osallistun johonkin tutkimukseen, jossa tutkitaan äidin elinympäristön ja ruokailutottumusten vaikutusta vauvaan, niin oli aikas monta kysymystä vastattavana...
  17. C

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @BabyMaybe Onko tosiaan Kys ruuhkautunut hoitojen suhteen? :eek: Me oltiin just siellä hoidoissa ja saatiin suurin piirtein itse päättää aikataulu kun jonoja ei ollut.
  18. C

    Joulukuiset 2018

    Ihanaa ja aurinkoista äitienpäivää tännekin <3
  19. C

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Sori mä nyt kommentoin paljon näihin ruokajuttuihin, mut kun just opin näitä ite :LOL: mut siis joo, salmiakka/lakritsia suositellaan välttämään, koska se voi aiheuttaa lapselle ylivilkkautta. Sen syömisen takia hoitojen aikana ei ihan satavarmasti mene mitään pieleen :) Meidän neuvola kiteytti...
  20. C

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @An1z81 Joo mä mietin sen jälkeen, että ehkä ne oli pastöroituja ja nykysin jopa muistaa jo tarkastaa asian :LOL: mut sillon heti alkuun oli vähän vaikeeta tottua tähän ja ei sitä tullu edes ajateltua mihin kaikkeen erilaisia juustoja oikeesti laitetaan.

Yhteistyössä