Hakutulokset

  1. B

    Syyskuiset 2018

    Kannattaa ottaa rauhassa, vaikkei oireita olekaan. Joillain alkaa myöhemmin, joillain ei tule mitään. Itselläni alkoi viimeksi 7+ viikolla, nyt jo 5+. Jokainen raskauskin on siis erilainen. Jos teillä on hyvät/vahvistuvat viivat testeissä, niin lähtökohtaisesti siellä on kaikki ihan hyvin...
  2. B

    Syyskuiset 2018

    Voi surku, onpa kurjia uutisia. Tsemppiä tuleviin päiviin!
  3. B

    Syyskuiset 2018

    Laitoin viestiä :) Varmistathan, että ryhmä on varmasti salattu, ettei vauvauutinen tavoita kaikkia Fb-kavereita siihen liittymisen myötä :D
  4. B

    Syyskuiset 2018

    Korjatkaa, jos oon väärässä, mut mun tietääkseni digitesti laskee viikot hedelmöityksestä alkaen. Eli viikko 3+ testissä on raskausviikko 5+. Näin mulla ainakin näytti viimeksi. Ja eihän viikkoja 1-2 vois ees testissä näkyä, kun hedelmöitys on vasta viikolla 2.
  5. B

    Syyskuiset 2018

    Mä voin luoda Facebook-ryhmän, kun oon käynyt varhaisultrassa varmistamassa, että elämää on. Saan keskiviikkona varattua ajan, veikkaan et joskus viikolla 3 olis ultra. Munkin mielestä pidetään ryhmä pienenä, sovitaan joku max lukumäärä Kivastihan meitä alkaa olla kasassa, mukava odottaa...
  6. B

    Syyskuiset 2018

    Niitä jomotuksia, kiristyksiä, juilimisia, nipistyksiä, repäisyjä ja vihlaisuja voi tulla pitkin matkaa, niistä ei kannata olla huolissaan, jos ei verta tule :) Siellä ne sisukset vain totuttelee uuteen tilanteeseen.
  7. B

    Syyskuiset 2018

    Bluebubblegum/31/2.lapsi la 1.9. Mulla kans noita happi loppuu -hetkiä aina välillä. Nälkä iskee yllättäen ja tosi kovaa. Jos ei syö ajoissa, alkaa kädet vapista ja heikottaa. Alavatsassa nipistelee välillä, veikkaan, et tyyppi lymyilee oikealla puolella :)
  8. B

    Syyskuiset 2018

    Tervetuloa joukkoon ja onnea plussasta! Ootteko pitkään yrittänyt saada lasta? Mietin vain tuota nimimerkkiäsi
  9. B

    Syyskuiset 2018

    Suan, esikoinen syntyi 8 min ennen laskettua aikaa (eli klo 23.52), joten voi hyvin olla et tämäkin on melko täsmällinen :) Ja kiva kuulla, että joku antaa vauvan rauhassa kypsyä syntymiseen. Mua ärsyttää se vikojen viikkojen "häätäminen", mitä monet harrastaa. Jotkut jopa toivoo synnytystä jo...
  10. B

    Syyskuiset 2018

    Suan, niinpä taitaa olla. Katotaan kumpi ehtii eka! :D Joko ootte soitelleet neuvolaan? Mä ajattelin tuossa välipäivinä soittaa ja pyytää varhaisultraa. Viime kuukautisista on joku 100 päivää (imetän välillä vielä esikoista, ja menkkoja ei oo näkynyt kuin pari kertaa hänen syntymänsä jälkeen)...
  11. B

    Syyskuiset 2018

    Täällä myös yksi odottaja! Tein testin kolme päivää sitten, ja ovulaatiopäivän mukaan sain lasketuksi ajaksi 1.9. :) Toinen lapsi on tulossa, esikoinen on nyt 1v. 7kk. Toivottu raskaus on, tosin ei kunnolla päästy edes yrityksen makuun, kun jo tärppäsi :) Kai perustetaan sitten jossain...

Yhteistyössä