Hakutulokset

  1. murpeloinen

    Lokakuiset 2018 <3

    Alaselkäkipuilua täälläkin. Iskee silloin varsinkin jos touhuan koko päivän.. Aiemmissa raskauksissa selkäkivut ollu tuttuja, mutta ei kyllä näin aikaisin! Onneks lepo auttanu siihen.(y) Mulla on kertyny äitiyshousuja jonkin verran kun joka raskaudessa ostanu lisää jos tullu kirpparilla...
  2. murpeloinen

    Lokakuiset 2018 <3

    Mä oon semmonen lörpöttelijä että kaikki lähimmät ystävät tietää raskaudesta.. Mun äiti ja sisko tietää ja miehen sisko. Ja esikoisen ja keskimmäisen "mammaryhmäläiset".. Kaikki nää tiesi yrityksestäkin. Olikohan vielä muita?:D Mä oon tosi avoin ihminen, ehkä vähän liiankin:LOL: Anopille tosin...
  3. murpeloinen

    Lokakuiset 2018

    Ihana kuulla @Toukokuu88! Voimia @Kumiankka1 :cry: Itsekin elän ihan normaalisti raskausaikana, paitsi en alkoholia tai tupakkaa vedä. Meikkaan, värjään hiuksia ja ihan tuon syömisenkin kanssa menen vähän maalaisjärjen mukaan. En hysteerisesti karta mitään. Syön mm.juustokakkuja enkä kysele...
  4. murpeloinen

    Lokakuiset 2018

    Äsken tein viimeisen testin, digin. Vastaus "raskaana 3+" :love: Neuvolan mukaan tänään 4+6 ja omien laskujen mukaan oviksen perusteella 5+0. Uskaltaisinkohan sinne fb-ryhmään jo...(n):D
  5. murpeloinen

    Lokakuiset 2018

    Alkaapa meitä olla jo paljon täällä! (y) Toivottavasti kaikki saa pysyäkin täällä ja saadaan vauvat syksyllä syliin:love: Tsemppiä @1papunen! Mä poltin vakituiseen (n.9v) ennenkuin aloin esikoista odottaa. Sen jälkeen ollu viihdepolttaja raskauksien välissä. Nyt ennen tätä raskautta oli lähteny...
  6. murpeloinen

    Lokakuiset 2018

    Moikka kaikille! Yksi lokakuun odottaja löytyisi täältäkin. Plussasin maanantaina kun viikkoja oli vasta 3+2, nyt sitten seuraillut viivojen vahvistumista ❤️ Nyt siis mennään 4+1. Tämä laskettu neuvolan laskurin mukaan, omien laskujen mukaan olisin 4+2 (ja plussasin 3+3) mutta mennään nyt tuolla...

Yhteistyössä