Hakutulokset

  1. T

    Toukokuiset 2023

    Siinä mielessä synnytys on mielessä että tahtoisin sen sektioajan jo niin vois merkata kalenteriin😄😄 meinasin joutua naistenklinikalle synnyttämään mutta onneks tulikin päätös että saan synnyttää omalla pienemmällä synnärillä😄 en halua niin isoon sairaalaan synnyttämään/oleskelemaan kun ei ole...
  2. T

    Haaveena vauva 2023

    @Mollama todellakin voi olla vaikutusta ! Esimerkki mulla: mun hb oli alkuraskaudessa jotain 130 luokkaa . Aloitin verensokerimittailun joskus rv24+ ja piikkiä sai pitää toisiks isoimmalla että saa veritipan tulemaan. Veri oli tummempaa ja "kiinteämpää" (sormesta tuli se tippa ja sit se toinen...
  3. T

    Äidin kunto ja raskaus

    Ou wau, "ihania" kavereita sulla ap 😅😅 kapeakatseisuus ja itsekkyys on nykyajan ihmisten syntejä. En koe olleeni koskaan mitenkään superhyvässä kunnossa (paitsi 2.lapsen jälkeen treenasin veren maku suussa itseni tikkiin, en vaan tajunnut sitä silloin 😆) ja no raskausajat on olleet HIRVEITÄ (en...
  4. T

    Haaveena vauva 2023

    Taustailija täällä huutelee, siis niinpä! Just viime vuonna oli syntyvyys historiallisen alhainen ja nyt tällainen päätös vielä?! Älyhoi päättäjille! Todellakin on välttämätöntä jos halutaan ettei suomalaiset kuole sukupuuttoon 😁😅😅 @Tiukuna jee uudella kierroksella ja piinapäivät...
  5. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Se on plussa. 😃😍
  6. T

    Haaveena vauva 2023

    @Laurenzia ja @K3rttuli mä taas uskon että nimenomaan inseminaatiosta ON konkreettista apua kun siinä laitetaan siimahännät suoraan "apajille" , eivät voi enää eksyä matkalla ( 😂 ) tai uuvahtaa. Niillä on ns. pienempi työ ja voimia jää vielä siihen munasoluun "tunkeutumiseen" 😂 tsemppiä...
  7. T

    3 lapsi haaveissa ja pienituloiset vanhemmat

    Pienituloisilla on sinällään asiat hyvin, etteivät maksa esim päiväkotimaksua ja saavat kelasta tukia (asumiseen, sähköön jne). Sillä tasoitetaan palkkaeroa. Paljon on kiinni tosiaan siitä, mistä itse on ehkä valmis luopumaan , millaisia elintapoja ruokailun, vaatetuksen ja harrastusten suhteen...
  8. T

    Toukokuiset 2023

    Pienet vuodot on tosi yleisiä, voi vuotaa esim limakalvoilta. Jos kipuja ei ole niin se on ehdottomasti hyvä merkki 😄 tunnet itse kuitenkin itsesti ja kehosi parhaiten joten vaadi näytille pääsyä tai käy yksityisellä jos arveluttaa. Myös pissatulehdus ja muut tulehdukset kannattaa poissulkea, ne...
  9. T

    Haaveena vauva 2023

    Onnea @Poiski ! ❤️ Mä kävin helmikuussa ekassa inseminaatiossa ja seuraavana päivänä heti positiivinen koronatesti. Oireita ei inssipäivänä ollut ja testinkin tein vain varuiksi kun oli töihin meno seuraavana aamuna ja väsy oli kamala. Silloin tuli plussa mutta meni kesken tyyliin 4+3 . Kaks...
  10. T

    Toukokuiset 2023

    Mulle parikin terveydenalan henkilöä on sanonut että just tossa 9 viikon kieppeillä se ois pahimmillaan 😄 mulla oli 7.-10.viikot sohvalla makaamista ja itkemistä, yrjöämistä lääkitykseen asti ja pahaa pahoinvointia. Raskaus on mulle 3. (pl. Km jne aiemmin päättyneet) enkä oo koskaan kärsinyt...
  11. T

    Haaveena vauva 2023

    @Wintersun ei oo sanoja! 💔💔😭😭😭 jaksamista , prosessointia ja uusia unelmia sinne ❤️❤️ @jekkis87 wautsiwau , onnea!! ❤️😍 @Tiukuna paljon jaksamista odotteluun! Oispa lääkäri kuitenkin väärässä ..😵‍💫😵‍💫
  12. T

    Haaveena vauva 2023

    Huhheijakkaa, selasin suurpiirteisesti ketjun viestit 😄 oisin halunnut selailla tasaiseen mutta oon kärsinyt elämäni tähän mennessä pahimmasta raskauspahoinvoinnista 🤢🤮 päivääkään en oo kyennyt töissä käymään, oon maannut sohvalla ja yrjönnyt vessassa. Ruoka ja nesteet pysyy suurimmaksi osaksi...
  13. T

    Toukokuiset 2023

    Hei vaan, en muista kirjottelinko vielä ollenkaan 😄 LA siis olisi inssin mukaan 29.4 mutta neuvola/järjestelmä laskee kuukautisista niin toukokuisia tässä ollaan, LA 2.5 😄 @4nniin4 pahoittelut sinne 😓💔 @verkkuuuh kuvaili pahoinvoinnin hyvin, täällä samanlainen ja lähes 247 vuoteenomana...
  14. T

    Toukokuiset 2023

    Tää oli just se syy miksen eilen mennytkään apteekkiin sisälle hakemaan viikkodigiä, oisin menettäny yöunet jos näyttäisi 2-3 eikä 3+ 😅 liuskatestit mullakin näyttää kontrollia vahvempaa joten sillä meen perjantaihin asti jolloin meen varhaisultraan 😅 nyt on viikkoja n. 6+0 ( preglifen laskuri...
  15. T

    Haaveena vauva 2023

    En laskis pc:tä muuksi kuin viivanpaikaksi (oon saanu juurikin dpo9 monesti pc:llä viivanpaikan) mutta sitä vaan että apteekin ultralla en saanut (testiajalla) viivanpaikkaa, vaan kun viiva tuli niin se oli plussaviiva 🤩
  16. T

    Huhtikuiset 2023

    @Pirate91 @Quesadilla ja @Nupppu voimia ja jaksamista menetyksiinne 😭💔 @Uudarimama ko se oli kun kysyi sukupuolen kysymisestä, ehdottomasti aion kysyä 😁 Viikko vielä varhaisultraan. En oikein tiedä onko nyt orastavaa raskauspahoinvointia vai meneekö vielä "normiin", voin pahoin ihan...
  17. T

    Haaveena vauva 2023

    @Earhart onnea!!😍😍😍 Ja @Tiukuna onnea tulevaan hoitokierrokseen!❤️
  18. T

    Haaveena vauva 2023

    @SandraB oon todella pahoillani 😓😓💔💔💔💔💔
  19. T

    Haaveena vauva 2023

    Oh, aikaiset päivät vielä! Omakohtainen kokemus, älä säikähdänjos onesteppiin ei tuu mitään , ne on aika surkeita - jopa ne 10miu . PC parempi ja näyttää aiemmin! 👍
  20. T

    Haaveena vauva 2023

    @peanut_butter kyllä näkyy! Testaatko tänään?? 😱 @Mimerkki noi testit antaa viivanpaikkaa helposti (röyhkeitäkin) mutta tuo ei kyllä sellaiselta näytä! Joko testasit tän aamuisen?

Yhteistyössä