Hakutulokset

  1. E

    Lokakuiset 2018 <3

    Moi! En oo piiitkään aikaan kirjoitellut, mutta mukana ollaan. Eppu88/30/ la 13.10/ ensimmäinen / RU 29.5 Nyt 16+5 :love:
  2. E

    Lokakuiset 2018 <3

    Moi ja tervetuloa uudet! Sekä tsemppiä niille jotka epävarmuuden kanssa kamppailee ❤ @ahmis oon niin saman ongelman kanssa kamppailu, ihan minimiin pystyn töissä :unsure: Välillä on ihan hemmetin oksettava olo ja väsyttää iltapäivisin ihan älyttömästi, mut siinä sitä yrtitää vaan dead lineen...
  3. E

    Lokakuiset 2018 <3

    Kiinostaa kanssa kuulla noista vaunuista, ei mitään hajua niistä vielä. Mutta aika samat kriteerit kuin @Wiiwiii llä. Oon samaa miettinyt noiden makeutusaineiden kanssa ja saman vaihdon tein eilen mehukeiton kanssa :D Yritän välttää, mut en nyt usko et pienimäärä haittaa. Ei tietenkään...
  4. E

    Lokakuiset 2018 <3

    Ihania himoja kaikilla :) mulla kanssa suolaista enemmän tekee mieli.. mut nyt on alkanu tekee mieli myös karkkia :eek: ei viitsisi kuitenkaan pahemmin mussuttaa, en ainakaan salmiakkeja mitkä on lemmpareita.. @amaia aika huimaa et linea negra tullut näkyviin, aika jännää mitä kaikkia oireita...
  5. E

    Varhaisultran hinta eri paikkakunnilla

    Mä kanssa kävin Perhe Artessa. Oli hyvät laitteet ja kätilö todella mukava, 79 e.
  6. E

    Lokakuiset 2018 <3

    Joo, ei tuo matkailu varmaan mahdotonta oo mut just käytiin lyhyellä reissulla niin oli vähän ikävää tää alku raskauden kuvotus :sick: piti bussissa miettiä et oksennuspussi lähellä... ja kuitenkin halusin miettiä aika tarkkaan mitä syön niin oli siinä vähän vaivaa. Vatsataudin saa yllättävän...
  7. E

    Lokakuiset 2018 <3

    Heippa kaikki, hyppäisin mukaan minäkin, La 13.10, ensimmäinen, nyt siis appin mukaan 6+5. Yk 3 tulin jo raskaaksi, jotenkin se aluksi yllätti et nytkö jo... ja alkaa tässä vertaistukea alkaa kaipaamaan :) En ole vielä kertonut kuin yhdelle ystävälle. Huomenna olisi alkuraskauden ultra. Sen...

Yhteistyössä