Hakutulokset

  1. K

    Kesäkuiset 2022

    Paljon voimia! Kuinka raskas kokemus. Mutta jos teillä vielä vauvahaave on niin ei kannata luopua toivosta. Olen samanikäinen ja monen keskenmenon jälkeen meinattiin luovuttaa mutta päätettiin vielä kerran yrittää ja nyt ollaan raskaana.
  2. K

    Kesäkuiset 2022

    Laita mulle yksityisviesti ja kerro millä nimellä löydyt facesta. Pyydän kaveriksi jotta saan kutsuttua ryhmään. Face-ryhmässä on vielä hyvin tilaa!
  3. K

    Kesäkuiset 2022

    Hyvin mahtuu mukaan, tervetuloa!
  4. K

    Kesäkuiset 2022

    Onnea kaikille uusille kesäkuista odottaville! Meillä on myös muilta piilotettu, salattu facebook-ryhmä jossa vielä hyvin tilaa. Jos tahdot mukaan niin laita mulle yksityisviestillä nimi jolla sinut löytää facesta ja vähän kuvaile esim profiilikuvaa. Pyydän kaveriksi jotta saan liitettyä mukaan...
  5. K

    Kesäkuiset 2022

    Mä kävin eilen Malmilla Perhe-Arten varhaisraskauden ultrassa ja oli kaikin puolin miellyttävä kokemus, ihana kätilö. Pieneltä löytyi syke ja kaikki hyvin. Myös kahden aiemman raskauden aikana olen siellä asioinut ja olen oikein tyytyväinen asiakas.
  6. K

    Kesäkuiset 2022

    Kuulostaapa lupaavalta että oot digiin saanu kuitenkin jo 3+. Mulla ainakin hcg on tuulimunaraskauksissa noussut hitaammin ja viime kerralla digi näytti 3+ vasta rv 6+0. Pidetään peukkuja että siellä on pieni kyytiläinen ja kaikki menee hyvin!
  7. K

    Kesäkuiset 2022

    Jännittävää! Mullakin on tasan viikon päästä ultra enkä malttais odottaa. Kaksi edellistä kertaa saatu sieltä huonoja uutisia, toivotaan että kolmas kerta toden sanoo.
  8. K

    Kesäkuiset 2022

    Onnea uusille plussanneille! Faceryhmässä on toistaiseksi vain muutama jäsen, tervetuloa mukaan! Mukaan pääset laittamalla mulle yksityisviestin ja kertomalla nimesi ja vähän kuvaillen profiilikuvaa jotta löydän. Pyydän kaveriksi, laitan kutsun piilotettuun, salaiseen ryhmään ja poistan...
  9. K

    Kesäkuiset 2022

    Lupaavalta näyttää! Onnea kaikille muillekin plussanneille.
  10. K

    Kesäkuiset 2022

    Mä varasin ultran 12.10. jolloin olis vähintään 6+4 ja toivottavasti jotain näkyisi. Pahoinvointi nostaa päätään, mulla on ollut taipumusta hyperemeesiin ja sitä pelkään nytkin..
  11. K

    Kesäkuiset 2022

    Toivotaan että tästä saadaan aktiivinen ryhmä aikaan. Mä ainakin kaipaan tällaista tiivistä ryhmää joka meillä kuopuksen aikaankin on ollut kun omia ystäviä ei ole samassa elämänvaiheessa.
  12. K

    Kesäkuiset 2022

    Mä loin nyt faceen salaisen piilotetun ryhmän meille joka olisi siis tarkoitus pitää pienenä ja intiiminä vertaistukiryhmänä. Sitä ei haulla löydä. Jotta pääsee liittymään niin laita mulle yksityisviestinä oma Facebook-nimesi ja joku kuvaus esim profiilikuvasta. Pyydän kaveriksi jotta saan...
  13. K

    Kesäkuiset 2022

    Multakin ääni tälle. Osaatko sä tehdä? Minä en omiin tekniikan taitoihin luota.
  14. K

    Kesäkuiset 2022

    Kokeilin tosiaan vielä hakea uudestaankin niin ei löydä kuin viime vuoden kesäkuiset. Onkohan se ryhmän asetuksista piilotettu.
  15. K

    Kesäkuiset 2022

    Hmmmm. Minäkään en haulla löytänyt tuota ryhmää. Muutenkin kiinnostelisi joku pienempi salattu ryhmä. Meillä kuopuksen vauvaryhmä on ollut tosi hyvä vertaistuki ja jäsenmäärän ollessa vain muutaman kymmenen sitä uskaltaa enempi siellä puhuakin. Ollaan myös tavattu osan kanssa ja ihan oikeita...
  16. K

    Kesäkuiset 2022

    Mulla on molemmat rokotteet. Voithan halutessasi varmastikin pidentää rokoteväliä. Mulla on ystävä pidentänyt niin että otti toisen rokotteen vasta rv 12 jälkeen.
  17. K

    Kesäkuiset 2022

    LA 1.6. 2.6. @Mirumarumoru , @kiramiu 3.6. @MARIAL43 4.6. @Coguine 5.6. @Charrypie - 86 6.6. 7.6. 8.6. 9.6. 10.6. 11.6. 12.6. 13.6. 14.6. 15.6. 16.6. 17.6. 18.6. 19.6. 20.6. 21.6. 22.6. 23.6. 24.6. 25.6. 26.6. 27.6. 28.6. 29.6. 30.6.
  18. K

    Kesäkuiset 2022

    Varovainen tervehdys täältäkin! Täällä nyt arviolta 4+4 (pitkä kierto, tarkentunee varhaisultrassa) ja digi näyttää raskaana 2-3 viikkoa. Viivatestejä tehty lukuisia ja tasaisesti on viiva vahvistunut. Kovasti toivotaan että tästä tulisi ihan oikea vauva syliin saakka, kahteen viime vuoteen on...
  19. K

    Lokakuiset 2021

    Minäkin tahdon mukaan fb-ryhmään ja laitoin siitä viestiä. Täällä plussattu tänään, eilen näytti jo haamua. Jännittävää! Takana monta keskenmenoa.
  20. K

    Marraskuiset 2018

    Hiihtolomalta palattu viime yönä kotiin ja kaapissa ollut digi piti heti avata. Se näytti raskaana 2-3 viikkoa, joten olo nyt vihdoin huojentunut kun olen viivojen tummumista stressaillut. Testi mietti kuitenkin kauhean kauan (tai siltä se tuntui) niitä viikkoja. Ensin tuli teksti raskaana ja...

Yhteistyössä