Hakutulokset

  1. T

    Lokakuiset 2021

    Jiiis laitoin pyynnin facebook ryhmään. Täällä vielä toivutaan paniikista. Tein aamulla varuiksi raskaustestin kun olin tänään menossa laitattaa kierukkaa ja hitsiläinen sain haalean plussan.
  2. T

    Toukokuiset 2019

    Heipä vaan. Mitäs kaikille kuuluu? Onko ultrissa käyty tai tulossa lähiaikoina? Mitkä on voinnit? Minä sain tänään vihdoin soitettua neuvolaan ja sain ajan jo perjantaille. Sieltä sitten ilmeisesti varataan aika ultraan, että selviää kuinka pitkällä raskaus tarkalleen on. Alkaa jo...
  3. T

    Toukokuiset 2019

    Piivokka: onpa omituista. Olisihan lääkärin nyt täytynyt selittää tilanne jotenkin. Uusinta aikaa tai jotakin. Erittäin omituista. Sinuna soittaisin maanantaina neuvolaan ja kysyisin sieltä mielipidettä.
  4. T

    Toukokuiset 2019

    Mullakin kiinnostaa suvittaren lailla, että miten iso facebook ryhmästä on tulossa? Niin tekisi jo mieli liittyä, mutta pelkään, että siellä on tuttuja tai tutuntuttuja kun haluisin pitää koko homman salassa rakenneultraan asti. Ja itseäni ei hillittömän suuri ryhmä houkuttele.
  5. T

    Toukokuiset 2019

    Ruska: mulla ei ole ollut yhdessäkään raskaudessa pahoinvointia. Tissit on ollut hyvin vaihtelevasti arat. Najohanna: olikohan sitten kemiallinen raskaus? Voi kurjuus. :(
  6. T

    Toukokuiset 2019

    Tiuhti83: eikä, olipa ikäviä uutisia. Tsemppiä tulevaan.
  7. T

    Toukokuiset 2019

    Uhups: mulla ei ole ollut ennen raskauksissa pahoinvointia. Enkä kyllä nytkään ole yrkkäilyt mutta ajoittain on hieman pahoinvoiva olo. Ja uupunut. Nukun päikkärit ja iltaisin nukahdan sohvalle ihan yks kaks yllättäen.
  8. T

    Toukokuiset 2019

    Blissey: osta joku apteekin testi. Niillä saattaa tulla jo selkeä viiva. Mulla ainakin rfsu antoi pitkän aikaa hailakoita viivoja. Noista rfsu puikoista ei kyl ole kokemusta. Itse tykkäsin apteekin ultra raskaustestistä. Vihreä paketti. 2kpl maksoi noin 10e.
  9. T

    Toukokuiset 2019

    Nonsk: voi kurjuus . Pikaista tärppiä kans toivon sulle. Blissey: minä oon synnyttäny kummassakin ja tykkäsin enemmän hyvinkäästä. Mutta toki jos olisi riskiraskaus ja suositeltais naistenklinikkaa niin menisin tietysti sinne.
  10. T

    Toukokuiset 2019

    Nonskin lääkäri kuulumisia tulin kurkkimaan. Miten meni? Onnea kaikille uusille plussanneille. :)
  11. T

    Toukokuiset 2019

    Nonsk: onpa hyvä että ottavat kokeita ja sait noin pikaisesti lääkärillekin ajan. Tosi hyvä juttu.
  12. T

    Toukokuiset 2019

    Piivokka: itse olen saanut keskenmenoja, myöhäisiä ja aikaisia. Kun näkee viivojen vahvistuvan niin tulee hieman parempi ja luottavaisempi olo. Vaikka eihän nämä testailut estä menemästä kesken, mutta hetken mielenrauhaa ainakin saa.
  13. T

    Toukokuiset 2019

    Nunnuli: kaksi viivaa mittaa raskautta ja yksi viiva viikkoja. Ja sulla on niin hyvät viivat, että veikkaisin, että parin päivän päästä olis jo näyttäny 3+. Minä olin malttamaton ja tein tänään vikan viikko testin ja siihen tuli 3+. Nyt en enään testaile. Eiköhän tämä ole ihan hyvin alkanut...
  14. T

    Toukokuiset 2019

    Nonsk: toivottavasti on mukava neuvolan tätsy joka lähettää tutkittavaksi. Itsekin pitäs kai piakkoin soittaa neuvolaan.
  15. T

    Toukokuiset 2019

    Nonsk: reilu pari vuotta sitten pääkaupunkiseudulla varhaisultran hinnat oli 80-150€. Varmasti huolestuttaa tuo vuotelu. Jos seksin jälkeen vuotoa on enempi niin ehkä kannattaa pitää taukoa niistä hommista hetken. Ainahan niille vuodoille ei löydy mitään selitystä. Mulla yhdessä raskaudessa...
  16. T

    Toukokuiset 2019

    Tein sen glearbluen digi testin. Tulos oli raskaana 2-3. Ihan ok. Joo hullua, mutta mun täytyy aina avata nuo että saan tutkailla viivatkin. =) hieman yllätyin viivoista. Raskautta mittaavan liuskan testi viiva ei ollut kovin tumma kuten odotin ja sitten taas viikkoja mittaava oli tosi tumma...
  17. T

    Toukokuiset 2019

    Muilla selkä särkyjä? Ihan hirveän kipeä selkä ollut jo varmaan viikon verran. En muista onko aiemmissa raskauksissa ollut. Tiuhti83: mulla kans oli edellisessä onnistuneessa raskaudessa alussa ihan hirveät vatsa kivut ja tutkittiin niin epäilivät kohdun ulkoista mutta vatsaontelossa oli...
  18. T

    Toukokuiset 2019

    Minkä kokoista facebook ryhmää ajattelitte tehdä? Otatteko kaikki halukkaat mukaan vai onko ajatuksena sulkea ryhmä johonkin henkilömäärään? Itse tykkäisin pienehköstä ryhmästä. Imettäminen on alkanut sattumaan ihan sikana ja imettäessä tuntuu kuin supistaisi. Lienee parasta alkaa lopettamaan...
  19. T

    Toukokuiset 2019

    Nonsk: hienot viivat. Tämän päiväisessä viivahan on jo tummempi kuin kontrolli viiva. Tosi hyvä juttu.
  20. T

    Toukokuiset 2019

    Reetaleena: lemmikit on lapsille tosi tärkeitä ja rakkaita. Jos vaan kestät elämää kissan kanssa niin pitäkää vain. Pinnasänkyihin, vaunuihin saa tarvittaessa kissa suojat ja pian vauva vaihe onkin ohi eikä tarvitse pelätä että kissa tukehduttaa lapsen. Mutta ymmärrän kyllä jos ei tykkää...

Yhteistyössä