Hakutulokset

  1. M

    Lokakuiset 2018 <3

    Vielä sellainen lisäys sushikeskusteluun, että mä olen käynyt nyt kolme kertaa sushilla raskausaikana, (koska oon iso sushi-lover) ja syönyt kasvissusheja. Oon syönyt pääasiassa nigirejä enkä makeja, ja inkivääriä oon syönyt myös (en oo oikein saanut selvää, onko sushi-inkivääri...
  2. M

    Lokakuiset 2018 <3

    Hei kaikki! Ikuisuus siitä kun kirjoittelin viimeksi. Silloin oli hemoglobiini alhaalla ja rautakuuri aluillaan. Nyt reilu kk myöhemmin hemoglobiini on nousussa ja olokin vähän parempi. Meillä oli rakenneultra vasta tänään, kun loppukuun vauvaa odotellaan. Ultrassa oli kaikki hyvin ja poikaa...
  3. M

    Lokakuiset 2018 <3

    Mukana myös, tiedoissa ei muutoksia (en osaa kopioida viestiä...). Tänään oli neuvola, hemoglobiini oli tippunut 114, nyt pitäisi syödä rautaa, onko suosituksia hyvästä valmisteesta? Neuvolatäti ei saanut sydänääniä kuuluviin ja itsellekin iski pieni paniikki (taustalla 2 keskenmenoa), sain...
  4. M

    Lokakuiset 2018 <3

    Heippa kaikille! Saako liittyä seuraan? En ole aiemmin pahemmin näillä palstoilla käynyt ja tunnuksetkin loin vasta hiljattain. Lueskelin aiemmin marraskuisten ryhmää, kun alkuraskauden ultra näytti laskettua aikaa marraskuulle, mutta np-ultrassa annettiin lasketuksi ajaksi lokakuu, niin päätin...

Yhteistyössä