Hakutulokset

  1. PinkyPie

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi mitä tilanteita teillä.. Juurikin näiden takia mm. Mietin nyt tosissaan olisiko parempi vaan unohtaa tää koko kakkosen haaveilu. Olen siis kolme kk nyt koittanut lääkärin avustuksella saada lääkityksen sellaiseksi, että raskaus olisi mahdollinen. Melkoista tuskaa tämä on ollut. Kaikista...
  2. PinkyPie

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kauheesti on tullut uusia juttuja. Mitähän keinoja on tullut? Toivo heräs heti Ainakin nyt ensin tää Orgalutran? Onko se pregnylin kaltainen? Ja onko siinä paksumpi neula? Pitempään oon teidän juttuja lukenut, mutta nyt vasta uskaltauduin puhumaan tästä. Esikoistahan me yritettiin 6 vuotta...
  3. PinkyPie

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Jos yhtään lohduttaa, mulla tiputteli vähän kun aloin odottamaan tuota esikoista. Älä luovuta. Pp8 ei ole vielä sen aika ☺
  4. PinkyPie

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Taitaa olla niin hiljainen tuo toinen ketju, että siirrän saman viestin tänne?
  5. PinkyPie

    7 kk sitten sanoimme tahdon, mutta kertaakaan ei ole ollut seksiä

    Käy lukemassa tuolla lapsettomuus-osastolta ihmisten lapsettomuushoitoja. Saattaa olla, että sen jälkeen ei tunnukkaan enää niin kauhealta rakastella sen oman puolison kanssa, omassa kodissa kahdenkesken. 7kk on vielä lyhyt aika. Tehkää yhdessä intiimejä asioita ja opetelkaa tykkäämään omasta...
  6. PinkyPie

    Lapselliset lapsettomat joilla haaveissa pikku sisarus

    Voisin ilmoittautua tähän porukkaan. Esikoinen vm. 2008 ekan ICSIn 2.pas:in tulos. Tositoimiin päästään jos päästään (aikaisintaan käsittääkseni syksyllä), kun raskaudelle haitalliset lääkkeet saadaan poistettua käytöstä. Kaikki on 10 vuoden jälkeen ihan unohtunut, joten tuntuu kuin kaikki...
  7. PinkyPie

    Mikä aktiivisuusranneke toimii myös vaunuja työntäessä?

    Miten olisi mittari (esim Polar M400) jossa on sykevyö?

Yhteistyössä