Hakutulokset

  1. T

    Marraskuiset 2018

    Mäkään en ol yhtään jaksanu harrastaa. Kaverit vähän sitäkin ihmettelee, ku ennen olin kokoajan menossa. Oon nyt selitelly et flunssaa ollu päällä (kohta 3 vkoo, hups). Nyt vaan nukun kaiken vapaa-ajan ja valveilla ollessakaan esim. töissä ei jaksa mitään ylimääräistä ja siks pysyttelenkin aika...
  2. T

    Marraskuiset 2018

    Toi syöminen auttaa mulla kans vähän, mutta max tunnin tai kaks, enkä oikeesti haluu tai edes pysty syödä niin usein.. viime yönä kokeilin jonkun täällä kertomaa viinirypälekikkaa, eli muutama suuhun aina ku herää siihen pahaan oloon ni helpottaa ja saa taas pari tuntia nukuttuu..
  3. T

    Marraskuiset 2018

    Alkaa mennä hermo tähän pahoinvointiin! Olis ees aamupahoinvointi, mut ei, ku 24/7 niin huono olo! Herään öisinkin parin tunnin välein.. Miksei kukaan kertonu et raskaana olo on ihan perseestä?! En kuitenkaan oo oksentanut kertaakaan, helpottaakohan se edes..? Jos pakottaisi itsensä oksentaa..
  4. T

    Marraskuiset 2018

    Mullakin tekee mieli raikkaita juttuja, esim. viinirypäleitä ja sit toisena ääripäänä rasva+hiilari osastoa eli burgereita, pizzaa, ranskalaisia... suklaa ja aika moni muu makea ällöttää todella paljon, mikä on mulle tosi outoo, koska normaalisti voisin syödä suklaata vaikka kuinka paljon...
  5. T

    Marraskuiset 2018

    Mulle tää oli ensimmäinen raskaustesti, jonka tein, ikinä elämässäni :D Mitä niitä turhaan tekemään :D Kuinka moni on jo kertonut jollekin? Kenelle aiotte kertoa ensimmäisenä? Me ei olla kerrottu vielä kenellekään, ja vaikka toisaalta haluaisin kertoa jo monille niin toinen osa musta haluaa...
  6. T

    Marraskuiset 2018

    Heippa kaikille! En oo aiemmin seurannu täällä mitään keskusteluja, vaan liityin vasta äsken. Olen laskenu että la olis 12.11. ja ensimmäinen lapsi meille tulossa :) Liittyisin mielelläni myös fb-ryhmään, koska tää keskustelupalsta on mulle tosi outo käyttää. Hyvää odotusta kaikille :)

Yhteistyössä