Hakutulokset

  1. K

    Helmikuiset 2020

    Hei, millaisia raskaus appejä käytätte?
  2. K

    Helmikuiset 2020

    Täällä sama.. ÄLLÖ VAROITUS. Ihan sellaista suklaavanukasta.. Inhottavia nää ihme vuodot.
  3. K

    Helmikuiset 2020

    Kiitos viestistä. Ihanaa löytää samoja tunteita käyvä <3 Ainakin siis noihin viikkoihin 6+4 olisi siis hyvin kasvanut. 5.7 on neuvola niin täytyy siellä puhua tästä ja kysyä kannattaisiko mennä uuteen ultraan. Sen tiedän, etten kesken menoon voi vaikuttaa, joten on vain odotettava ja toivon...
  4. K

    Helmikuiset 2020

    Harkitsen kovasti, että menen yksityiselle vielä ihmettelemään tätä pientä elämää. Sillä seuraava ultra sit rv 12 aikoihin. Omien laskelmien mukaan olisi tänään 7+4 (tarkka ovulaatiopäivä tiedossa sekä yhdyntä), mutta ultraaja sai viikot 6+5 tänään. Sillä jäi mietityttämäänkin. Mutta eilen siis...
  5. K

    Helmikuiset 2020

    Ultrakuvan oikeassa alalaidassa pitäisi olla mitat :) CRL. Kiitos sinulle ja muille tsempeistä. Olen yleeensä niin positiivinen ja uskon vain hyvään, mutta mikä mua nyt vaivaaaaa o_O:oops:
  6. K

    Helmikuiset 2020

    Te ketkä olette käyneet jo ultrassa niin paljon teillä on ollut viikkoja ja minkä kokoisia muruja?
  7. K

    Helmikuiset 2020

    Moikka, oli kyllä jännä päivä. Raskaus oli jälleen oikeassa paikassa ja syke LÖYTYI, huhhuh.. Ultraaja oli ehkä sijainen tai uusi, sillä jäi hatara fiilis. Mutta syke löytyi, eli paremmin menee, kuin elokuussa 18. Toki koko vastasi viikkoa pienempää, joka ihmetyttää. Sillä tiedossa tarkka ovis...
  8. K

    Helmikuiset 2020

    Onnea :love: Minulla menossa nyt rv 7+1 ja oireeton ollut jo viikkoja. Perjantaina tuli jo limaa/verta, mutta loppui. Alaselkä kovin kipeä. Rinnat oli alussa kipeät, nyt ei mitään! Vessahätä kadonnut täysin. Pelkoa ei voi väistää. Lapsettomuus hoidoissa oltu 1,5 vuotta ja pientä yritetty monta...
  9. K

    Helmikuiset 2020

    Täällä tulee vessassa käydessä rusehtavaa valkovuotoo :unsure:... Vähän kuin kirkastalimaa ja rusehtavaa jotain. Hiphei Juhannus... Kipuja ei oo. Ei auta, kun katsoa minne tää kehittyy..:unsure:
  10. K

    Helmikuiset 2020

    Hei :) Onko teillä kenelläkään toispuoleista jomottelua/ paineen tuntua munasarjan kohdalla? Päivittäin.
  11. K

    Helmikuiset 2020

    Kiitos viestistäsi :) Sehän tässä pahinta on, kun itse ei voi asialle mitään. On vain odotettava ja toivottava parasta :love:
  12. K

    Helmikuiset 2020

    Se muuten on koukuttavaa testailla :love: Olispa sellanen testi mikä kertoo ultraan asti, että hormooni lisäätyy ;):love:
  13. K

    Helmikuiset 2020

    Tein eilen aamulla 8 h pidätyksen jälkeen ja kyllä siihen tuli se 3+ :love:..mutta silti olen epäluuloinen, sillä mitään oireita ei löydy. Nooh 26.6 täältä tullaan (y) Mä niiin toivon, että siellä pieni sydän sykkiiii :love::love:
  14. K

    Helmikuiset 2020

    Raskauslaskureissa on hyvä, kun voi laskea ovulaation mukaan. Jos säännöllinen ovulaatio niin saat rv suurinpiirtein :love:
  15. K

    Helmikuiset 2020

    Onko sinulla ovulaatio kohta tarkemmin tiedossa? Itselläni ollut melkein aina epäsäännöllinen kierto, paitsi nyt näiden lapsettomuuslääkkeiden myötä. Ja tässä kierrossa sain yhtenä päivänä ovis plussan.
  16. K

    Helmikuiset 2020

    Joo viimeks oli vain maha kipuja ja siksi yllätyin niin kkm. Ymmärsin heti, kun se lääkäri kysyi onko ollut veristävuotoa, että mitä siellä ultrassa näkyy.. Mullakin olis vielä 1 digi kaapissa. Eilen näytti vielä 2-3, joten yritän malttaa mieleni loppu viikkoon. Jos se ei nouse 3+ ni huonompi juttu.
  17. K

    Helmikuiset 2020

    Kiitos :love: Ai on, jännä päivä meillä siis! Rinnat turpos ja oli kipeät. Juoksin vessassa ja olin väsyneempi. Samanlaisia vatsakipuja ollu, kun edellisessä kkm. Tuntuu hullulta odottaa vielä 2 viikkoa. :whistle:
  18. K

    Helmikuiset 2020

    Tiedättekö tän tunteen, kun oireet haviää ja tulee muistot keskenmenosta kirkkaana.. Eka ultra vasta 26.6, tuntuu että ihan liian pitkä aika odotella. Olen yleensä todella positiivinen ja luottavainen, mutta nyt kyllä tuntuu, että asiat ei vain ole hyvin (niinkuin viimeksikin tunsin sen..)...
  19. K

    Helmikuiset 2020

    Joo mieli seikkailee jo ilman lupia liian pitkällä, mutta päivä kerrallaan koitettava mennä. Onko sinulla oireita?
  20. K

    Helmikuiset 2020

    Oiii, Toivon todella, että saamme pitää nämä rakkaudet kumpikin mukana :love: Minulla ultra myös loppukuusta.. Jännittää kyllä.

Yhteistyössä