Hakutulokset

  1. E

    Joulukuiset 2018

    Hei, oon myös ollut aktiivisempi Faceryhmässä ja kun oon vieläpä kahdessa siellä. Mutta eilen oli nt-ultra, pienellä kaikki vallan mainiosti. Lasketuksi ajaksi tuli 5.12.<3
  2. E

    Joulukuiset 2018

    Mä en kyllä millään muista kaikille kommentoida. Mutta yritän kaikki lueskella. @Spenni ei siellä olisi esim. Kasvis- vaihtoehtoa? Mä sain tänään vauvan sydänäänet kuulumaan ostamallani dopplerilla <3 Jotenkin niin helpottunut fiilis, että ainakin siellä elossa ollaan :) Huonoa oloa ajoittain...
  3. E

    Joulukuiset 2018

    Mulla myös taas oireet hävisi, paitsi väsymys jäi. Jotenkin outoa kun joku päivä on hirveän huono olo ja taas toisena päivänä ei mitään. Itsellä myös nyt sellainen olo kun ei raskaana olisikaan. Nt-ultraan onneksi alle 2vkoa.Jännittää kyllä löytyykö sitten vielä syke,mutta toivotaan.
  4. E

    Joulukuiset 2018

    @Spenni toivotaan vielä parasta! <3 Onko mahdollisuutta mennä yksityiselle ultraan? Osaatko siis itse kokeilla että kohdunsuu pehmennyt? Tuo pieni vuoto ei onneksi vielä välttämättä huonoa tarkoita. Tsemppiä kovasti!
  5. E

    Joulukuiset 2018

    Minamona pahoittelut ja voimia <3
  6. E

    Joulukuiset 2018

    Onnea ensiksi kaikille hyvistä ultrakuulumisista! Mä myös jo mietiskelen tuplarattaita, mutta lopputulokseen oo päässyt enkä hetkeen pääse varmaan. Myös miettinyt kaukaloa sekä mennäänkö olemassa olevilla yksikkö-rattailla vai vaihdetaanko ne. Hyviä muunneltavia ainakin emmaljunga super...
  7. E

    Joulukuiset 2018

    Neuvolassa käyty ja ultralla kurkattu.Siellä pieni möykky ja syke <3 Siinä mitattuna 7+0-7+1, mutta laite nyt ei paras mahdollinen. Mutta uskon että tuohon 6.-9.12.asettuu se laskettu aika. Varmistuu vasta nt-ultrassa niin muutellaan sitten.
  8. E

    Joulukuiset 2018

    Joo viikkoja ei tuolla meidän neuvolan laitteella saa selvitettyä. Eli se menee sitten nt-ultraan jos sinne saakka päästään. Mutta näkee onko elämää. Tosiaan viikko sitten näkyi vain suurentunut kohtu,mutta laite niin huono että täytyy olla lähemmäs 6vkoa täynnä että näkyy. Ja kun en tosiaan...
  9. E

    Joulukuiset 2018

    Täällä huono olo vaivasi muutaman päivän. Nyt ei enää niin paljoa. Mahaa turvottaa kyllä. Ja pinna kireällä mikä harmittaa kun tulee myös lapsille ärähdettyä. Pienimmän kanssa välillä helisemässä, heittelee vessanpönttöön vaikka mitä aina ehtiessään. Ja muutenkin keksii kaikkea kivaa :LOL: Että...
  10. E

    Joulukuiset 2018

    Ihanaa Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista! :love: Ja pahoittelut ikävämpiä uutisia saaneille :( Aika hyvin oon saanut neutraaliksi ajatukset. Huono olo on alkanut vaivata, että pieni toivo jos ensi maanantaina sieltä vielä vauva sykkeineen löytyisi. Mutta suuria toiveita en elättele ja...
  11. E

    Joulukuiset 2018

    No neuvolan tädin ultrattavana käyty. Ei näkynyt oikein mitään :( Kohtuontelo suurentunut ja nopeasti vilahti jotain harmaata. Mutta tosiaan niin huono ja vanha laite ja voi olla ettei vaan vielä näy kun ei viikoista varmuutta. Meinasi et pitäis olla n. 6vkoa täynnä että näkyisi. Onneksi se...
  12. E

    Joulukuiset 2018

    Taidan puuttua listalta vielä @mammaksii Epmama/30/28.11./neljäs Laskettu aika siis menee marraskuulle, mutta olen aikalailla varma että siirtyy joukukuulle ja joulukuulla varmasti vasta syntyy kuitenkin :) Eli muutellaan sitten kun tietää tarkemmin varmaan varta Nt-ultran jälkeen.
  13. E

    Joulukuiset 2018

    @mammaksii joo on kyllä mukava se täti. Eipä täälläkään sitä mitenkään tarjota eikä varmaan moni edes näin stressaa että pitää ennemmin päästä. Mutta ihan paras terkka kyllä :) Ja siis siitä aikaan on enää 1,5vkoa eli koen itseni kyllä todella malttamattomaksi. Mutta kun tuntuu että kokoajan...
  14. E

    Joulukuiset 2018

    Stressaa niin kovin onko mahassa ketään ja tuntuu ettei asiaa saa mielestä. Laitoin sitten terkalle viestiä jos voisi tällä viikolla jo ultralla kurkata. Ja sain perjantai iltapäivälle ajan. Toivotaan että siellä jotain näkyy. Viikoista kun ei hajua niin ei tiedä varmaksi näkyykö syke, mutta...
  15. E

    Joulukuiset 2018

    Toivotaan kovasti baabi, että tällä kertaa pieni pysyy matkassa loppuun saakka <3 Mulla loppui jo testit eli en oo enää testaillut, kun en viitsinyt uusia testejä hakea. Vähän olis tehnyt mieli vielä digi hakea, mutta ehkä odottelen sitä neuvolan ultraa :) Toisaalta myös haluan sinne saakka...
  16. E

    Joulukuiset 2018

    Uskon että on @Minamona ihan hyvä aika :) Kyllä noilla viikoilla syke pitäisi näkyä. Ainut siinä varmaan on jos ei viikot täsmää niin ei näy syke jos on vähemmän viikkoja. Mutta jos on aika varma, että ei heitä kun korkeintaan päivillä niin tuo hyvä. Mä oon kertonut kahdelle ystävälle, joista...
  17. E

    Joulukuiset 2018

    @Minamona mulla ollut myös menkkamaisia jomotuksia. Ollut kyllä myös edellisissä, mutta kyllä sitä vessassa käyntiä pelkää ettei vaan oo vuotoa. Ja nyt on ehkä hiukan tuntunut myös selässä ja sitä en muista että olisi ollut edellisissä. Mulla ultrattiin mun huolen vuoksi viimeksi 5+5 ja silloin...
  18. E

    Joulukuiset 2018

    Niin joo listalle Epmama/28.11.(muuuttuu aika varmasti joulukuulle) /neljäs Eli tosiaan menkkojen mukaan olisi La tuo, mutta varmasti siirtyy joulukuulle ja jokatapauksessa vasta joulukuulla syntyy :)
  19. E

    Joulukuiset 2018

    Josko minäkin ilmoittautuisin. Eli kierrot olleet hiukan sekaisin, koska imetän vielä. Mutta viikko sitten ajattelin testata kun ei kuukautisiakaan ollut tullut. Todella haalea viiva tuli. Nyt näin viikon päästä jo pärähti ihan kunnon viiva <3 Muutama testi jo tässä välissä tuli tehtyä. Neljäs...

Yhteistyössä