Hakutulokset

  1. S

    Joulukuiset 2018

    Täällä on käyty ultrassa. Ja 7millin kokoinen hyvällä sykkeellä varustettu alku siellä näkyi :love: tosiaan koko vastasi 6+4 ja kuukautisten mukaan olis 6+3 et hyvin vastasi viikkoja. Vitsi miten onnellinen sitä voi olla :) Sisao 6+3 tai 4
  2. S

    Joulukuiset 2018

    Voihan! Meitä on hirmuinen määrä (y) Tervetuloa uusille! Täällä kanssa luetaan viestit päivittäin, mutta vastaaminen ontuu. Kuvottava olo on tullu tutuksi ja ruoka ei maistu vaikka syödä pitää säännöllisesti ettei olo pahene. Maha on iltaisin pallona ja väsyttää edelleen. Muutoin oli aika jees...
  3. S

    Joulukuiset 2018

    Tsiro :cry: Toivottavasti olis vaan väärä hälytys! Mä unohin mun oireista väsymyksen. Se mulla on ollu jo viikon. Tuntuu kuin en olis nukkunu juuri ollenkaan vaikka olisin just herännyt. Leukaperät meinas töissä revetä kun niin haukottelin. Mä kanssa arvon vielä sitä varhaisultraa. Ja hintoja...
  4. S

    Joulukuiset 2018

    Täälläkään ei oireita oo. Tai no, paristi vihlassu masusta mut ei muuta. Ja sit on pari mega iso finniä puhjennu :mad: Niitä mega isoja ei siis muuten koskaan muutoin tuu eli kai tää toissaalta on hyväkin juttu :D Mä oon tehny kaks testiä ja molemmissa heti pamahtanut vahvat punaset viivat, niin...
  5. S

    Joulukuiset 2018

    @Rostiina Niinhän meillä näytää olevan sama la :) Täällä kanssa oon miettinyt varhaisultraa. Ekasta kävin kun viikkoja oli 7+ jotain ja nyt mietin käviskö taas. Oman mielerauhan vuoksi meinaan :D
  6. S

    Joulukuiset 2018

    Heippa. Täällä on tänään tehty eka testi ja viivat tuli Menkkojen mukaan laskettu olisi 11.12. Yksi on ennestään 7/15 ja tämä on saanu tulla kun on tullakseen, ehkäisyä ei ole ollut käytössä esikoisen jälkeen. Paitsi pitkä imetys joka loppui n. 5kk sitten Mulla kanssa kiinnostaisi se fb...

Yhteistyössä