Hakutulokset

  1. A

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Sitä ei kannata vielä määrittää Np-ultrassa, koska kohtu kasvaa vielä paljon ja samalla istukan paikka voi ikään kuin siirtyä. Mulla viime viikolla neuvolalääkäri tarkisti sydämen sykkeen ultrassa (ei löytynyt heti muuten) ja samalla kommentoi, että istukka takana. Rakenneultrassa muistaakseni...
  2. A

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Olen laittanut :) Olin eilen neuvolalääkärillä ja syke ei löytynyt heti, joten hän tarkasti ultralla. Olipa kiva nähdä pientä. Rakenneultraan vielä muutama viikko, sitten saa katsoa tarkemmin (y)
  3. A

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Heräsin hirveää painajaiseen ja nyt ei pysty nukkua. Pääseekö fb-ryhmään vielä?
  4. A

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Moi, täällä uusi kirjoittaja ja uudelleensynnyttäjä. Nyt rv 17+0 ja kovasti jo kaipailen liikkeitä, koska viimeksi tuntui jo selvästi täs vaiheessa. Viime viikolla neuvolassa kyllä kaikki oli hyvin eli eiköhän ne liikkeet pian ala tuntua. Välillä pientä kutinaa mahassa sisäpuolella, joka ollut...
  5. A

    Syyskuiset 2018

    Täällä uusi syyskuinen uudelleensynnyttäjä. Työ- ja perhe-elämän kiireiltä en ole oikein aiemmin ehtinyt orientoitua odotukseen. Nyt kiinnostaisi fb-ryhmä. Oliko @Toiveinen sinulla aktiivinen ryhmä, jossa tilaa? Tai @Tuplama?

Yhteistyössä