Hakutulokset

  1. O

    Joulukuiset 2018

    @Ckk Voi ei! Sormet ristissä, että kaikki kääntyisi vielä hyvin <3 Meillä näkyi ja kuului eilen ultrassa pieni sydämensyke. Kaikki hyvin siis! @mammaksii Mä en hoksaa miten sulle saa laitettua viestin o_O Onko se tuo statusviesti? Onni3, 6+5
  2. O

    Joulukuiset 2018

    Tää kuvotus... :sick: Selvisin 1,5h työmatkan aamulla laittamalla 5min välein yhden sipsin suuhun ja laskemalla ohiajavia autoja. @Elissa- Missä päin asut? Itse olen tänään menossa kaverin suosituksesta Perhe-Arteen Helsinkiin (toimipiste myös Lahdessa). Ultrat on keskivertoa reippaasti...
  3. O

    Joulukuiset 2018

    Milloin sulla @Ckk on ultra? Mehän taidettiin mennä samoilla viikoilla (nyt 6+3). Mulla oli varattuna ensi maanantaiksi mutta se täytyi siirtää ja sanoivat, että huomenna olis vapaa aika ja hyvin voi jo mennä. Kääk! Oireet seilaavat täälläkin. Tosi pientä ollut muutenkin tähän asti ja loppuneet...
  4. O

    Joulukuiset 2018

    Mulla vähäisetkin oireet yrittävät kadota ja nyt aamulla tuli/tulee rusehtavia vuotoa. Näinköhän tää oli nyt tässä... Edit muutamaa tuntia myöhemmin: junassa tuli tosi paha olo, koska ihmiset haisi niin kamalalta. Vuotokin loppui tai taukosi, mutta alavatsa on turvoksissa. (n) Peräänkuulutan...
  5. O

    Joulukuiset 2018

    Täällä yksi varovainen plussannut ilmoittautuu! Progesteronikierrosta ja tikuttelusta laskettuna viikkoja pitäisi olla nyt 5+4. Oireita on vähänlaisesti, ajoittaista kevyttä etomista ja iltaisin vähän arat rinnat. Iltamaha näyttää kyllä siltä, että synnytän lähempänä juhannusta kuin...

Yhteistyössä