Hakutulokset

  1. S

    Marraskuiset 2018

    Ultrassa kaikki hyvin, laskettuaika on 19.11. Täällä kanssa varmaankin turvottaa niin paljon että näyttäisi että raskaus olisi pidemmälläkin :) Ei mene enää omat housut kiinni, jännä nähdä kuinka isoksi sitä tulekaan. Heikotus ja huono olo iskee aivan välittömästi jos on yhtään pidempään...
  2. S

    Marraskuiset 2018

    Huomenta ja hyvää vappua! Mulla on ainakin toistaiseksi ajatuksena keskustella vaan täällä. Oletteko milloin sulkemassa FB ryhmää? Mulla on ollut enemmän ja vähemmän huonovointisuutta, mutta nyt eilen sitten tuli oksennettua ja huonovointisuus on muutenkin lisääntynyt. Lisäksi on alkanut...
  3. S

    Marraskuiset 2018

    Mulla on ollut molemmissa raskauksissa ruokahimoja, mutta tässä raskaudessa ne menevät tosi nopeasti ohi. Tämän päivän himo on seuraavan päivän ällötys. Outoa. Huomaa jo nyt, että väsyy todella helposti. Ja jos voisi, niin vaan lepäisin. Toivottavasti sitä piristyy raskauden edetessä.
  4. S

    Marraskuiset 2018

    MOI! Olen seuraillut tätä palstaa ja nyt liityn mukaan. Rv 10+5 menossa, lievää pahoinvointia ja lisääntyviä liikakiloja havaittavissa oireina. Tietenkin koko raskauden ajan tulee jännittämään, että meneekö kaikki hyvin. Ekassa neuvolassa jo käyty, siellä ei kuunneltu sydänääniä, mutta...

Yhteistyössä