Hakutulokset

  1. E

    Marraskuiset 2019

    Moi! Hypähtäisin joulukuisista tänne, kun tämän päivän ultrassa la laskettiin olevan 27.11. Viikkoja on tällä hetkellä 6+5. Ja näkyi viikkoja vastaava alkio sykkeineen. Kenelle voisin ilmoittaa, jos uskaltaisin fb-ryhmään liittyä? :) Ja tiedot ovat: La 27.11 Emppuelkku / 30v. / 1. lapsi / NKL
  2. E

    Joulukuiset 2019

    Ei oo merkitystä! (y) Paljon tsemppiä ja voimia odotteluun! :love:
  3. E

    Joulukuiset 2019

    Täällä saatiin iloisia uutisia ultrasta! Alkio näkyi hyvin kuten myös syke ja koko vastasi viikkoja. :love::love: Tänään on siis 6+5. :) Gyne aikaisti lasketun ajan marraskuulle 27.11. joten mietin tässä, että vaihdankos jo ryhmää vai mitenköhän paljon la voi tuosta vielä vaihtua?
  4. E

    Joulukuiset 2019

    @quinque Toivotaan, että sulla viisaudenhammas ymmärtää pysyä kuosissa vähintään seuraavat 9 kk. (y) Mä oon turhan kauan viivytellyt uuden hammastarkastuksen kanssa ja näin se vissiin sit kostautuu. :whistle: @Pilvinentaivas Vuoto voi olla myös harmitonta! Toivotaan, että sun tapauksessa on...
  5. E

    Joulukuiset 2019

    Kivaa, kun tänne on tullut uusia! Onnea jokaiselle! :love: Kurjaa @Helmiina1978 kun testit haalentuneet. :cry::cry: Täällä oltu perjantaista asti räkätaudissa ja voimat ollu siitä asti totaalisesti kadoksissa. Pönttöä on tullut nyt pari kertaa halailtua parin viimeisen päivän aikana mutta...
  6. E

    Joulukuiset 2019

    Kiitos myös täältä @quinque kun lähdit listan tekoon. :) 3.12 Emppuelkku / 30v. / esikoinen / Naistenklinikka
  7. E

    Joulukuiset 2019

    Täällä vielä yksi, joka ei ole uskaltautunut fb-ryhmään. En halua liittyä ennen aikojaan, jos kuitenkin joudun pian poistumaan. Haluan ensin nähdä alkion sykkeineen ennen kuin uskallan liittyä ryhmään. Olisi siis kivaa, jos täälläkin keskustelu pysyisi vilkkaana. :)
  8. E

    Joulukuiset 2019

    Täällä oireet vähän aaltoilevia, aamuisin lieviä ja vahvistuvat iltaa kohden. Lauantaina jo väänsin miehelle itkua, että kesken meni tämäkin, kun tissituntemukset olivat aamun poissa. :ROFLMAO: Täällä tällä hetkellä tissit turvoksissa ja arat, maha turvoksissa, pissattaa päivin ja öin, aamuisin...
  9. E

    Joulukuiset 2019

    En tiedä missä vaiheessa aikaisintaan olisi näkynyt, mutta testasin vasta eilen aamulla toisella digillä. Vielä viime ke näytti 2-3, jolloin oli dpo 21 ja sunnuntaina näytti sitten 3+ dpo 25.
  10. E

    Joulukuiset 2019

    Ultrassa käyty joo ja eihän siellä näkynyt muuta kuin sikiöpussi ja ruskuaispussi ja gyne oli näkevinään jonkin tihentymän ruskuaispussin kyljessä. Mutta ainakin sai selvyyden sille, että on oikeassa paikassa eikä pitäisi olla tuulimuna. :) Gynen mukaan näkymä vastasi täysin viikkoja ja sanoi...
  11. E

    Joulukuiset 2019

    Mä en vielä uskalla fb-ryhmään liittyä vaan katson vähintään joitain viikkoja miten tää raskaus etenee, josko jossain vaiheessa uskaltaisin myös liittyä. :)
  12. E

    Joulukuiset 2019

    Mä taas suosittelisin Clearbluen niitä testejä, joissa plussa näkyy +-merkkinä. Ja miksi ei niitä Clearbluen early detectioneja. Mulla näkyi näissä paljon paremmin kuin esim. pc:illä. Dpo 16 Clearblue näytti jo vahvaa plussaa, kun pc pelkkää hailuraa.
  13. E

    Joulukuiset 2019

    Uskaltaisinkohan tänne jo kirjoitella. :barefoot:Plussasin jo viikko sitten pe 22. päivä ja laskettu aika pitäisi olla 3.12. Tänään pitäisi olla 5+4 kasassa. Testejä olen tehnyt aivan tuhottomasti ja kaksi digiäkin. Keskiviikkona näytti vielä 2-3 viikkoa ja tänään uskalsin tehdä uuden, joka...
  14. E

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @henttis Toi on kyllä totta. Oon ite kans ovulaation induktiohoidoissa ja kontrolliultria on kyllä sen verran, että ovistesteillä ei välttämättä tee edes mitään. Plus onhan myös niitä irrotuspiikkejä, joilla voidaan tarpeen tullen irrottaa folli, jos on jo tarpeeks iso. (y)
  15. E

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @henttis Mä kehottaisin testailemaan digeillä vaikka ne kalliita onkin. Mun gyne on kieltäny multa tikkutestit, ku niissä viivoja voi tulla miten sattuu. :D Toi on kans hyvä kombo mitä Marlen sanoi, että eka esim. PC:n testejä ja sit ku ne alkaa tummumaan niin siirtyy digeihin. (y) Täälläpä on...
  16. E

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Moi kaikki! Josko tekisin paluun tänne lyhyen hiljaiselon jälkeen. Täällä alkoi juuri yk 8 km jälkeen. Jätin palstailun joku aika sitten, kun rupesi ahdistamaan, kun olin täällä lähes ainoa, jolla alkoi km:stä olla yli puoli vuotta ja ahdistus nousi, kun muut plussasivat. (n) Muutta onhan...
  17. E

    .

    @Miina- Kyselit joku aikaa sitten, mitä taustailijoille kuuluu. :) Täällä tämä yksi taustailija on edelleen yritys päällä. Yk 8 alkoi juuri keskenmenon jälkeen ja toinen pistoshoito olisi edessä. Lisäksi takana on 4 Letrozol-kieroa joista jopa 2 keskeytettiin hoidollisesti. (n) Toivo alkaa olla...
  18. E

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Mulla epäilykset heräsi vasta sitten, kun vuoto alkoi silloin rv 12. Olin kyllä jo jonkin aikaa miettinyt, kun pahoinvointia tms. ei ilmaantunut missään vaiheessa. Sulla kuitenkin on oireita vaikka ovatkin on/off, joten luottaisin niihin. Oliko sulla ar-ultra jo takana? Toivon niin, että kaikki...
  19. E

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Pakko tarttua myös tuohon myö-inositoliin. Mulle kaveri vinkkas Inofolicista. Siinä on myös myo-inositolia ja foolihappoa. Olen vasta tässä kierrossa aloittanut Inofolicin (+vehnänalkioöljyn). Nyt on kp 10 ja ovistesti melkein plussa. :eek: Syön siis myös Letrozoleja laiskojen kiertojen takia...
  20. E

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Noups Nii ehkä sitä voi vielä pari päivää odotella ennen ku testailee. ;) Mut eikö sulla näyttäny ovistestiki joitain päiviä sitte vielä plussaa/melkein plussaa? Kylhän noi limailutki vois sen plussan puolesta myös puhua.

Yhteistyössä