Hakutulokset

  1. K

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Moikka kaikille! Täällä myös yksi tuore pluissailija. Ennestään poika 8/2015 ja nyt menossa viikot 4+5. Esikoisen aikaan olin elokuisten Facebook-ryhmässä ja mielelläni liittyisin myös tammikuisiin :) KKaisuli / 21.1 / Mks / 26 / 2
  2. K

    .

    Tsemppit vielä kaikille vauvasta haaveileville, mukava oli hetken aikaa seurata tätä ketjua :) @Wintersun, minut voi lisätä plussanneisiin, kun testi näytti vahvistuvan seuraavana aamuna :love:
  3. K

    .

    Tässä vielä iltapäivän testin tulos. Toivottavasti vahvistuu vielä!
  4. K

    .

    Tsemppiä kaikille uuteen yritykseen! :) @Wintersun : Tänään menkat myöhässä 2 päivää ja raskaustestit 2kpl ostettu. Äsken tein yhden tosin en kovin pitkästä pidätysvälistä. Huomiselle aamulle tai ylihuomiselle toinen jemmassa. Haalea viiva omaan silmään piirtyi joten varovaisen onnellinen...
  5. K

    .

    Moikka kaikille! Täällä myös yksi vauvasta haaveileva. Ikää mulla ja miehellä 26v,ennestään poika 8/2015 joka sai alkunsa aivan yllättäen ja suunnittelematta. Tällä hetkellä toiveissa pikkusisarus, jos onni suodaan. Ketjun olen lukenut läpi ja täällä on tosi hyvä henki Nyt meillä menossa yk2 ja...

Yhteistyössä