Hakutulokset

  1. M

    Heinäkuiset 2019

    Pahoittelut @Kumiankka1 nyt vielä tätäkin kautta :( Me käytiin tänään vihdoin alkuraskauden ultrassa ja siellä viikkoja vastaava pikkuinen heilutteli jo raajojaan. Kaikki siis hyvin ja nyt uskallan vähitellen ruveta nauttimaan tästä raskaudesta! :love:
  2. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Nyt olis jo 8+5! Halusin mennä aika myöhään tuohon alkuraskauden ultraan, niin keskenmenon riski on jo vähän pienentynyt. On tää ollut aika tunteiden vuoristorataa eikä mitään pidä enää itsestäänselvänä.
  3. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Ultrassa kaikki hyvin, nyt yritän alkaa nauttimaan tästä raskaudesta ja hiomaan pelkoja pois. Niin koko sydämestäni toivon jokaiselle täällä olijalle pikaista plussaa!
  4. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Marlen Hurjasti onnea huomiseen ultraan! Toivottavasti pieni siellä näkyy ja kaikki on hyvin. Onko sulla ollut minkälaisia tuntemuksia? Oireina on ollut huonoja oloja ruuan jälkeen, väsymystä, kuppikoko vähän kasvanu ja housut ei meinaa mahtua kiinni. Mutta oireethan on ihan samoja kuin...
  5. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Pahoittelut @Kumiankka1 ja hyvää toipumista! Hyvä, että pääsette tarkempiin tutkimuksiin! Itse jännityksellä odotan huomista alkuraskauden ultraa, yritän henkisesti valmistautua molempiin uutisiin. Mielessä vaan välillä pyörii syksyn ultraajan toteamus, että ei täällä kyllä ketään näy...
  6. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Luinpas huolimattomasti, näinhän kirjoititkin! Jännittäviä odotteluja siellä! Pahoittelut @Hannaah ja hyvää toipumista!
  7. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Melkein soittelisin pian ja kyselisin hcg verinäytteitä neuvolasta tai ultraa, jossa tsekattais onko jämiä vai joku uusi iloinen yllätys!
  8. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Ikävä kuulla @Hannaah @Maya123 mulla kierto alkoi ikäänkuin siitä, kun kohtu oli saatu kunnolla tyhjäksi ja kierto lähti pyörimään normaalisti.
  9. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Mun silmään kyllä selkeä viiva enkä omista viivalaseja!
  10. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Ihanaa, @kosmo ! Paljon onnea ja tarrasukkia! Pikaisia plussia myös muille!
  11. M

    Heinäkuiset 2019

    Täällä ainakin palelu enemmänkin lisääntymään päin (rv7+1). Jee, enää 1,5 vko ultraan!
  12. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Pihlaja36 mulla ei varmaan ollut mitään ihmeellistä oiretta. Itse ajattelen varhaisten oireiden olevan kehon valmistautumista mahdolliseen raskauteen, sillä siihenhän se joka kuukausi valmistautuu, kävi sitten miten kävi. Kiinnittymisen jälkeen toki voi alkaa jo oikeita raskausoireita ilmaantumaan.
  13. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Kuvassa on muutama tikku, jotka testattu 4pv ekan plussan jälkeen. Edellisenä päivänä sain erittäin selvän viivan jo cb:n earlyyn ja seuraavana päivänä digiin 2-3. Testeihin piirtyy tosi erilaisia viivoja ja eri vahvuisia. Täällä ei ainakaan ole mitään merkkejä keskenmenosta ja nyt rv 6+5...
  14. M

    Heinäkuiset 2019

    Sen verran vinkkaan, että kannattaa pyytää pvk ja ferritiini pyynnöt, jotta voit käydä tyhjennyksen jälkeen testauttaa rautavarastot, ainakin, jos vuodat paljon! Mulla oli kaiken jälkeen ferritiini reilusti alle alarajan. Mä otin panacodin ohjeiden mukaan heti aluksi enkä ollut juuri kipeä...
  15. M

    Heinäkuiset 2019

    Voi miten surullisia uutisia! @Medvind Voimia teille! Mulla oli elokuussa lääkkeellinen tyhjennys tuulimunaraskauden vuoksi. Olin kotona ja vuosin aika rankasti, en meinannut pysyä tolpillani. En ollut kuitenkaan kauhean kipeä. Aloin siitä viikon päästä vuotamaan rajusti ja sain tankkauksen ja...
  16. M

    .

    Mulla toimi ainakin erittäin hyvin! Vaikka muissa ei juuri mitään näkynyt, niin tää antoi selkeän viivan!
  17. M

    Heinäkuiset 2019

    Eilen meinasin jäädä nälkäiseksi, kun juhlissa tarjottiin lähestulkoon vaan sellasia, mitä ei saa syödä :ROFLMAO: sipsiä ja keksit sentään kävi... Täällä etomista enää aika vähän. Rinnat kyllä säännölliseen kihelmöi ja tässä yks päivä tuntui, että maitoakin vähän tihkutti. Lopetin imettäminen...
  18. M

    Heinäkuiset 2019

    Mulla on kans ens viikolla työhaastattelu! Täällä ei juuri mitään oireita edelleenkään. Ruokaa ei tee kauheasti mieli, mutta vain ajoittaista etomista. Jotenkin vaan odotan sitä ultraa ihan kamalasti, tuntuu, että koko raskaus voi vasta mielessä alkaa, jos ja kun siellä on kaikki hyvin.
  19. M

    Heinäkuiset 2019

    Meillä ekalla soitolla varattiin jo tammikuulle NT-ultrakin! Olisko niin buukattu, että halusivat varmistaa ajan? Sinne vaan ei saa ottaa esikoista, joten lapsenvahti pitäis varata, mutta toisaalta ei vielä haluis kovasti kertoa asiasta. Sen verran vielä varovaisin mielin.
  20. M

    Heinäkuiset 2019

    Täällä kans aamulla vika testi tehty ja se 3+ sinne pärähti, kuten odotinkin! Nyt ei voi kun luottaa ja odottaa! Oireet varsin vähäiset edelleen, vähän etovaa oloa hetkittäin. Marlen 5+0

Yhteistyössä