Hakutulokset

  1. Z

    Rv 7, toispuoleiset kivut alavatsassa & selässä

    mulla on noilla oireilla ollut kummassakin raskaudessa virtsatieinfektio. soita tk:n ja käy antamassa näyte, se selviää parissa minuutissa onko vika siinä =)
  2. Z

    *** Mahtavat MARRASkuiset *** Huhtikuussa

    juu tuo esikoisen nostelu on jokapäiväistä, ja sattuu. sillonkun mies on kotona niin sitä pyytelen aina pyllyn pesut, nukkumiset jne tekemään. ehkäpä tää on vaa väliaikasta ja paranee hetken päästä, eletään toivossa =)
  3. Z

    *** Mahtavat MARRASkuiset *** Huhtikuussa

    kamalista selkäsäryistä oon viikon verran kärsinyt. ei löytynyt mitään vikaa, lääkettä sain ja ohjeen mennä sinne uusiks jos tulee kipua lujana taas. http://www.aijaa.com/v.php?i=475271.jpg ötökkä olla möllöttää ja vilkutti =)
  4. Z

    *** Mahtavat MARRASkuiset *** Huhtikuussa

    mää hirttän vaikka itteni jossen tänään pääse lääkärille. näihin kipuihin ei panacoditkaan auta, koitin soittaa eilen äitipolille puoliltaöin mutta ei ne ekalla kertaa vastannut. noh ajattelin soittavani toisen kerran 10min päästä, mutta noh, panacod ei viennyt kipua mutta mää sammuin...
  5. Z

    Joggereihin oma sadesuoja?

    meneppä lähimpään markettiin ja osta matkarattaiden sadesuoja, sillä nimellä löytyy oikea, se on ns avoinainen ja siinä on tarranauhat jotta sen saa pujotettua siihen oikein. ja siis se ei jää auki kun ne tarrat sitte sulkee =D
  6. Z

    *** Mahtavat MARRASkuiset *** Huhtikuussa

    eka nla takana, iso kasa verikokeita tms otettu kun pisti lähetteen labraan. koitetaan selvittää miksi kipuilen kokoajan.. 9+0 viikkoja, sykkeet näky muttei vielä selkeästi kuulunut :heart: sanoi että kun oon näin pieni ja kohtu tuntuu nytkin näin hyvin, niin voi hyvinkin olla supistuksia ne...
  7. Z

    *** Mahtavat MARRASkuiset *** Huhtikuussa

    9+0 olis tänään, ja eka neuvola. ennen sitä vaan taas lääkärille kunnei tuo kipu oo yhtää helpottanu lääkkeillä, josko sais uudet tropit tai jotain. ekaa kertaa kolmeen vuoteen tuo mies meni aamuvuoroon töihin, ja toki tuo muksu heräs 8:15.. mutten kyllä nukkus vaikka maailman tappiin saakka kun...
  8. Z

    G: Teutonia, Hartan vai Gesslein?

    rekisteröitykääpä ja etsikää, näistä on ollut juttua tasaiseen tahtiin. nämä ovat eurooppalaisia merkkejä; matalempi, sirompia, hyvin jousitettuja ja kauniin värisiä, verrattuina esim emmaljungiin tai brioihin. ainakin minun silmiini =) kannattaa käydä kaupoissa kiertelemässä ja sovittamassa...
  9. Z

    *** Mahtavat MARRASkuiset *** Huhtikuussa

    hilla83, mulla autto syöminen, söin kaikkea viileää. jugurttia, jääkaappikylmää ananasta, kurkkua ja sulkaamuroja. ei puhettakaan että olis edes päivälliseks voinnut syödä jotain lämmintä. salaattia piti syödä ettei nälkään kuollut. alkuun myös jos kävin yöllä vessassa niin söin samalla, muuten...
  10. Z

    *** Mahtavat MARRASkuiset *** Huhtikuussa

    taitaapi aikaistua mun neuvolakäynti huomiselle, luulin että en pääse kaupasta tänään kotiin. oltiin käyty parissa vaatekaupassa ja sitten ruokakauppaan päästiin, niin alko sellaset kivut selkään ja mahaan että. ja toki olin liikkeellä rattailla ja kaksin tuon lapsen kanssa. uuh, ei kiitos...
  11. Z

    *** Mahtavat MARRASkuiset *** Huhtikuussa

    QueenOfAcco, ei se ennenaikasta synnytystä yleensä tarkotakaan, mutta se tarkottaa aika ehdotonta lepoa. ja mies on kaikki illat töissä ja sukulaiset 300km päässä että hiukan pelottaa, tuo esikoinen on kuitenkin vasta 8kk.. kauhella kiireellä ja tohinalla menossa jokapaikkaan =) tuo kuitenkin...
  12. Z

    *** Mahtavat MARRASkuiset *** Huhtikuussa

    eips oo =) pariin kertaan tänne rekkautunut, mailiin tulee vahvistukset ja viikon pääsä nikki ei toimi. aika hienoa =D juu ei tuo edellinenkää yli menny, 39+3 tuli. voihan se olla niitä liitä liikkeitä, ja toivottavasti, kärsin ennenaikasista supistuksista esikoista odotellessa pitkään. lähinnä...
  13. Z

    *** Mahtavat MARRASkuiset *** Huhtikuussa

    kuljen sitte samoissa, ollaanko lie sitte samaan aikaa synnyttämässä. tyks sairaalana myös ja 8+1 nyt. kuinka ajoissa ootte supistuksia uudelleensynnyttäjät tunteneet? nyt tulee raskaista töistä kuten siivoamisesta ja esikoisen kantelusta kiristyksiä mahaan-eikai vielä voi supistaa :O
  14. Z

    *** Mahtavat MARRASkuiset *** Huhtikuussa

    sanna -78, turku tarjoaa np ultran ja rakenneultran. meillä esikoinen on nyt 8kk, ikäeroa tulossa 1v3kk tai 1v4kk, sen näkee mihin la asettuu =) ja itse olen -87.. tuplat meille tulossa hankintaa, olis joku 5 vaihtoehtoa mistä pitäis päätellä.. ja värikin on hakusessa. yksösten rattaat meillä...
  15. Z

    tervekauppa.fi

    se brion verkkokassi ei kuulemma pysy kiinni kunnolla että ei se halpa hinta oo aina hyvä =P ja tavisjalkapeite maksaa 19e joo, mutta vaan musta ja sininen. sellanen deluxejalkapeite ainakin emmaljungiin maksaa enemmän ja sitte sen saa samanvärisenä kun rattaat =) ja esim bb sitteri maksaa yli...
  16. Z

    *** Mahtavat MARRASkuiset *** Huhtikuussa

    noista keskenmenoista ollut puhetta täälä, niin taisin kerran jotain tutkimusta lueskella ja jopa 70% kaikista alkaneista raskauksista menee kesken. suurin osa menee jo niin ajoissa ettei edes välttämättä tiedä olevansa/olleensa raskaana. ja osa menee sitte jopa viikolla 13 vielä.. meitä on...
  17. Z

    *** Mahtavat MARRASkuiset *** Huhtikuussa

    mää nukuin mahallaa ~rv28 saakka =D ei mitään ongelmaa.. mutta nyt maha näkyy jo, ei ilmeisesti ehtinyt oikein palautua kun suht pieni ikäero tulee noille lapsille.
  18. Z

    *** Mahtavat MARRASkuiset *** Huhtikuussa

    7+1 tällä hetkellä menossa, ja huomenna mittauttaa verenpaineita yms jos vaikka tällä kertaa pyörrytykseen löytyisi syy. ensimmäinen neuvola on sitte 17.4. vaikken ensisynnyttäjä ole, mikshän eka neuvola silti kestä noin tunnin. tai terkka käski sen verran varata aikaa. kn eihän siellä mitään...
  19. Z

    *** Mahtavat MARRASkuiset *** Huhtikuussa

    lisää turkulaisia odottajia, jee =) pahoinvointi ja väsymys on suurimmissamäärin helpottaneet, kaksi päivää ollut ihan normaali olo. ihan hassua, vaikka nautin kyllä tästä. ei se pahoinvointi niin herkkua ole kun pitää esikoisen kanssa touhuilla.. me kerrottiin viime viikolla kyllä kaikille, on...

Yhteistyössä